Free Image Hosting at www.ImageShack.us
joj ova britni...samo gleda na što..
će se nabost...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
da neradim diskriminaciju..
..evo malo i crnog
Image Hosted by ImageShack.us
nabij
Image Hosted by ImageShack.us
kučkanica

Image Hosted by ImageShack.us
crnu i zlatnu

Image Hosted by ImageShack.us
...skini se s te knjige dok si
..još normalna...

Image Hosted by ImageShack.us

za one koje boli kurac za blog

29.04.2007., nedjelja

izlet

Neću vam puno srat o izletu jer vam je na svakom drugom blogu sve napisano......
Dobro...Svi već znate da smo išli u Varaždin u toplice i da nam je bilo jebeno dobro...
Pretpostavio sam da je to u nekom selu i pogodio...Mislio sam da će apartmani biti sranje ali sam se zajebo jer su bili predobri:klima(koja nam nije baš trebala),neki kurac za vatrogasce,pa onda neki kurac u kupaoni koji trebaš povuć da te dođu spasit(ja sam povuko i niko me nije došao spasit,valjda jer nije bilo struje,,.,.,.(ja bih svejedno to povuko jer sam u početku mislio da je to za svijetlo)......Kad sam otišao da prekidača za struju i otvorio ju,otpala je ona plastika oko nje(Sandi mi se smijao ko budala)(=Stisnuo sam ovo sranje za vatrogasce i došli su....(tako kažu)ja sam za to vrijeme bio u bazenu........Pratpostavio sam da će u bazenu biti samo neki poluživi fosili(penzići)i bilo ih je 90%.....Ja,brader od abela i Jović smao prvi došli na bazen...Joviću smo na kratko vrijeme uspjeli pobjeć i kad nas je našao rekao je da ga je izdrkao u bazenu(neznam šta ga je moglo uspalilo?plave pločica od bazena ili masne babe....(sigurno ga nije izdrkao,on samo sere i laje.....glumac)
Sutradan oko 10 ujutro smo opet išli na bazen....i kad smo patak,jurada,sandi, ja i ćiko zadnji izlazili iz đakuzija koji je bio na nekom uzvišenju,rasuo sam se jer nisam htio sić po stepenicama....jednostavno sam počeo klitat po onom skliskom sranju i nikako se nisam mogao zaustaviti....morao sam čekat da otkližem do kraja.....Dok sam se uspravljao, držao rukom za guzicu, jaukao i šepao...neki 50-godišnjak smijući se iz bazena me pita:jesi dobro?...ja mu odgovaram,da,da,dobro sam,sve uredu,(a neznam koji ne dio tijela više bolio)...i tako dok sam mu odgovarao ispred sebe sam vidio natpis..SKLIZAK POD..htio sam jebat majku i tom podu i bazenu...I još mi je prije toga neki šef srao da izađem iz bazena,jer sam lopticom gađao Patka(kojega nakraju nisam pogodio)I tako dok mi je govorio:VAN!VAN!,ja sam mu klimo glavom i govorio:da,da evo,..i samo stajao na mjestu.....
Noćnu zabavu vam neću opisivat,jer nebi joj bilo kraja....
Jedino mi je žao što nisam vidio baby vampiricu,hapy_ninu i žigi pijane........(pogotovo anu jer bi ju prco u zdrav mozak do kraja 4-og razreda.....:)
Uglavnom bilo nam je ludo i nezaboravno kao što kaže jedna pesma...koju sam uz šampanjac najviše pjevao....

Šampanjac

- 19:08 - Komentari (22) - Isprintaj - #

16.04.2007., ponedjeljak

selo

Eto bijah ja(kad je bio vaskrs) u vukojebini na selu kod babe i djeda...i na Pagu..........pa eto ništa posebno se nije događalo...jedno pile se izleglo,mačka se okotila i stari mi je pao sa stabla i slomio ruku na petak 13i....pjevac je non stop karo koke(pravi je šarmer)...pas si je po običaju lizao jaja u hladu pod stablom......i tako nisam drko 7 dana jer sam nonstop išao u šumu po drva....( nadoknađujem to ovih dana)......

Image Hosted by ImageShack.us
žućo(to mu nije ime,tako ga ja zovem)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pile

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jebač

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
također jebač

- 15:45 - Komentari (23) - Isprintaj - #

04.04.2007., srijeda

brat

Moj brat vam je jedno vrlo blentavo biće......Budala se jednom šetala po kući,prišao je regalu,sagnuo se.....i prasnuo glavom u njega(baš se čuo onaj tup udarac).....okrenuo se prema meni i rekao....au....
Ja njemu kažem pa jesi li ti to upravo udario glavom u regal ničim izazvan???
On protrlja čelo i ode u svoju sobu.......(ja sam se smijao još jedno 10 min. od kad je otišao....)
Evo šta je rekla ova glupača iz lat....:Čekaj,pa nemam,......evo.....
:ima žute, ima narančaste,ali nema u bojama...
:što je Denis što se sramiš....što???.....od koga......
Jednom dok je predavala pljunula je na stol od Kajina i mene....ona tolko pljuje dok govori da bi ju kad god krene pričat mogli okrenut prema biljkama da ih zalije...to bi bila jedina korist od nje....kad god kaže T ili S izleti jedno litra sline...

...kako je lepo biti glup...

...morate poslušate KALETA...

- 14:38 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
retardiran i glup
debilan ....

o meni:
ime:koga boli kurac
prezime:stevo
rođen:u Kazastanu 2002g.pr.kr.
Živim:bogu iza nogu

Volim:
drkat
gole pičke
cice i guzice
ženske noge,...
šalit se
radodajke
kurve
...
Ne volim:
ić u školu
profesore
krede
ploču
knjigu
klupu
olovke,..

Slušam:
mamu i tatu(šalim se)
ono što mi dođe do uha
Joksimovića
cajke
riblju čorbu
Kitića
cecu
bajagu
plavi orkestar
......itd....

Najdraži sport:
pljuvanje u dalj

Najbolji filmovi:
svrši mi u usta,jebi me
dok sam vlažna,karaj me
u šupak,uguraj ga duboko,..
(imena filmova sam izmislio):)

Hobi:
izbijegavat školu

Image Hosted by ImageShack.us
skini i te gaće...kao što
to obično radiš...
Image Hosted by ImageShack.us
..jebo bi te i prljavu...