< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (23)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kad putujes mrakom
kroz nepoznate ulice
s ciljem bez kraja
zeljom bez vrha

znaj da uvijek
postoji netko
za tebe
tek u tvojoj masti nastaje
polako
ali kad te mrak
cvrsto drzi u svojim
nesigurnim krakovima
imaj nade
da postoji svijetlo.

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

eddie-posebna priča...
jim-emo puckica....crazy!
mračno mjesto
mjesto prekrasnih pjesama
moja najbolja vještica
dobra stara mony
daria s j ili bez njega

something about me!


dijete izgubljeno u ovom svijetu bez ikakvih putokaza....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Teddy Picker Lyrics


Tko ne zna ,a ne zna da ne zna ,opasan je! IZBJEGAVAJTE GA! Tko ne zna,a zna da ne zna , dijete je ! NAUCITE GA! Tko zna,a ne zna da zna ,spava! PROBUDITE GA!
Tko zna,a zna da zna ,mudar je! SLIJEDITE GA!

music is me

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


the verve-the drugs don't work

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

But I know I'm on a losing streak
'Cause I passed down my old street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

But if you wanna show, just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again

I'm never going down, I'm never coming down
No more, no more, no more, no more, no more
I'm never coming down, I'm never going down
No more, no more, no more, no more, no more

Image Hosted by ImageShack.us


KKeen
AAppealing
JJuicy
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



4. The Rover / Achilles Last Stand / The Song Remains The Same

[Originally recorded by Led Zeppelin]

It was an April morning
When they told us we should go
And as I turn to you you smiled at me
How could we say no?
With all the fun to have
To live the dreams we always had
Woah the songs to sing
When we at last return again yeah
Oh
Oh

Sending off a glancing kiss
To those who claim they know
To know the streets the seaman hears
The devil in his hole
Oh to sail away
To sandy lands and other days
Oh to touch the dream
Hides inside and never seen, yeah
Oh
Ooh

Into the sun the south the north
Lies the first of hope
Shackles of commitment fell
In pieces on the ground
Oh to ride the wind
To tread the air above the din
Oh to laugh aloud
Dancing as we fought the crowd yeah
Oh oooh

To seek the man whose pointing hand
The giant step unfolds
With guidance from the curving path
That churns up into stone
If one bell should ring
In celebration for a king
So fast the heart should beat
As proud the head with heavy feet, yeah
Ooooh

Oh

[III. The Song Remains The Same]

[Written by Jimmy Page/Robert Plant]
[From the album "Houses Of The Holy" - 1973]

Oh, yeah

Oh, yeah
Here we go
Wanted to know, oh oh
Sing out Hare, Hare, oh
Dance the Hoochie Koo
The city lights
Oh so bright
As we go sliding
Sliding, sliding, sliding
Through
Oooh
All right


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 26.11.2007.

The Rover / Achilles Last Stand / The Song Remains The Same

[Originally recorded by Led Zeppelin]

It was an April morning
When they told us we should go
And as I turn to you you smiled at me
How could we say no?
With all the fun to have
To live the dreams we always had
Woah the songs to sing
When we at last return again yeah
Oh
Oh

Sending off a glancing kiss
To those who claim they know
To know the streets the seaman hears
The devil in his hole
Oh to sail away
To sandy lands and other days
Oh to touch the dream
Hides inside and never seen, yeah
Oh
Ooh

Into the sun the south the north
Lies the first of hope
Shackles of commitment fell
In pieces on the ground
Oh to ride the wind
To tread the air above the din
Oh to laugh aloud
Dancing as we fought the crowd yeah
Oh oooh

To seek the man whose pointing hand
The giant step unfolds
With guidance from the curving path
That churns up into stone
If one bell should ring
In celebration for a king
So fast the heart should beat
As proud the head with heavy feet, yeah
Ooooh

Oh

[III. The Song Remains The Same]

[Written by Jimmy Page/Robert Plant]
[From the album "Houses Of The Holy" - 1973]

Oh, yeah

Oh, yeah
Here we go
Wanted to know, oh oh
Sing out Hare, Hare, oh
Dance the Hoochie Koo
The city lights
Oh so bright
As we go sliding
Sliding, sliding, sliding
Through
Oooh
All right

a sam ja do sad bila slijepa i gluha za muziku, kaj nisam primjetila tolko dobre muzike oko sebe...mislim, da se ubijes.....



- 20:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #


utorak, 20.11.2007.







- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 19.11.2007.

vi
kojima sad ovo čitam
ili sami čitate
ne znate
prodrijeti u dubinu
mojih riječi
već ih slušate
ko smislene stihove
koje vam netko
akustičnom gitarom
pjeva
i pritom međusobno
razgovarate pogledima
osjećajući jedino
divlju napetost
u pokušaju shvaćanja
svim književnim metodama
objasniti ovu pjesmu
ali bez uspjeha
jer ste ograničeni
općim znanjem
i ne znate
prijeći granicu
koja traži sve gotovo
i pogledati u dubinu stihova
smislenih stihova
koje slušate
poput pjesme
s akustične gitare...

nemam pojma kak je nastala ova pjesma, al jednostavno je išlo iz mene.....zamislila sam da sam na lidranu i recitiram tim piplovima u komisiji tu svoju neku debilnu pjesmu, i kaj bi im na kraju svega htjela reći...i onda bi im još izrecitirala i ovu, koja iskazuje točno ono kaj mislim.....oni bi valjda ocjenjivali moje držanje, moj naglasak i sve to skupa,dok bi pjesmi posvetili jedva desetinu onog morala i truda koji trebaju uložiti da me saslušaju.baš debilno kaj ne? nemam pojma kaj mi je došlo da si uopće idem nekaj takvog zamišljat a još manje o tome i pisat.uh, pošandrcala baba! wow! zafakana stvar! A zapravo mi je onda sinulo da je ta pjesma totalno metaforična. To zapravo opisuje ljude u ovom jednostavnom svijetu koji su jako površni usprkos cijeloj nemozaičnoj(?????) sliki svijeta i odnosa, i problema, i pojava....i gluposti koje ja sad pišem nemaju nikakve veze sa stvarnošću...eh, i tak...u školi je čist ok! =) ajde ne da mi se više pisati. još bum samo napomenula da sam otkrila dvije nove grupe. fenomenalne su, ali ja ne znam kak se zovu. pozzz martinama, maji, sasi, luciji, moni, antoniji, nini, heavy metal girl, i svim ostalima koje poznam i volim! (može se primjetiti da sam dobre volje) =) pozzzek veeeeeeeeeeliki!

- 21:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #


srijeda, 14.11.2007.

EVO VAM MALO MOJIH LJEPOTICA...PUSA




- 17:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #


srijeda, 07.11.2007.

oj! evo mene opet! hehe! nemojte mislit da zbog ta četiri slove prije jesam happy! baš suprotno. totalno sam u bedu i katastrofa mi je to stanje, ali nema pomoći...neeeeeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaa....! ne znam kaj da delam, stvarno ne znam....zgubljena sam u svojoj vlastitoj, neumornoj i defektnoj okolini....nema pomoći...i hoću ići u vž, ali ne....moja draga majka mene ne pusti jer kao idem samo radi društva.....ma znaš kaj...i sad sedim u zadimljenoj prostoriji, i već me glava boli od dima cigareta, ali baš me briga...prije bi me mučilo to kak se ne trujem svojom krivicom i kak sam nevini pasivni pušač, ali sad me čisto boli đon za sve... ima zato novih pjesma...bar nekaj dobro...evo vam jednu...btw. to je jedna od rijetkih koje imaju naslov...


BOJA NAMJERNE SLUČAJNOSTI

pogled u budućnost
plaši me poput smrti
ali nekako se tješim
da se svaka kap vraća
i kad sam sebe spasiš
misliš da si sretan
ali boja namjerne
slučajnosti
izgubi se u crnilu svijeta
neiskreno zanimanje
navuče te na promašaj
i sjedeći pred prozorom
slike samo prolaze
ali misli ostaju
neosjetljive, i neostvarene....
prekrasne u svojoj dubini,
boje namjerne slučajnosti
ostaju kristali
vjerovanja....

btw. veeeeeeeeeeliki pozdrav sasi! pusek

- 17:25 - Komentari (9) - Isprintaj - #


petak, 02.11.2007.

oi! ljudovi! već me duuuuuugo nije bilo....sad dok imam vremena da nekaj napišem, onda mi je komp u banani! nemrem bilivit! u skoli me sve ždere i još se nemrem odlučiti dal da idem u varaždin u gimnaziju ili ne....doma me ne puste jer misle da hoću ići radi društva, a i sad sam se već skompala s ovima iz razreda pa mi je čak malo i žal...eto,tolko o školi....đizs! kaj se u zadnje vrijeme događa s ljudima....!e, nemreš vjerovat! svima je nekak proradila savjest! dva bivša frenda su mi se ispricala nakon pol godine ignoriranja, i sad mi se javila još jedna cura s kojom sam si bila super a onda smo se posvadile. zbog nje mi je baš drago....ali nije se meni direktno javila, već je to rekla mom braticu s kojim si je dobra...ne znam kak bu to sve završilo! u zadnje vrijeme sam u depri jer imam osjecaj da me niko ne kuži....malo jesam i sama sebi čudna, ali fakat su ljudi nerazumljivi.opće se ne trude shvatiti me i onda samo šize zbog toga...al dosta, da vs ne mucim s tim, ak uopće ko čita moj blog....napisala bi ja sad i jedni, možda čak i dvije nove pjesme, ali sam u knjižnici, pa ih nemam sa sobom....al budem uskoro....idem sad...bum vam ostavila par slikica...pozzz!

- 13:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.