Nocas bi mogao napisati

Nocas bih mogao napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: "Noc je posuta zvijezdama,
trepere modre zvijezde u daljini."

Nocni vjetar kruži nebom i pjeva.

Nocas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a ponekad je i ona mene voljela.

U nocima kao ova bila je u mom narucju.
Ljubljah je, koliko puta, ispod beskrajna neba.

Voljela me, a ponekad i ja sam je volio.
Kako da ne volim njene velike nepomicne oci.

Nocas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Misliti da je nemam, osjecati da sam je izgubio.

Slušati noc beskrajnu, još mnogo dužu bez nje.
I stih pada na dušu kao rosa na pašnjak.

Nije važno što je ljubav moja ne sacuva.
Noc je posuta zvijezdama i ona nije uza me.

To je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Kao da je želi približiti, moj pogled je traži.
Srce je moje traži, a ona nije uza me.

Ista noc u bijelo odijeva ista stabla.
Ni mi, od nekada, nismo više isti.

Više je ne volim, sigurno, ali koliko sam volio!
Moj glas je tražio vjetar da takne njeno uho.

Drugome. Pripast ce drugome. Ko prije mojih cjelova.
Njen glas i jasno tijelo. Njene beskrajne oci.

Više je ne volim, zaista, no možda je ipak volim?
Ljubav je tako kratka, a zaborav tako dug.

I jer sam je u nocima poput ove držao u narucju,
duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Iako je to posljednja bol koju mi zadaje
i posljednji stihovi koje za nju pišem.


Pablo Neruda




Bijela orhideja - crna tinta.....

petak, 23.11.2007.

Danas cemo malo poetski orijentirati se...doslo mi...jedna pjesmica davno napisana za "njega"....koji je bio...tada...al sad vise nije belj





Tuguj.....


Tuguj...kad hladne kise natope grad,
...........kad hladan vjetar pocne mrsiti kosu
...........i zamrzne se dah u samoci.
Tuguj...kad ugledas moje oci ledeno plave
...........i moj lik kao paucinu
...........proziran i srusen!
Tuguj...i ne okreci glavu,
...........ako si jos uvijek ubjedjen da si u pravu
...........budi i tada ponosan kao nekad!
Tuguj...jer ce te boljeti i pratiti moja slika
...........jer ce te boljeti svaka koja bude
...........imala nesto sto sam imala i ja.
Tuguj...ali ne zovi!
...........Moje ime je ugaslo,
...........izblijedile su ga suze, poderala istina!
Tuguj...kao sto sam i ja
...........u dugim nocima, na granici zime i proljeca,
...........pisi stihove!
Tuguj...jer sve se vraca
...........poput sjene prati nas do kraja i ubija
...........i zato ces uvijek kad pogledas moju sliku
...........vidjeti proslost, osjetiti gorcinu!
Tuguj...jer nisam tek lik,
...........ni samo ime koje se zaboravlja.
...........Ja sam ziva kao kazna
...........koja ce te uvijek podsjecati!
Tuguj...nek ti se zmagle oci
...........nek zadrhte usne
...........i slomi te samoce zvuk!
Tuguj...dugo u noci
...........i ne pij, jer vino me izbrisati nece.....

Ljubavi moja....Tuguj.....

- 09:21 - Ostavite trag u pijesku (20) - Prenesi tragove na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Losa igra...
Lose je vece kad te imam na pameti,
a karta me nece.
Ne drugoj je strani stola
protivnik jaci.
Jaci od ljubavi.
Jaci od bola.
Zaborav.
i igra tece, ja gubim,
i na kraju on trazi tebe.
Tebe koju tajno ljubim.
Ulazem i taj crni biser
sa niske nedosanjanih snova.
Ulazem svoju posljednju ljubav.
Karte su kao misli,
jalove i slabe.
Igra se blizi kraju
i ja se bojim.
Naravno, on dobija, uvijek,
a meni zao.
Cini mi se da sam te,
ipak olako proigrao.

Nepoznati autor

Linkovi
Bijela orhideja - crna tinta...

Forum za opustanciju;
Za svakog po nesto


Ukoliko zelite razmjenu bannera ili vas link na mom blogu, slobodno me kontaktirajte na email (klikom na slikicu)
Bijela orhideja - crna tinta e mail