petak, 10.03.2006.

NA SATU POVIJESTI,ENGLESKOG I TEHNICKOG

Kate sidi i dize noge ka da vjezba.
nastavnik:Kate ne siri noge jos ti je rano!

Image hosting by Photobucket


Prozor je pola otvoren(dize se i spusta)
nastavnik:Mate il ga digni il spusti!

Image hosting by Photobucket


Milky u zadnjoj klupi gleda kroz prozor i zvizdi.
nastavnik:Sta onaj coban doli radi?


Nastavnica dili kontrolne iz engleskoga i vecini je navukla na dva.
Salov:Nastavnice vi svima navlacite ,samo meni ne navlacite!
nastavnica:Dolazi vamo uncute jedan na plocu pa cu ti ja sad navlacit kad dobijes jedan!


Nastavnica iz tehnickog ispituje.Mate se sagea ispod klupe i sara korektorom po podu.
nastavnica:Sta si se grga tako skurcia u klupi?
mi svi umiremo od smija.
nastavnica:A sta sam ja sad krivo rekla?


Nastavnica iz engleskog pise na plocu.
Maricka:Sotona!Sotona!Sotona!
Nastavnica:Bit ce tebi Milate sotona kad ti ja zovem cacu!evo odma me srce zabolilo donesi mi julieta vode!

Mate ima malo puno pristica po faci.
nastavnica:Grga kakav si to?Sta ti to mater s cime ne namaze!Evo iman ti ja kremu pa odi se namazi u wc.
Mate:Je pa da se ogubavim!
nastavnica:Ma neces ja se ovim mazem nakon tusiranja.
Kiky:Je ,kad se vi to perete?

| 14:37 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>