mess by Bobetko

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

POWERED BY "NIKOTINSKO PIJANSTVO"
"Kad prestanem pušiti ..."

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Dijete splitskog asfalta
Mjesto rođenja: staro rodilište
Spol: M
Godina rođenja: isto kao internet
Zanimanje: sretno zaposlen
Bračno stanje: DA
Djeca: 2
Ostalo: i ovo je puno, moga bi me neko prepoznat :~)

Najmrže mi je kad vidin puste posjete i nijedan komentar !!!!!!!!!!!!!!!!
Ovo
uopće
nije
smiješno!

19.10.2004., utorak

Neš ne

Moram se osvrnuti na pokušaj odlaska naše trice iz zemlje crtica, @-ova, ALT-ova, link-ova i naravno blog-ova.
Prvo malo navoda tricinih bestsellera i bez peršina:





Trica quote:

VRLO PRIVATNI RECEPTI
Pio V je papa i svetac. Pa ipak je zaposlio kuhara glasovitog po piti od bikovih muda.To je jelo postalo vrlo popularno kod uglednih ljudi renesansnog doba i neki od njih su nagovorili kuhara da oda tajnu svog afrodizijačkog recepta. Evo te tajne:
PITA OD BIKOVIH MUDA ...


MORAM NA WC
Uspjela sam potisnut nagon. Ma nije da mi je prvi put. Isprva ne mogu mislit ni na šta, niti se koncentrirat. A onda mi postane svjedno, kad refleks otupi, ko sad.
Gledam neke blogove, neke od vas. Razmišljam o tome što pišete, a nekad jednostavno proletim pogledom, kao da mi vas je puna kapa ili ne mogu otrpit samu sebe? Prije ovo drugo. ...


OZAKONJENA NEVJERA
Živimo u društvu koje opravdava kaznu ženske nevjere. Pri tome koriste se metode linčevanja i izvrgavanja ruglu.

Muška nevjera je dobrodošla. To su bodovi kojima isti slovi u društvu za svijetli primjer idealnog muškarca. Ne želim naglašavati kako su žene svetice. Dapače, one imaju ubojitije metode. Sredstva kojima žene (uglavnom šupjače koje vjeruju u ljubav) istjeruju vražice iz svog kreveta kojeg dijeli sa suprugom su: moćno jezično oružje, lagano batinanje bejzboj palicom, ili golf palicom(u bolje situiranijim obiteljima), kao i zabrana izlazaka svojim supružnicima, preskakanje redovitog kuhanja ručka, i ostalih kućnih pospremanja. Čujem da je i intuicija oružje! Intuicija je nastala kao posljedica ovog velikog “zla” našeg društva. Uglavnom izmišljena, umišljena, lažna. Žene koje su ju začele slovile su u jednom od povijesnih razdoblja za vještice. Često služi u svrhe zlostavljanja i zastrašivanja partnera. Nevidljiva je, ne ostavlja materijalnih dokaza, osim na slabinama muškarčevog ega. Upravo zbog svoje nevidljivosti je i nedokaziva : )
Nevjera svakako treba biti ugušena u državnom puču, batinama, hladnim, vatrenim naoružanjem…terorizmom nad vlastitom djecom i pravima na prisluškivanje telefonskih linija i mobitela kao dokaznog materijala za buduće tužbe. Ovo posljednje ipak spada u suptilnije metode, pa se pravite da niste ni pročitali. Dakle Hrvatska je tradicionalna zemlja i gorući primjer da se još uvijek ponavlja povijest srednjeg vijeka. ...



PRĐENJE NIZ UVO

Lipi moji, šta ste se narogušili? Misleći da ću bit manje vulgarna nego ste navikli. Platit ćete danas buletu! Danas mi je tako došlo. Pitala sam se ovijeh dana, ustvari, upitala sam se, dok sam prala suđe, kako fala ihurcu da žene tribaju prat sude. Nije to samo tek tako.

Nekoliko sretnih godinica iza, pranje posuđa mi je bilo sredstvo za uspavljivanje. Počela bih taj ritual: nađi veliku teču, ...




Znate kako se ono na kraju HTV-ovog Dnevnika opraštaju od naših velikih umjetnika. Rodio se ..., škola ... studirao ... bio ...
Za Tricu bi mogli reć: Došla je naglo i odmah ušla u legendu (čit. blog - favorite)!
Kako san već na njenom blogu napisao: Neš, ne! Naći ćemo način da živiš i dalje u zemlji crtica, ... ILI NAĐI BOLJE OPRAVDANJE !


- 17:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>