Free Image Hosting at www.ImageShack.us
joj ova britni...samo gleda na što..
će se nabost...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
da neradim diskriminaciju..
..evo malo i crnog
Image Hosted by ImageShack.us
nabij
Image Hosted by ImageShack.us
kučkanica

Image Hosted by ImageShack.us
crnu i zlatnu

Image Hosted by ImageShack.us
...skini se s te knjige dok si
..još normalna...

Image Hosted by ImageShack.us

za one koje boli kurac za blog

22.05.2007., utorak

tata

ovaj post ću posvetit mom ćaletu.......
počne moja stara nešto srat i on kaže:daj sine otvori prozor da je bacim van....
vidio on na tv-u Tošeta i kaže ko je ova pederčina,dođe mi da izvadim kurac i udarim ga u zebe...
učio je geografiu u sebi....kaže mama pa kako možeš učit u sebi,moraš na glas....i kaže ćaletu:Kako si ti učio...on kaže nikako....i mama kaže..pravi si primjer djeci....
nazvo njega neki englez na mob....i govori on njemu:ja,ja...onda se sjeti da je čovjek englez pa kaže yes(ne razumje ga ni kurca).....i onda mu kaže maj....san...engliš......I da meni mobitel.....

evo sad molitva(kurvetina):
ni noge da sklopim,
postelja vlažne tera san,
a sperma se topi,
i nestaje brzo ko dlakom o dlan,
ko nevinost da gubim,
jer stvarno s tim ne primečujem,
još uvek se guzim,još uvek ti slepo verujem,
ko luda ja se jebem,
djeteta se novog bojim,
a dane moje trudnoće više ne brojim
kurvetinaaaa
kao žar na mojoj pički je,
kurvetinaaaa
mesto reči samo sperma tvoja
nepozna,baš kao ja koliko kurčeva sam dobila
by:ja

- 21:27 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
retardiran i glup
debilan ....

o meni:
ime:koga boli kurac
prezime:stevo
rođen:u Kazastanu 2002g.pr.kr.
Živim:bogu iza nogu

Volim:
drkat
gole pičke
cice i guzice
ženske noge,...
šalit se
radodajke
kurve
...
Ne volim:
ić u školu
profesore
krede
ploču
knjigu
klupu
olovke,..

Slušam:
mamu i tatu(šalim se)
ono što mi dođe do uha
Joksimovića
cajke
riblju čorbu
Kitića
cecu
bajagu
plavi orkestar
......itd....

Najdraži sport:
pljuvanje u dalj

Najbolji filmovi:
svrši mi u usta,jebi me
dok sam vlažna,karaj me
u šupak,uguraj ga duboko,..
(imena filmova sam izmislio):)

Hobi:
izbijegavat školu

Image Hosted by ImageShack.us
skini i te gaće...kao što
to obično radiš...
Image Hosted by ImageShack.us
..jebo bi te i prljavu...