KAJ IMA LIMA??????????

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (8)
Svibanj 2006 (10)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj buraz je mladi od mene 15 mjeseci.Volimo se svadat i sorat zajedno ko svaka druga braca,ali je dobar frend uvjek se mogu oslonit na njega kada god trebam,iako je malo blesav moj je brat kojeg volim jer bracu nemozete mijenjat nizasto.Ja svog brata nebi mjenjala jer je najbolji na svijetu i takvog bi brata htijeli svi!




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
        

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


LINKOVI:MENI NAJDRAŽI!!!!
TOMMY

PINKY

SPANSKO

LENA

ZVONKO

LIX



Ako vas nešto zanima što netrebaju drugi znat možete mi se obratiti na:

bad_girl_zg@net.hr

Free Counter
Free Counter





EVO NESTO O MENI!!!!

IME:Nives
DATUM ROĐENJA:16.02.1990.
IMAM:17 godina
BAVIM SE:Tae kwon do-om vec 7 godina
ŠKOLA:u Grafičku školu u Zagrebu,četvrti razred
SLOBODNO VRIJEME:provodim ljenčarenjem i izlascima
DECKO:zauzeta
OBOZAVAM:kućne ljubimce i plišane životinje
SLUŠAM:sve,a najviše narodnjake,techno i trance!
VOLIM:iskrenost,odanost,vjernost......
MRZIM:laži,prijevaru,preseravanje,dvoličnost.....


MOJ PREDATORČEK

Moj pesek zove se Predator!Ima 8,5 kg i visok je oko 30cm.Jako je zaigran i voli ljude.Voli gristi papuce,čarape i hlace,a papa sve sto mu nudis.Obozava petit kekse i koji kolac,a voli i stvarat ponekad nered.Crne je boje i jako je slatki.Kad nabavim sliku i stavim je nacomp pokazat cu vam ga.


Image Hosted by ImageShack.us


TO SMO JA I MOJ DRUGI PESEK!ZOVE SE AS!!!



Image Hosted by ImageShack.us



myspace

Stuff for your blog!







Ljubav je predivna ako je uz pravu i postenu osobu,a ako ne onda je pusiona,jer ako tu osobu nevolis nece ti biti dobro u toj ljubavi.Ako zelis biti voljen moras voljeti a to znaci i dusom i srcem i tijelom,a ako nije tako onda nije to to.Ja sam ljubav,pravu ljubav osjetila samo jednom u zivotu,ali ona se srusila kada me on nazvo kurvom i to bez razloga,i sve je palo u vodu.Nemojte si to dopustit jer je to samo nepotrebna patnja.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



myspace

Stuff for your blog!





evo par slikica!


st patrick's day images

st patrick's day images




st patrick's day images

st patrick's day images































































































myspace

Stuff for your blog!






Glittery texts by bigoo.ws





myspace

Stuff for your blog!





28.06.2006., srijeda

UF ŠTO JE DOSADNO!!!!!!!!

Ljudi što je vruće ovih dana,nevjerojatno,i još kaj je najbolje idući tjedan su mi popravni,i po ovoj vrućini ja moram učit da bih prošla!koji užas!nadam se da cu proc,skoro po cijele dane strebam i dosadno mi je skuhavam se i savki drugi dan u skolu na produznu!Blazeni oni bez popravnog!
- 19:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

23.06.2006., petak

evo par slikica koje su meni fora!

image hosting

image hosting



blog

blog




image hosting

image hosting




blog

blog



blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts


- 09:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

21.06.2006., srijeda

evo nesto sto sam ja napravila!

 
 

- 21:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

20.06.2006., utorak


Cursors


- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.06.2006., ponedjeljak

Koji bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jucer smo igrali protiv Japana,nazalost odigrali smo 0:0,a imali smo toliko prilika da zabijemo gol i nista!headbangheadbangheadbang Valjda ce protiv Australije biti bolje!hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
Dansa sam bila u skoli i saznala da imam jos jedan popravni!headbangheadbangheadbangheadbangblablablablablablablablablabla koji uzas!Jos uvjek nemogu vjerovat,ali dobro naucit cu ja to i proc!Drzite mi fige 3 i 4.07 da prodem na popravnom pa da mogu na more!
Pozzzzzzzzz svima i nadam se da se nemucite ko ja!
kissy kissy

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 19:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.06.2006., subota

bok ljudovi!!!!!!!!!!!!!!!

Bok ekipa evo javljam vam se malo!Danas sam bila sa svojim kumcetom u gradu i malo smo razgledavale!
Prvo smo isle u importane,onda smo uzivali u hladu na tomislavcu,pa smo pjeske isli na gornji grad,di smo si kupile nausnice pa kod zicare malo se odmorit!Zatim smo zavrsili na crnkasu u Orsayu na kavi,koju je platio moj burki("kak je dobar!").Popili smo kavu i zavrsili kod osnovnjaka u gornjem Vrapcu sa zelenim,malo smo popricali i zavrsili kod mene doma!Bilo nam je super i zabavno,i to mojamo ponovit!



KISSY KISSY SVIMA I NADAM SE DA SVI UZIVAJU NA LJETNIM PRAZNICIMA KO JA,MAKAR JA IMAM POPRAVNI,ALI MI JE ZABAVNO!UZIVAJTE,PISITE KOMENTARE I SALJEM VAM PUNO PUSA I POZZZZZ!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 21:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

16.06.2006., petak

Šta se desilo ovaj i prosli tjedan!!!!

Evo nije me jako dugo bilo pa vam se javljam sa puno,puno zanimljivih stvari!naughtynaughtynaughtynaughtyPa da pocnemo od pocetka!!!!U subotu 10.06 isla sam na svadbu!Bilo je prejebeno!!!!!roflroflZajebancija cijelo vrijeme i smjeh!Stari,sestricna i ja drapali smo se od smijeha i zajebavali do boli!Pogotovo jednoj zeni koja je dosla u haljini sa full dlakavim nogama!eekeekeekeekeekblablablablablabla skoro smo se zbljuvala!Ljudi moji to je bila dlaka na dlaki(UZAS)!!!!Kad smo dosli u salu,sljedio je tulum,partypartyparty i smokinsmokinsmokin!Plesala sam cijelu noc sa strim,sestricnom i burazom od mladenke!naughtynaughtynaughtyKasnije je mladenka bacala ubket i ni malje ni vise uhvatim ga ja!!!!!!!!onda sam morala plesat sa deckom koji je uhvatio podvezicu(zove se Mario)jos sam mu morala i pusu dat jer nam je mldenac reko da moramo!i tak sam se ja sa sestricnom zajebavala ludirala i glupirala,ali nam je bilo dobro!Nakraju sam se napila i nisam bas mogla stajat,ali glavnom da sam u pijanom stanju plesala!I opet se svega sjecam!Eto tako je bilo u subotu,bilo je tak dobro da me alkohol drzo i u nedelju!
A sad sljedi utorak 13.06 utakmica HRVATSKA:BRAZILhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska i tulum na Jarunu!Pa da krenemo!Kada nam je skola zavrsila moje frendice i ja krenule smo prema Jarunu,tamo smo stigle na kraj 1.poluvremena!Moj ferend se skinuo u bokserice i bacio u Jarun(svaka mu cast),pili smo i zajebavali se kada je pocelo drugo poluvrjeme otisli smo navijat,Hrvatska je gubila 1:0 ali mi smo i dalje imali nade i bodrili nase!Peder od suca nije nam prizno gol i zgubili smo 1:0 ali mi smo ponosni na mase jer su igrali fenomenalno!Poslje utakmice slijedio je koncert Prljavog Kazalista a to je bilo u 23:00h a ja sam se morala vratit sa zadnjm busom koji ide u 23:30 i nisam stigla jer sam ostala na prljavcima!Tamo sam upoznala frendove od mog frenda i frendicu od frendice i svi smo partijali do nekih 00:40 kada smo krenuli s Jaruna!Od frenda frendovi pratili su me do Vrapca!Na vrapce smo stigli u 01:15 i zajebavali smo se tamo do 02:40,umedu vremenu mi je i stari proso pa samo morala doma!Posto mi je mob bio ugasen nisam znala da su me starci zvali jedno desetak puta!Na pola puta od Vrapca do doma,srela sam si starce u autu kako su me krenuli trazit!KOMAeekeekeekeekeek UŽAS,stara mi je bila bjesna a stari mi je dao pet!Dosla sam doma u 02:50!I pocele su prodike da zasto mi je mobitel ugasen,da di sam ja dosad i sl.Zbog toga sutra nemogu van sa sestricnom,ali nema veze bilo mi je prejebeno i nezalim za nista!
Evo tako sam ja provela ovaj i prosli tjedan,a kaj je nazalosnije idem na popravni iz engleskog!evo vi i dalje pisite komentare i posjecujete moj blog!KISSY KISSY SVIMA PA POSEBNO MOJIM FRENDOVIMA,ZNA SE KOJIMA!!!!!!mahmahmahmahmahmah A VI I DALJE partypartypartyparty I smokinsmokinsmokinsmokinsmokin!!!!!!thumbupthumbupthumbup















- 12:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.06.2006., nedjelja

Evo par slikica mojih frendova iz kluba!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je Iva!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivka i Karla!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je moja trenerica Renata!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je Goga!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je Ivka!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



To je moje malo kumce Nika!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovaj koji je naslonjen na stol je Gepeto!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je mali Bipsic!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je moj najbolji frend TUBI!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je Igor o kojem sam vam pricala!
- 14:12 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>