Dizajn maDe by:BuBsi deSign ^^ Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O BLOGU:

Ja i Kekich se naslikavamo u centru...=)(30.03.2008.)










Get your own glitter and more at BlingyBlob.com




nadam se da će bit zanimljiv,al nemogu udovoljit baš svima tak da...ako se nekom nešto ne sviđa slobodno dajte neki prijedlog da poboljšam blog...pussach svima...


odlučila sam ne
pisat postove
dok nebude
barem 100 komm
na zadnjem postu,
pa...pišite...


NEŠTO O MENI:

ja sam Dorotea ,živim u Popovači,idem u 1.razred ekonomske,srednja škola Tina Ujevića u Kt,članica sam bande PADAM=),inače obožavam slušat techno,Nirvanu,itd. s vremenom ćete skužit kakva sam osoba,šta volim,šta ne i to,sad mi se neda sve pisat...




MUSIC!!!!!!

GiBoNnI....








NeNo BeLaN..



JuNkIe XL...



FeRgIe...



AmY wInEhOuSe...



CoLdPlAy...




DiDo...





gLoBaL dEeJaYs...



UrBaN & 4




PaDjEn BaNd..



PaKiTo...



ostali dobri blogovi:

°°KrEmIcH°°
°°plava°°
glupi buraz
najbolji bivši 8 razred
¤¤PaDaM¤¤
˙˙AnToNiO˙˙
**MaReEe**
¤Valerija¤
Čiškul
Lovro the zlochesti buraz
Martina
Tea˙˙
¤Teich¤
¤Grgo¤
°°Mia°°
Damir Leci
Kristina
°°°MaLa MaRe & MaRe(VeLiKa):)°°°
¤NiTiCh¤
KaBeLkA...
¤¤MaTeJiȤ¤
¤¤buraz mali blog 2...komentirajte mu...=)¤¤
¤¤hehe...morate posjetit..=)¤¤
super blogich s muzikom

evo da ja malo nešto napišem i o mojim PADAM curicama...ići ću redom...
PAULA(Paulica)

zakon cura...zgodna,pametna...šta da kažem...rođena je 14.11.1992....ima brata blizanca...i tak...upisala je srednju farmaceutsku školu u Zg...
ANITA(Nitica)

ta je cura rođena luda=)...stalno ima neke bisere i ispade...ona je naš PADAM klaun...heh...ma jednostavno je zakon...da nije posebna ne bi ušla u bandu=)....rođena je 16.06.1992....upisala je srednju komercijalnu u Sisku...jedvarofl
ANA(Keka)

ona je jednostavno najbolja...znamo se od 1.razreda osnovne i naj smo si već 8 god...jel možete to vjerovat???onda si zamislite kak je cura dobra...sretan...rođena je 20.05.1992.,i ide u opću gimnaziju u Kt...u istoj smo zgradi,pa se viđamo svaki odmor i super nam je...p.s.sorry ak ti se slika ne sviđa...nisam mogla nać nikoju di si sama...
MATEA(Teića)

to je naša mala crna lutkica...sretanznamo se od 5. razreda i cura je super...neznam šta bi rekla o njoj kad mislim o svih 4 isto...jednostavno su najbolje...rođena je 26.01.1993. i najmlađa je od nas...upisala je ko i ja...srednju ekonomsku,al u Sk jer nema prijevoz za Kttuzanal nema veze...vidimo se svaki petak...bar pokušavamosretan...najveća pussa mojim curkama...vojim vas
















GLAZBA KOJU JA SLUŠAM:

Linkin Park-Valentines day
Alex Gaudino-Destination Unknown
Benny Benassi-Time
Body Rockers-I like the way you move
Chocolate Puma-Always and forever
Crazy Town-Drowning
David Guetta-Love is gone
Masters at work-Work 2007
Nirvana-Where did you sleep last night
Pink Floyd-Another brick in the wall
Rolling Stones-Paint it black
Stevie Wonder-I just called to say i love you
Junkie XL ft. Lauren Rocket-Fuck more
Yves Larock-Rise up










MySpace Icons
Myspace Icons

MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons



























































ponedjeljak, 04.02.2008.

no naslov...

ŠALJEM JEDAN NAJVEĆI POZZ I PUSU SVOJOJ FUFI!!!
Fufi,jel dobra boja?=)



| °~*..sMiLee..*~° (41) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.