Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us pjesma - Neke ljubavi su vječne... - Blog.hr

19.06.2006., ponedjeljak

Naslov: "pjesma
"

Hladno Pivo - Ne volim te

Ustao sam ujutro s glavom nateklom
I zakačio malim nožnim prstom o stol
Spotaknuo se o tvoje papuče
U padu otkinuo zastor i glavom puk'o u radijator

Htio sam ti baciti vazu u glavu
Kad' si se probudila i poslala me k vragu
Al' sam u agoniji bola stenjao ispod stola
U grču se previjao kad mi je sinulo

Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo

Od samoće i dobrog sexa nastala je naša veza
Početni žar je bio zavidan
Da nisam svakoga dana otkrio još mana
Sad si u mojim očima samo još greška na nogama

Što se smiješ k'o hijena to me toliko ne smeta
Koliko neke druge navike
Nit' što vreće od tampona bacaš stalno s balkona
Samo jedno ipak ne razumijem

NIJE MI JASNO ŠTO NE ZATVARAŠ ZUBNU PASTU!?

- 10:52 - Imaš kaj za reč? (11) - Stavi si na papir - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A.C.A.B.

Moj mail:
blue-speed@net.hr
Moj MSN:
blue.speed-zg@hotmail.com

Moj ICQ: 233-152-874

Hit Counter
Hit Counter

Nadimak: BlueSpeed
Godine: 16
Mjesto prebivališta: Zagreb, Gajnice
Stil života: navijač
dosta za sad...smijeh

coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

Nekolko smajlića