.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

About everything

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Prvo malo o meni wink

Zovem se kako me zovu...
imam 14 godina
iz Zagreba sam
slušam sve pomalo osim
narodnjaka
imam plavu kosu i sive oči
prilično sam zbunjena
i ljudima je to
urnebesno smješno

volim: svoje frendove,brata
muziku, svoj komp,
putovanja, životinje, ljeto,
smijati se, igrati biljar,
zezati se

ne volim: umišljenje ljude,
preseravanje, sapunice,
idiotarije,školu
(iako prolazim sa 5),
itd...

Free Counter

koliko vas je bilo od 01.12.06


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


neki kul blogići
everybody's fool
Ladra dC
seemee
tea_vk
pokvarenodijete
bunny8
irena
maateaa






Dance as though no one is watching you
Love as though you have never
been hurt before
Sing as though no one can hear you
Live as though heave is on earth





No where to run
Never a place to hide
I stand there alone,
Always alone
Not a soul in sight, no one ever
by my side





Teško te zaboravljam,
i kad mi dođe stisnem zube....
istu priču ponavljam.....
puštam sjećanjima da se bude....





The best and most beautiful things in the world
cannot be seen, nor touchd
But are felt in the hart....


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


friend gives hope when life is low,
a friend is a place when u have
nowhere to go,a friend is honest,
a friend is true,a friend is precious,
a friend is u





jebeš život,
kad čovjek pati,
kad čovjek čovjeka,
nemože da shvati....
jebeš život,
kad nada vene,
kad živiš od jebene uspomene





od danas živi kako znaš....
sve što vrijedi sruši....
i za svaku svoju laž.....
nosi me na duši....
znam da nisi bio sretan.....
sada slagat češ......
ali kunem se.....
to je zadnja bol.....
koju mi zadaješ...



25 NAČINA KAKO NAŽIVCIRATI STARCE

1. Pratite ih svugdje po kući.
2. Počnite lajati svaki put
kada izgovore vaše ime.
3. Pravite se da imate
amneziju.
4. Pričajte unatrag.
5. Zabijajte se u
zidove.
6. Kažite im da nošenje
odjeće protivi vašoj vjeri.
7. Upadnite im u
sobu u 4
ujutro i kažite “dobro
jutro sunašce“!
8. Zarokčite svaki
put kad
se smijete, a onda
još jače.
9. Govorite sve
riječi iz filma.
10. Iščipajte im
pramen
kose i zavičite ,“DNA“!!!!
11. Nosite naljepnicu
“I am retardet“!
12. Pričajte s olovkom.
13. Imajte 20 zamišljenih
prijatelja
i pričajte s njima
CIJELO vrijeme.
14. Pokušavajte se
popeti na zidove.
15. Vičite u javnosti
“ne mama,
neću te poljubiti“!!!
16. Zabijajte si kolce
u nos i oči.
17. Neko vrijeme palite
i gasite
svjetlo, a onda kažite
“aha… sad kužim“!
18. Jedite kosu.
19. Primite ih za ruku
prošapčite
“I see dead people“!
20. Dok se tuširate
ili kupate,
vičite “davim se“!!!
21. Na sve što va kažu,
uzvratite “lažljivče“.
22. Pravite se da ste
telefon.
23. Pokušavajte plivati
po podu
24. Kucajte im na vrata
cijele noći.
25. Gledajte ih ravno u
oči duže
vrijeme i recite:ti si jedan
od "NJIH"!





Evanescence - Going Under

Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried.
Screaming, deceiving and bleeding for you -
And you still won't hear me.
(going under)
Don't want your hand this time - I'll save myself.
Maybe I'll wake up for once (wake up for once)
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom

I'm dying again

I'm going under (going under)
Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through
I'm going under

Blurring and stirring - the truth and the lies.
(So I don't know what's real) So I don't know
what's real and what's not (and what's not)
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore

I'm dying again

I'm going under (going under)
Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through

I'm...

So go on and scream
Scream at me I'm so far away (so far away)
I won't be broken again (again)
I've got to breathe - I can't keep going under

I'm dying again

I'm going under (going under)
Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through

I'm going under (going under)
I'm going under (drowning in you)
I'm going under







subota, 09.12.2006.

Why you're so far away?!?

OK post nema veze s naslovom... dobro...

Vraćam se ja jučer oko 22h doma i sad vidim ja jednog poznatog dečka 10 m od mene, ja gledam kad ono to moj best frend koji se prije 2 god preselio u Pulueek. Čovjeće skoro me strefio infarkt, nisam ga vidjela od prošlog uskrsa... Pričali smo stvarno dugo, stara me skoro ubila kad sam došla doma, kasnila sam više od sat vremena...
Stvarno mi je bilo žao kad se odselio, baš smo bili dobri frendovi
Kad smo već kod frendova, razočarala sam se u neke ljude, stvarno su glupi, volim ja njih, al glupi su, zadnja godina nam je da smo svi zajedno, a oni se sad našli svađati, ulovio ih pubertet i jedni druge sad tračaju i j**bu u mozak, poslije će im biti žao kad odu u srednju, 100%. A znam da ćemo svi naći novo društvo, al opet ... 8 godina s većinom tih ljudi... ja pokušavam sa svima biti dobra, al ak si sa svima dobar s nikim nemreš biti najbolji, jadno...
ma boli me briga meni je jučer bilo super!!
Sljedeći tjedan će stvarno biti naporan, držite mi fige da ga preživim
aj ljudi mahmah bye



| - 11:39 - ...forever.... (15) | print.... | # |

<< Arhiva >>