<body>
momentlikethis
some people wait a liftime... some forever...

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O Meni!
the girl next door
The girl behind the blog is called Marinella, 15 years old and comes from the city where it always rains! I like good design, drawing and photography! Friends, dancing and school comes first in my life, so Ill blog when I have time.

Mery.K@Yahoo!
Linkovi <3
you're on your way
Jane Rain.
Cura s polupraznim grudnjakom.
Alice in the wonderland.
Fantom slobode (:
Rapsberry.girl
Valentina.
Memories :')
gone with the wind
Ožujak 2010 (2)

Fotić (;
take a bow
Model: Canon EOS 450D
Megapixel: 12.2
Slika u sekundi: 3.5
Težina: 475g (Bez Objektiva)
Standardni Objektiv: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS

Moje Mišljenje:
Ja mislim da je ova kamera fantastična! Nosim ju i imam ju sa sobom gotovo svugdje, u svakoj prolici i mislim da nebi usmjela bez nje. (: Inače, nemam više ništa za reći o njoj osim da bi je definitivno mogla preporučiti svima vama koji ste zainteresirani za dobar fotoaparat! :)
Sometimes, life isn't a party we hoped for... But since were here, let's dance!
srijeda, 24.03.2010.
I evo me još jednom, nakon 2 dana. Pišem post u 1 ujutro, dosadno mi je. Pa eto, odlučila sam promijenit layout bloga i objaviti svoju prvu sliku! Znate da ne volim one internetske medije kao Facebook, Myspace i Twitter, ali razmišljam da si otvorim Facebook. Jel ga netko od vas koristi? Jao, glupog pitanja. PA OFCOURSE. D'oh. Ja sam izgleda jedino biće na kugli zemaljskoj koje nema Facebook i surfa Youtubeom bez Google Accounta i umjesto da "FAVAM" (Favourites) ja ih Bookmarkam. Pošto koristim Yahoo! već dosta dugo otkrila sam da nude linkani account sa Flickr, stranicu sa učitavanje slika i videa na internet. E pa, to je moj prvi korak u te vražije socijalne medije! (Osim ovog bloga, ali tu nisam baš dijelila svašta s vama.) Sviđa mi se. Jednostavno je. Lijepo, sve se može uredit i postavit. Oduševila me opcija da se zabrani objavljivanje mojih slika na stranice s kojima je flickr u odnosima (Yahoo, i ne znam sad već koje sve stranice.) tako da sam jedino to promjenila. Ne sviđa mi se to što stranica iz slike može iščitat gdje je slika slikana, u kolko sati, s kojim fotoaparatom i još mnogo toga! Instalirala sam si Simse 3 jutros i uživala dok mi se World Adventures skidao. No dobro, skine se on i idem ja instalirat i ono mi se pojavi nešto za neki update. I ja idem updateat i stalno neki error izbacuje. :/ I sad mi se neće ni izbriše ni ništa! God dammit, glupi simsi i glupe igrice! Ugl. idem sad tražit pomoć oko toga.

Volim vas. <3
back to the top