Free Image Hosting at www.ImageShack.us
joj ova britni...samo gleda na što..
će se nabost...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
da neradim diskriminaciju..
..evo malo i crnog
Image Hosted by ImageShack.us
nabij
Image Hosted by ImageShack.us
kučkanica

Image Hosted by ImageShack.us
crnu i zlatnu

Image Hosted by ImageShack.us
...skini se s te knjige dok si
..još normalna...

Image Hosted by ImageShack.us

za one koje boli kurac za blog

30.01.2007., utorak

hrekni druže

kao što sam reko da često pljujem...pa zašto ne pljuvati..ja u tome vidim samo pozitivne strane...zašto bi nonston guto slinu...Ali neznaju ni svi pljuvat kako treba..npr.moj brat kad pljuje ta pljuvačka neče otić dajeko ...nekad si zna pljunut i na majicu ili na tenisicu...Evo npr. moja baka isto često pljuje,ali ona uopće ne gleda kamo pljuje...tako je jednom pljunula mom ujaku na cipelu...ma to je samo baba..
NEMOJTE SE PREVIŠE UFURAT U MOJ BLOG JER JA MISLIM UGLAVNOM PISAT PERVERZIJE...
Evo za Vuletu par provala od Valeta koje su mi još svježe:
Jović stoji na ploči pod matišom i onako mutavo gleda po razredu da mu neko nešto šapne...Vale ga pogleda i kaže:Jadna ti majka
Danas je bio nekome u razredu reko:s kojeg si ti planeta pao?
Prošli sat je reko:Šta si ti pao s Marsa na glavu?
Meni je samo reko:Ma ti nisi za školovanje.
Kajinu je reko:Odi dalje spavat,itd.ima toga još
I da sječam se kad je ova iz lat. rekla:Sad svako za sebe u grupama.
:Šta vas dvojica radite tri.

- 21:14 - Komentari (26) - Isprintaj - #

29.01.2007., ponedjeljak

prvi post

....neke stvari koje me znaju nasmijat kod prijatelja......
Evo ovako pitam jednog frenda iz osnovne koji mu je najdraži sport....(bilo je to prije par godina)
on mi sav pun sebe odgovori: hokej
Ja mu odgovorim:HOKEJ!!!???,pa ti neznaš ni klizati!
On u tom krenutku krene zamuckivati i nešto srati...ma boli me kurac
........
nedavno sam bio na Kajinovom(Kajin bez uvrede) blogu i išao sam vidjet koliko ga dobro poznajem(neki kurac koji je on izmislio)....uglavnom..bilo mi je pitanje koja mu je najdraža životinja:pas
mačka
tuljan
..i još neki kurac..
Točan odgovor je bio tuljan.......pa on tuljana u životu nije vidio...(ponavljam:BEZ UVREDE)

- 12:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
retardiran i glup
debilan ....

o meni:
ime:koga boli kurac
prezime:stevo
rođen:u Kazastanu 2002g.pr.kr.
Živim:bogu iza nogu

Volim:
drkat
gole pičke
cice i guzice
ženske noge,...
šalit se
radodajke
kurve
...
Ne volim:
ić u školu
profesore
krede
ploču
knjigu
klupu
olovke,..

Slušam:
mamu i tatu(šalim se)
ono što mi dođe do uha
Joksimovića
cajke
riblju čorbu
Kitića
cecu
bajagu
plavi orkestar
......itd....

Najdraži sport:
pljuvanje u dalj

Najbolji filmovi:
svrši mi u usta,jebi me
dok sam vlažna,karaj me
u šupak,uguraj ga duboko,..
(imena filmova sam izmislio):)

Hobi:
izbijegavat školu

Image Hosted by ImageShack.us
skini i te gaće...kao što
to obično radiš...
Image Hosted by ImageShack.us
..jebo bi te i prljavu...