VELIKI POVRATAK


Nisam ih htjela ni pogledati.
Idemo-rekao je Azzy razočarano
Naručili smo pivoslace i polako ih pili bez riječi.
Pa…-pokušavao je započeti razgovor
Ha?-nisam ga slušala
Nije važno-rekao je i počeo srkati
Madam Fay je rekla Amandi da ovo mjesto nije za parove,već Ružičasti slap. Brzo su odjurili tamo kao „uvrijeđeni“.
Azzy je preokrenuo očima.
Smislila sam nešto. Špijunirat ću ih!
Ušla sam u Ružičasti slap. Slatkasti miris i hrpa mucastih,ružičastih stvarčica visjela je svuda oko nas.
Bilo je ugodno toplo,a poslužiteljica je bila neka starija gospođa u ružičastom. Imala je male naočale na vrhu malog,zaobljenom nosa. Malene uši virile su joj iz kovrčave,crvene kose.
Dobar dan,ja sam Madam Lulea,mogu li vam kako pomoći?-ljubazno me je upitala,glas joj je bio jako miran
Ovaj…-nisam znala što da kažem jer sam se sjetila da mi je ostalo samo par knuta.
Zvonce na vratima se oglasilo.
Petriel je ušao. Što on radi ovdje?-pomislila sam
Baš sam tebe tražio-rekao je
Oh,kako slatko-uskliknula je Madam Lulea
Dva slapa molim-rekao je
Odmah,samo se vi zabavite-namignula je Petrielu
Odakle ti ovdje?-upitala sam ga
Pa zar ti smetam?
Ne,ne! Samo…
Znam,nije ovo baš mjesto za mene,zar ne?
Pa…da. Nego…s kim si došao?
Azzy mi je rekao da si ovdje.
Aha. Dobro onda.
Matt je pogledao prema našem stolu.
Pogledi su nam se sreli. Petriel me je tako poljubio da su Mattu zasuzile oči.
Opa!-povikala sam
I? Jesam li dobar?
Još i bolji od toga!

TO BE CONTINUED…

Copyright reserved

30.03.2007. u 19:06 | K | 10 | P | # | ^
  • <$TekstKomentara$>

    | <$AutorKomentara$> | <$DatumKomentara$> u <$VrijemeKomentara$>


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga




Evo vam moja E-mail adresa:magic_melody@net.hr ,a ako se ne javljam na tu onda: dreamer_with_wings@net.hr
I moj broj moba=) :091/794-16-10

LINKOVI:
TATJANNA
Dobar dečko
SARA
Avrilka-Ivona
Moj buraz
Amanda
RUTH



Create your own message at BlingyBlob.com





Moj život u Blustoneu,Hrvatskoj školi vještičarenja i čarobnjaštva.

JA
_______
Melody Witch
13 god.
Naj boje:ružičasta,plava i ljubičasta
Smeđa kosa i smeđe oči.
Mindbeat


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

PRINC CALEB
________________


Image Hosted by ImageShack.us


PETRIEL
__________
Plava kosa svezana u rep,plave oči.
Čuvar u Blustoneu.
16 god.


Image Hosted by ImageShack.us



ARIELA SHELL
______________
Plava kosa,smeđe oči
Prva godina u Blustoneu.
Charard.
Moja naj frendica.

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

AMY CLARKSON
________________
Crvena kosa,smeđe oči.
14 god.
Druga godina.
Tempus-živi dokaz da nisu svi u Tempusu
umišljeni i zli.
Također moja naj frendica.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

MATTHEW DEVIL

Presladak dečko.
15 godina,3.godina u Blustoneu.
Tempus.
Čistokrvan je,ali nije zao.

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Amanda Harrison

13 god, mindbeat
animagus,pretvara se u pauka
Ima sovca Astora
Mama joj je zla crna vjestica trenutno
zatvorena u bastillu no sve ce napraviti da
zbrise odande i raznese ju u komadiće


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Emma Spell

LUda cura iz Tempusa.
Nije zla.
Obožava izazivati našeg čuvara(Filcheovog
brata)
HE HE


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Anesya Deadwood

Zla,čistokrvana Tempusica.
Sklopila pakt s vragom,besmrtna...

Uskoro slika;)

Lucy Wizard

MOJA NAJ FRENDICA!!!!!!!
Zakon je,malo štreba,ali je super;)
Ima 13 godina,ide u Charard

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Sarah Longoria

Ima 13 godina.
Ide u Seashell.
Dobra je,ali zna biti poprilično zlobna kad hoće.
Ima zmaja Keyta.


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Azzy Jones.

Simpa dečko.
Moj najbolji prijatelj.
Ide u Mindbeat,ima 13 godina.

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Linkovi

IF U HURT ME

image hosting file

image hosting file





layout for myspace

layout for myspace





Moj buraz Dario

Tatjanna

Sara

Plava vampirica

Ivona

Amanda Harrison

Ruth Potter