Bly...Bly...Bly

Bijesna sam!

I baš mi se piše...Imam želju, kao nekada, kada sam redovno pisala dnevnik. Tada sam uzimala svesku, moj dnevnik, i škrabala sve i svašta, bez ikakve veze ili cilja. Mrzila sam kada me neko prekidao u tome. Nikad nisam imala vremena da završim neke priče ili događaje...Onda, kada bih ostala sama, uživala sam. Kako to Amerikanci kažu, opsjednuti analizom svega i svačega, "time for myself" ili nešto tako...I sada se tako osjećam. Skoro sam sama u kući, ali i osoba koja je sa mnom provodi vrijeme sa sobom...:P

Raspoložena sam, što je ovih dana malo čudna stvar, ali...Malo sam se udaljila od ljudi koji me "spuštaju", pa se stvari popravljaju. Lijepo je kad se možeš udaljiti od takvih ljudi, u ovakvim vremenima. Hvala Bogu, nisam obavezna nikako da budem sa njima. Malo me Just She rastužila sa svojim sinošnjim postom, kojeg sam maloprije pročitala...Post me također iznervirao, ne zbog Just She, već zbog ljudi koji su uzrokovali taj post. Grrrrr....Sad bih se potukla sa nekim...

Sada sam se i sjetila šta sam htjela sinoć pisati...

Ljudi su idioti i prolazi im to, jer oni rijetki, dobri ljudi ćute i puštaju idiotima da upravlaju svijetom. Da nešto i poduzmu, ne bi više bili dobri...Ja bih, npr. pobila puno ljudi - kretena - i samim tim više ne bih bila dobra...Jeste da se ni sada ne smatram previše dobrom, ali to nije tema današnje emisije...
I tako, sinoć opet čujem kako muž neke tamo žene, koja je kćerka bivše nečije komšinice...znate već kako to ide...ignoriše svoju bolesnu ženu (kćerku komšinice nečije) i kako je vara i kako ne radi, a ona radi sve što može i stigne...I šta uraditi na takve stvari? Istući njega, zaključati ga u podrum i davati mu hrane na kaščicu...Možda okrutno djeluje, ali poludim na takve priče, na frustrirane ljude koji svoje kompexe i sranja istresaju na djeci ili slabijim ženama...Možda bi neko krivio i žene, ali one uvijek imaju razloge da ostanu uz njega...I ja sam nekada mislila "zašto ga ne napusti?", ali sam čula puno priča i nije uvijek lako...Svi mi polazimo od sebe, ali te žene se godinama maltretirane, samopouzdanje im je na nuli (negativnoj!) i možda nemaju nikoga da im pomogne...Možda imaju samo bolesnu majku koja umire od boli i od nemoći da pomogne svojoj kćerki...(kćerci?)...Bijesna sam. I da sam malo jača i hrabrija, našla bih ga u mraku i istukla!!! (Gdje li sam ja prije tukla:P
)...

21.06.2005. u 13:06 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Informatičke žene dijele se na:

1. Žena INTERNET:
Teško dostupna žena.

2. Žena SERVER:
Uvijek zauzeta kad je trebaš.

3. Žena WINDOWS:
Svi znaju da NE funkcionira, ali niko ne može živjeti bez nje.

4. Žena DOS:
Svi su je koristili bar jednom u životu, ali je niko više ne želi...

5. Žena BACKUP:
Uvijek ste vjerovali da posjeduje sve ono što može zatrebati, ali u ključnom trenutku pokaže se da nešto nedostaje...

6. Žena SCANDISK:
Zna se da je dobra i da ti želi pomoći, ali niko zapravo ne zna šta ona radi...

7. Žena SCREENSAVER:
Ne služi ničemu, ali je zabavna!

8. Žena HARD-DISK:
Svega se sjeća. ZAUVIJEK.

9. Žena MOUSE:
Radi samo ako je tučeš i maltretiraš.

10. Žena MULTIMEDIA:
Čini da sve izgleda mnogo ljepše...

11. Žena PASSWORD:
Vjeruješ da si jedini koji je poznaje, ali u biti je poznaje pola svijeta...

12. Žena MP3:
Svi je žele skinuti.

13. Žena CPU:
Izvana se čini da sve ima, ali je iznutra prazna.

14. Žena MONITOR:
Uz nju vidiš život u blještavijim bojama.

15. Žena CD-ROM:
Svakim danom sve brža...

16. Žena DATA WAREHOUSING:
Omogućava ti praćenje svega osim onoga što te STVARNO zanima.

17. Žena E-MAIL:
Od deset stvari koje kaže, osam je TOTALNA GLUPOST.

18. Žena VIRUS:
Poznata i pod nazivom “supruga”; kad to najmanje očekuješ, ona se pojavi, instalira se, i prisvoji sve resurse. Ako je probaš deinstalirati, gubiš nešto, ako ne probaš...
gubiš sve!


counter easy hit



3108 This!

Blogovi

Moj prvi-drugi blog
Something:)
Sarajevski - ovo je štela!

***Dee*** na Bloggeru
Just She na Bloggeru
Orca
Mala Sarajka

Image hosted by Photobucket.com

Misli opasnog uma
BigMamma
Srednjoškolka
Krava
Love&Marriage
Kulin
Usagi
Hercegovka:)))
My Way
***Dee***
Žuta Minuta
Pepeljara
Melted
Sarajevski
Just She:)

Image hosted by Photobucket.com

Green
Zlatokosa
Luda Kuč(k)a
LesBosTaR
Avlija
Baklava
Zox
BabaŽaba

.................................


online




my pet!