EVO ME;)))))


Izašli smo u predvorje.
Nastavnica Tonks je hodala pomalo nervozno.
Slušaj-rekla je-ravnateljica mi je rekla da ti trebam objasniti što je to Dreamer-pri riječi Dreamer malo se stresla
Ovako….Oni su živjeli prije deset tisuća godina,kad je svijet još bio sirov. Bila su to plemenita bića. Izražajne pameti i ljepote. Ali i strahovite moći.Bili su,a još su i danas,najmoćnija bića na svijetu.Kada su živjeli,vladali su Zemljom. Nisu svi imali istu moć,imali su moć kao i svaki drugi čarobnjak,ili vještica,ali i dodatnu moć,neki telekinezu,neki kontrolu nad vremenom,preobrazbu,kontrolu nad određenim elementom i mnoge druge.
Ali…-usnica joj je zadrhtala-tada se rodio on.
Još gori od Voldemorta!Puno strašniji,da je on tu,pobijedio bi Voldemorta,ali sve ostale.
Bio je to Banzar,Banzar Knox. On je istrijebio sve Dreamere,osim jednog.
Nije ubio Starješinu,vladara svih Dreamera.
Starješina je bio ozlijeđen.On je imao najveću moć od svih,kontrolu nad snovima.
Mogao je ubiti u snu,nečijem snu…a tako je i bilo…
Ubio je Banzara,ali kako je bio teško ozlijeđen umro je.
Od tada nije pronađen niti jedan Dreamer,prije se mislilo da je Voldemort Dreamer,ali teoriju su odbacili jer su na njemu testirali D. ispitivače i nisu promijenili boju.
Evo…to je to!-odahnula je
A….-nisam se mogla suzdržati-kako to rade D.ispitivači?
U njima su posljednje kapljice Dreamerske krvi.
Aha,ali…kako to da sam ja Dreamer,mislim…ja sam….mutnjakinja.
Ne!Ta je riječ vrlo pogrdna!Samo što nisi čistokrvna ne znači da si zaslužila takve riječi!-čini se da se je jako uzrujala
Da…dobro,ali…-Ma…ne znam,to moraš pitati nekog iskusnijeg.
O.K.-nije mi se dalo više raspravljati,iako mi je tisuće pitanja letjelo po glavi,a najviše-Hoće li me izbaciti iz škole?
***
I? –navaljivali su Azzy i Angelina
I,što?
Kako je bilo?Jesi li stvarno Dreamer?
Pa…tako kažu…-nesigurno sam odgovorila
AHA!JE!-poskočio je Azzy
Cool-zadivljeno će Angelina
Ma…nije to ništa-branila sam se
Nije ništa?!-napala me Angelina-TI SI DREAMER,A TEBI JE TO NIŠTA???
Psssst!Stišaj se! Gledaj koliko je ljudi oko tebe.
Svi su stali i buljili u mene.
Šta?-nedužno sam upitala
Šta ja to čujem Witchice?Dreamer?Opa!-bio je to Matt
Šta hoćeš Devil?
Ništa,ništa…-samo je rekao i otišao na nastavu
Angelina ga je zaljubljeno gledala-Zar nije prekrasan?-uzdahnula je
Kreten!-rekla sam joj-okani ga se!
Aha!Da,dobro.
Otišli smo na nastavu,imali smo blok sat travarstva.
Travarstvo je predavala visoka,mršava,starija gospođa sa šiljastim nosom.
Dobar vam dan,dragi učenici-imala je pomalo piskutav glas-Ja sam gospođa Rosemary Tot.
Zovite me Miss Tot!
Pa započnimo. Travarstvo je jedan od najtežih predmeta-I najprljavijih-šapne mi Azzy
Gospodine Jones!
Da?
Imate li vi nešto za reći,ako imate,molim da to podijelite s razredom!
Ne…ovaj,nemam…
Gospođo!
Nemam gospođo-ovo gospođo je posebno naglasio.
Da,dobro,ovaj gdje smo stali…
I tako je prošao sat travarstva.
Dobili smo dobru debelu zadaću,sastavak na 80 cm pergamenta o letećim ušljivcima,malim zelenim stvorenjima koji vam grizu prste.
I?-upitao me Azzy
Što i?
I,koju moć imaš?
Ovaj…ne znam?
Ne znaš???
Pa da!Tek sam prije 2 sata saznala da sam Drumer!
Dreamer!
Svejedno!
Uh…ponekad me Azzy baš živcira!
Sada smo imali izborne predmete.
Azzy je uzeo Čarobnjačke mete,a ja Skrb o magičnim stvorenjima.
Uf,tu nema nikog poznatog-pomislila sam.
No…prevarila sam se.
Bila je tu jedna djevojka iz Tempusa,Elena Trach.
Gle,gle,gle…pa zar to nije,sada već slavna,Melody Witch???-zakriještala je
A…tko si ti?!
Ja sam Elena Trach-iskesila je konjske zube.
Pusti ju na miru!-začulo se
Okrenula sam se da vidim tko je to.
Bila je to neka plavokosa djevojka,crvenih obraza.
Što ti hoćeš školjkice?
Školjkice?-upitala sam
Ma,tako me zove konjislava!
Elena se zacrvenila i odhopsala do svog mjesta.
Bok-rekla je djevojka i pružila ruku-ja sam Ariela Shell
Bok,ja sam…-ma znam tko si ti!-nasmiješila se
Zašto te je Elena zvala Školjkica?
Ma…jer se prezivam Shell,to na engleskom znači školjka-valjda
Aha.
Hoćeš li sjediti sa mnom?-upitala je uzbuđeno
Da,naravno-bio je to početak divnog prijateljstva…

TO BE CONTINUED

Copyright reserved


P.s.-puuuuno vam hvala na 238 komentara,ljudi baš ste ZAKON!!!!

Posebne zahvale :
Tatjani
Sari

CHRISTI I MAN IN BLACK!!
HVALA VAM PUUUNOOOO!!!

15.12.2006. u 20:27 | K | 231 | P | # | ^
  • <$TekstKomentara$>

    | <$AutorKomentara$> | <$DatumKomentara$> u <$VrijemeKomentara$>


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga




Evo vam moja E-mail adresa:magic_melody@net.hr ,a ako se ne javljam na tu onda: dreamer_with_wings@net.hr
I moj broj moba=) :091/794-16-10

LINKOVI:
TATJANNA
Dobar dečko
SARA
Avrilka-Ivona
Moj buraz
Amanda
RUTH



Create your own message at BlingyBlob.com





Moj život u Blustoneu,Hrvatskoj školi vještičarenja i čarobnjaštva.

JA
_______
Melody Witch
13 god.
Naj boje:ružičasta,plava i ljubičasta
Smeđa kosa i smeđe oči.
Mindbeat


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

PRINC CALEB
________________


Image Hosted by ImageShack.us


PETRIEL
__________
Plava kosa svezana u rep,plave oči.
Čuvar u Blustoneu.
16 god.


Image Hosted by ImageShack.us



ARIELA SHELL
______________
Plava kosa,smeđe oči
Prva godina u Blustoneu.
Charard.
Moja naj frendica.

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

AMY CLARKSON
________________
Crvena kosa,smeđe oči.
14 god.
Druga godina.
Tempus-živi dokaz da nisu svi u Tempusu
umišljeni i zli.
Također moja naj frendica.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

MATTHEW DEVIL

Presladak dečko.
15 godina,3.godina u Blustoneu.
Tempus.
Čistokrvan je,ali nije zao.

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Amanda Harrison

13 god, mindbeat
animagus,pretvara se u pauka
Ima sovca Astora
Mama joj je zla crna vjestica trenutno
zatvorena u bastillu no sve ce napraviti da
zbrise odande i raznese ju u komadiće


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Emma Spell

LUda cura iz Tempusa.
Nije zla.
Obožava izazivati našeg čuvara(Filcheovog
brata)
HE HE


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Anesya Deadwood

Zla,čistokrvana Tempusica.
Sklopila pakt s vragom,besmrtna...

Uskoro slika;)

Lucy Wizard

MOJA NAJ FRENDICA!!!!!!!
Zakon je,malo štreba,ali je super;)
Ima 13 godina,ide u Charard

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Sarah Longoria

Ima 13 godina.
Ide u Seashell.
Dobra je,ali zna biti poprilično zlobna kad hoće.
Ima zmaja Keyta.


/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Azzy Jones.

Simpa dečko.
Moj najbolji prijatelj.
Ide u Mindbeat,ima 13 godina.

/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Linkovi

IF U HURT ME

image hosting file

image hosting file





layout for myspace

layout for myspace





Moj buraz Dario

Tatjanna

Sara

Plava vampirica

Ivona

Amanda Harrison

Ruth Potter