Photobucket - Video and Image Hosting,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Photobucket - Video and Image Hosting,blog.dnevnik.hr/boa007" />

....ti,što me učiš plakati.... boa007

nedjelja, 02.07.2006.

Photobucket - Video and Image Hosting

...a ja sam šuteći grizao usne,dok snovi po sobi lete,i nisam znao što da joj kažem,sav bespomoćan kao malo dijete...

Photobucket - Video and Image Hosting


e!
˝maloprije˝ san došla s posla,a i ka šta san pretpostavljala opet imam beskonačni dan,koji traje nekih 40sati,a svi su izgledi da će trajati još toliko...a opet radin u podne i mrzin tu smjenu,jedva čekan ponediljak i da radin jutro,a mogu van iskreno reči i da mi fale one rane kavice i ljudi s kojima ih dilin,pozdrav mojim radnim curama,žene vidimo se u ponediljak....
prije neki dan me jedna draga osoba pitala kad uspijen ode pisuljiti,a mogu van reći da mi je ovo pravo opuštanje i evo 3 i po je i sad iman vrimena do podne,hm
da li je ovo možda očaj!?il dosada!?
neznan kako vi al kod mene je dosada jako zajebana stvar,u principu ne smin sebi dozvolit dosađivanje,u takvim trenutcima pomišljam na svakakve pizdarije...


Nitko ne zna gdje je ona
Malo znamo, al' je znano
Iza gore, iza dola
Iza sedam, iza osam
I još huđe i još luđe
Preko mornih, preko gorkih
Preko gloga, preko drače,
Preko žege, preko stege
Preko slutnje, preko sumnje
Iza devet, iza deset,
I još dublje, i još jače
Iza šutnje, iza tmače
Gdje pjetlovi ne pjevaju
Gdje se ne zna za glas roga
I još huđe, i još luđe,
Iza uma, iza Boga
Ima jedna modra rijeka
Široka je, duboka je
sto godina široka je
Tisuć ljeta duboka jest
O duljini i ne sanjaj
Tma i tmuša neprebolna
Ima jedna modra rijeka
Ima jedna modra rijeka
Valja nama preko rijeke
Photobucket - Video and Image Hosting

........pozdrav svima,poljubac najmilijima;
vinkice prekrasni stihovi...
!

02.07.2006. u 06:25 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

01/2007 (1)
12/2006 (5)
11/2006 (1)
08/2006 (3)
07/2006 (13)
06/2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

...naše su misli slobodne...



Photobucket - Video and Image Hosting






Photobucket - Video and Image Hosting




kornjača

mogu biti gadno strpljiv
čekati do zauvijek
ako to te čini sretnom
hodam poput kornjače.

namamljeni smo na svjetlo
tko glumi sunce ispred nas
kao da smo jedno tijelo
još ti čujem srca bat.

sanjam da me skupljaš srećo,
svaki dio slomljenog,
spustiš me na svoje grudi
gdje te ljubim slobodno.

jer oduvijek te tražim,
tebe. ti što me učiš plakati
zato brani se kad uđem
želim te zaslužiti.

možeš li me vidjeti
u licu onog s kojim živiš,
možeš li me pronaći
u sebi, u sebi

gdje se dajem sav,
gdje me imaš svog
gdje se krije san,
san u oku kornjače..

gdje je to gdje smo mi
kad sve su priče suvišne
prodat ću za dodir tebe
sječanje u bescjenje
.




Photobucket - Video and Image Hosting

...Slušam te u šumskom vjetru
Vidim te dok gledam rijeku
Koja mi te odnosi
Sada znam oprosti mi
Tvoj duh mi ljubi lice
I na usne spušta riječi...


Photobucket - Video and Image Hosting



Ja idem

Jer hoću

Do neba


Photobucket - Video and Image Hosting
-baby ne jebi gredu, bit će sve u redu-


Samo…

Čudna cesta
Mali grad
Jesmo li se upoznali ikada do sad?
Nije važno…
Zlatna kvaka
Čudna vrata
Strana kuća
“Pokaži mi moje sobe, pokaži mi moj krevet. Čudan krevet?”
Pomozi mi prije sna
Saznao bih
Od nas dvoje, koji sam ja…?
Sorry, sorry, sorry…
Odgrizi moje prste i pusti me van
Postao bih miris svega što ostavljam
Na čudnoj cesti iza čudnih vrata
Tvoje sunce samo spava
Tvoje sunce spava samo!




blog Layouts

.......okreni jedan krug,unazad planetu

rolleyesa mala,mala.Photobucket - Video and Image Hosting....................
Photobucket - Video and Image Hosting





























































































































































































































































































































































































































































































































































































Odvedi me

odakle dolazis ljepotice
nikad nisam vidio takvo lice
koji je svijet tvoj dom
ucini zadovoljstvo
radoznalom srcu mom
ti si ono o cemu sanjam
ti si ono cemu se nadam
uvedi me u svijet svoj
pod zemlju, nebo nije vazno
sljedbenik sam tvoj
odvedi me
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

najmanja od najmanjih

najmanja od najmanjih
zapustio sam se
tako siguran u tebe
zagrizao srećom usne
skrio smijeh pod žute zube

predstavljam se jako loše
htio bih ti prići bolje
telefonom sav se spetljam
poput strune glas mi titra

molim te da me vidiš
točno takvim kakav jesam
vrijeme stišće svaki korak
hitno moram biti sretan

što mi to danas donosiš
najmanja od najmanjih
mirisom svojih kosa
što mi te danas donosiš

ratujem s druge strane
namazan bojom jutra
zataknut me orden sunca
čini jačim protiv svega
pozivam te na Vjenčanje
birao sam dugo mjesto
tražio tren nepažnje
da te svežem skroz u sebe

pred svjedokom takvog čina
nema laži osim laži
vrijeme stišće svaki korak
hitno moram biti sretan
što mi to danas donosiš
najmanja od najmanjih
mirisom svojih kosa
što mi to danas donosiš...

Photobucket - Video and Image Hosting

blizina

čekajući da ti priđem
oznojio sam dlanove
razvukao glavu u oblake
i šutio blizinu

krio se u magli
zadimljene kocke
gledao te kako plešeš
mislio sam da sam ti

ja stojim uz tebe
i samo blizina dijeli me
od istine tvoje

podijeli malo sline sa mnom
skini moje mote
slušaj divan zvuk
dok te kružim

ja stojim uz tebe
i samo blizina dijeli me
od istine tvoje


Photobucket - Video and Image Hosting

ja bolujem


Oduvijek
ja samo tebe zelim, dragi moj
samo tebi pripadam, i kad te nema dugo tu
danju, nocu, cekam te, dok kise tuguju
pamtim obecanja, sapucem ti ime i u snu
ja volim te, trebam te, ja bolujem
i cekam te.

poklanjam ti zlatne sne
samo tebi suze biserne
u meni hiljade ratnika
slave zivot i umiru
u tebi strasti viteza
nose moju sudbinu

bolujem, bolujem, .


bolujem, bolujem, ja bolujem
i trebam te
i cekam te
volim te
ja bolujem






......da san životinja na četiri noge bila bi mačka,crna naravno
cool Photobucket - Video and Image Hosting
a i imala bi mačora,hm glavnog u kvartusmokin

...skrio smijeh pod žute zube...


Photobucket - Video and Image Hosting ...budi moja voda.................rolleyesnetko je to doslovno mislijasmijeh


virujen, da(ako ikad iko vidi) onaj tko naleti ode će znati da su ovo stihovi sa albuma˝retro˝(a sad se nadan da mi je oprošteno ako sam slučajno prekršila kakav zakon (autorska prava)wink















...naše su misli slobodne
image hosting


























































































































































































JA
Photobucket - Video and Image Hosting
volim.............more i mjesec
ne volim...............snijeg i majonezu