< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (23)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kad putujes mrakom
kroz nepoznate ulice
s ciljem bez kraja
zeljom bez vrha

znaj da uvijek
postoji netko
za tebe
tek u tvojoj masti nastaje
polako
ali kad te mrak
cvrsto drzi u svojim
nesigurnim krakovima
imaj nade
da postoji svijetlo.

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

eddie-posebna priča...
jim-emo puckica....crazy!
mračno mjesto
mjesto prekrasnih pjesama
moja najbolja vještica
dobra stara mony
daria s j ili bez njega

something about me!


dijete izgubljeno u ovom svijetu bez ikakvih putokaza....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Teddy Picker Lyrics


Tko ne zna ,a ne zna da ne zna ,opasan je! IZBJEGAVAJTE GA! Tko ne zna,a zna da ne zna , dijete je ! NAUCITE GA! Tko zna,a ne zna da zna ,spava! PROBUDITE GA!
Tko zna,a zna da zna ,mudar je! SLIJEDITE GA!

music is me

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


the verve-the drugs don't work

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

But I know I'm on a losing streak
'Cause I passed down my old street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead

But if you wanna show, just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again

I'm never going down, I'm never coming down
No more, no more, no more, no more, no more
I'm never coming down, I'm never going down
No more, no more, no more, no more, no more

Image Hosted by ImageShack.us


KKeen
AAppealing
JJuicy
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



4. The Rover / Achilles Last Stand / The Song Remains The Same

[Originally recorded by Led Zeppelin]

It was an April morning
When they told us we should go
And as I turn to you you smiled at me
How could we say no?
With all the fun to have
To live the dreams we always had
Woah the songs to sing
When we at last return again yeah
Oh
Oh

Sending off a glancing kiss
To those who claim they know
To know the streets the seaman hears
The devil in his hole
Oh to sail away
To sandy lands and other days
Oh to touch the dream
Hides inside and never seen, yeah
Oh
Ooh

Into the sun the south the north
Lies the first of hope
Shackles of commitment fell
In pieces on the ground
Oh to ride the wind
To tread the air above the din
Oh to laugh aloud
Dancing as we fought the crowd yeah
Oh oooh

To seek the man whose pointing hand
The giant step unfolds
With guidance from the curving path
That churns up into stone
If one bell should ring
In celebration for a king
So fast the heart should beat
As proud the head with heavy feet, yeah
Ooooh

Oh

[III. The Song Remains The Same]

[Written by Jimmy Page/Robert Plant]
[From the album "Houses Of The Holy" - 1973]

Oh, yeah

Oh, yeah
Here we go
Wanted to know, oh oh
Sing out Hare, Hare, oh
Dance the Hoochie Koo
The city lights
Oh so bright
As we go sliding
Sliding, sliding, sliding
Through
Oooh
All right


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 24.09.2007.

NIRVANA JE ZAKON!!!!!!!!!!!!
ne znam zakaj, al doslo mi je da to prvo napisem! u skoli je super, al mi fali moje drustvance! pozzz ljudi i velika pusa!
inace, nema nist novog....imam jednu novu pjesmu, bas neka djetinjasta al nema frke, za mene je dobra!Q

sunce mi svoje krake pruza
i ono malo nade sto mi osta,
preraste u cijelu krosnju zelja!

svaki dan, jedan list padne
ravno pred mene,
al drugi po njemu gaze.

vjetar ga nosi u visine,
gdje se kisom namoci,
al zato jos jace leti,
u potpunoj samoci...

zblj....beeeeezveze, al skola me upropastava, po ljeti imam vise inspiracije... hehehehe...al nema verze....bitno da je tu novi post...pozzzzzzzzzzzpjevanaughtywinknut

- 13:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #


četvrtak, 20.09.2007.

hocete novi post???????? EVO VAM GA! trenutno je sve ok u zivotu doma i u skoli....nadam se da bu tak ostalo....imam jako puno zadace i ne stignem nist uz treniranje...jbg....al kaj sad, bum se vec nekak organizirala! pozdrav veeeeeeeeeliki svima! nemam jos vremena da ostavljam komentare, ali uskoro budem, obecajem! pusa

- 22:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #


utorak, 18.09.2007.

volim svoj zivot

- 19:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #


srijeda, 12.09.2007.

evo ljudi...ovaj post pišem u knjižnici....doma mi internet šteka i ovo bude zato jedan od rijetkih postova di budu napisana slova sa dijakritičkim znakovima!!! jeeeeeeee!!!!!!!!nut za pol sata negde pem na trening.....cool...ekipa nam se polako raspada a sad baš počinje prvenstvo...igramo 2. i 3. ligu, kadetsku ligu 92. godište i kadetsku ligu 94. godište... u prve tri sam ja...hehe....to bu teško....

ne postoji savršen čovjek
da mi stoji na putu,
možda samo njegova sjena
što se sakriva u sumraku...

- 17:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #


nedjelja, 09.09.2007.

your pretty face is going to hell!

ispricavam se svima kaj sam izbrisala zadnji dio proslog posta...bezveze je...mislim stvarno....defekt...na ovom blogu vise nebude rijeci o tome...osim ak se kaj pojavi u pjesmama kojih jos uvijek nemam u izobilju zbog pomanjkanja inspiracije...jos nisam zaglibila duboko u neke posebne emocije...ali, da vas ne ostavim samo tak, bez ikakve pjesme, evo jedne lagane...

postao si dio mene i sada tako zivim
sa strepnjom na dusi
i strahom u ocima...

sve sto ucinim je velika pogreska
jer to nije dio mene
jer to nisam ja

ti, moja duso
ne znas kako si lijepa
kada se tvojim obrazom
suze slijevaju
dok moj jezivi glas vristi.
vani rominja kisa
al mene obasjava sunce.
kad tebe vidim
sijevaju munje,
al ja vidim samo dugu,
tvoju dugu,
dugu osjecaja,
ali ona uskoro nestaje
kao i strast u tvojim ocima
kad ljubav kaze ne
u okrutnoj igri osjecaja.
i sjecanje se vraca
poput prasine
nosene vjetrom gluposti.
ali prijatelj ostaje,
okovan svjetloscu srca...

malo je bezvezna, ali ne znam....tak mi dojde...nis nema veze s vezom, mozda vama, ali meni ima..valjda...


Image Hosted by ImageShack.us

- 13:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #


četvrtak, 06.09.2007.

skola, skola...

eh da....skola....sad sam u njoj vec 4 dana...sutra zavrsava prvi tjedan..juhu! makar nismo nist posebno delali, samo smo se upoznavali s profesorima...medusobno se nismo opce....to bumo s vremenom pohvatali, sva ta poznanstva i sve skupa...inace su mi profesori dobri...al z likovnog je neka nabrusena baba...ne svida mi se jedina....ostali su dobri...pogotovo z glazbenog i latinskog. al inace su i ostali profesori jako dobri...zasad...rostija su danas premjestili u nas razred...hehehe--...naughtysmijeh...skoro sam si sa svima sad dobra...osim z onim defektnim poopzkidima koji se zadrzavaju u svojoj grupici...to su matematicari...speci...al valjda su i neki dobri...valjda...z martinom paradiram pod svakim odmorom po skoli....a s krunekom smisljam plan kak da se preselimo na polugodistu u varazdin...bumo valjda nekaj smislili...osim ak nemo ostali u poopzkidu...nikad ne znas...u dvorani u poopzkidu nam m ijenjaju pod i to budu radili kroz cijeli 9. mjesec...tak da bumo treninge imali u dvorani osnovne skole u poopzkidu...ponekad cak i u lepoglavi...kosarkasi su vec poceli, tj. od danas pocinju trenirati u lepoglavi...inace je sve super..pozzz luciji moni i sasi

- 17:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 03.09.2007.

ej! sad sam dosla iz svoje nove skole.! cak i nije bilo tak lose kak sam mislila da bude.....dok sam dosla pred srednju, bila sam totalno zbunjena...ono, tolko ljudi a nigde meni niko poznati...onak ko kreten stojim i gledam a bu ko poznati naisel,ali nist....onda skuzim da ljudi pocinju ici u skolu..ja ono idem za njima, ko pes sam ih pratila...i onda odjedamput doleti do mene jedna moja frendica iz bivseg razreda, a meni padne kamen sa srca....uh, napokon neko poznati!!! i nist, krenemo mi s ostalima u skolu....dojdemo nutra, i odma je bilo puno vise poznatih ljudi..odpeljali su nas u neki amfiteatar, di smo se ljepo smjestili i cekali da nas prozovu pa da idemo s razrednicima u ucione...i dok smo mi tak cekali, ovi stariji ucenici su nas posteno zgadali s kuruzom..he, he...da....bangnut...ludo, totalno....ali sam sad happy!!!!!! jako, jako...sretansretanwavewavebeljbeljsmijehsmijeh.....zato jer imam najbolju skvadru u razredu!!!!!!! hehehehehehehe!!!!!!!!!jupi....nemrem rijecima izraziti kolka je moja sreca....ah...u razredu sam s KRUNEKOM I SASOM! rostija su distancirali od nas, nazalost....ali sam htjela biti s ova dva,,,,i bas sam happy zbog toga! smijeh poslje smo tak skakali zbog srece,,,....kak je to super!!!!! zubosmijeh razrednik mi je mario mastelic, on predaje matematiku...neki su rekli da je strogi, drugi da je dobar...ja bum vidla ,,,...samo mu se trebam prilagoditi...jaj, zakon!!!!!!!!!smijeh i z ovima iz kluba nisam...samo je martina s menom! al ona je htjela biti s janjom koja je u drugom razredu i poslje je plakala kaj nisu skupa, tak da postoji mogucnost da bu otisla u drugi razred....bumo vidli,....al ja sam bas happy s drustvom u razredu! pusa kisssmijeh

- 13:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #


subota, 01.09.2007.

za sve one koji ne znaju i pitaju se kaj mi znaci ona rijec poopzkid, napisana u prethodnom postu.........
to je zapravo drugo ime grada u koji ja krecem u gimnaziju, i zbog toga jer mi bas i nije previse drag, nadjenula sam mu novo ime da ga jos bolje ne zamrzim...
poopzkid-ivanec...
ok, to je sad jasno...

vise ne volim svoje pjesme...bas zato jer su dio mene..i dok vidim kak samo lose u njima pisem, onda pomislim, i tak zgleda, da sam ja losa osoba...nadam se da nisam...eek

ma ne znam vise ni sama...hvala mona na onom dolje komentaru, bas si mi podrska...thanks...sretan

- 13:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.