petak, 10.03.2006.

peas

zdravo ljudi nismo se culi.......aj dobro od jucer!al sta cu neman kaj radit.uglavnom gdje smo stali...nemam pojma,niti me brige.glavno da zapocne komunikacija,a za ostalo lako.ma sto ja pricam,ocito s menom nesto nije u redu,ma salim se.a sta da vam kazem,neznam.neman neke inspiracijae a vjerovatno ce za vrime pisanja ovog posta doc,al onda necu stat.moran pozdravit robu i luciju koji su skupa i ja in zelim svu sricu,jer naravno robe mi je super prijatelj.a i bilo bi mu vrime jer ko cega vise trpit kad nema koju nije izdrpa.a kad smo vec kod pozdravljanja moran pozdravit magy koju nisam vidila ima sto godina i jedva cekan da je vidim,i naravni ivy koju takođr nisam cula.a ostali znaju ko su,puno ih pozdravljam.i posebno milkya kojega sam danas slucajnno ubola puntaricom u ruku pa mu je ostala punta u ruci.uglavnom kad je puntu izvadia iz ruke malo mu se crvenilo p je izgledalo na supak,pa smo ga nazvali cvajsupcic.i eto,neda mi se vise pisat,cao




Image hosting by Photobucketza magy i ivy!

| 13:59 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>