Stabbing the drama


15.01.2007., ponedjeljak

Love... Or Pain?

Ljubav... Ima li je dovoljno na ovom svijetu? Naravno... Svatko se jednom zaljubi u neku osobu... Vole se, i predivno im je... Sve do tog trenutka... Do trenutka dok te netko ne ubije, dok ne ubije ljubav u tebi... Satre te iz nutra! Ubije svaku nadu za ljubavi, svaki osjecaj, svaku suzu... Odjednom si hladan, nemas volje za zivot, nemas volje da places, da se smijes... Izvana si jebeni les, a iznutra prazna dusa bez trunke osjecaja... Glazba... Samo me potakla da mrzim jos vise... Ta mrznja je iz dana u dan rasla, bivala sve veca i veca... Godinu i pol beskrajne srece, a poslje godinu dana praznina, mrznja, preziranje... Jebenih godinu dana, sjedim u sjeni natovaren mrznjom, i patnjom... Sve dok nije u moj zivot dosao netko... Anđeo koji me polako izvlacio iz sjene... Toplinom tjerao svu mrznju, svu moju bol... Ponovo sam bio sretan... Ljubavi volim te... Ti si mi sve sto mi je ostalo na ovom jebenom svijetu... Ako odes... Odlazim i ja...
Zahvaljujem frendu Marku Kundihu sto je u Subotu dosao u pravi trenutak, i sprijecio me...

Where ever you will fall
I'll be there I will follow
Never let you fall alone
- 14:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Zovem se Dario...(Hatebreeder)burninmad
Imam 17 god.burninmad
Iz jebene Virovitice sam!burninmad
Slusam metal (black, death, i ostale pizdarije)burninmad

Naj bendovi:



CHILDREN OF BODOMburninmad
NORTHERburninmad
SOILWORKburninmad
BEHEMOTHburninmad
TO DIE FORburninmad
STAINDburninmad
MY DYING BRIDEburninmad
OPETHburninmad
MOONSPELLburninmad
DIMMU BORGIRburninmad
SENTENCEDburninmad
SIRENIAburninmad
TIAMATHburninmad



Like:

Svoju ljubav... DEA volim te!!!!cereknaughty
Frendove...wave
Pogotovo BLACKENA!!!party
Braz da te nema... Ne znam sto bi sa sobom!bang
VOTKA!!!!!!party
PIVO!!!!party


Hate:

DVOLICNOST
UFURANOST
Od toga, najvise mrzim sto sam se rodio... (mrzim se)namcor

Linkovi