smile with the rising sun

15.02.2006., srijeda

jedan na brzaka

evo ljudi mene
uhvatih minutu ovog brzoprolazećeg vremena
da Vas sve pozdrav
upravo sam u kantini
prijavila 3 ispita
i tako
još u upravu...
pa na institut...
sinoć bila pijanka
uuuuuuuu
ne sjećam se svega
ali zaljubih se
(valjda)
a ta osoba ima osobu
i vara ju
sa mnom
pakleni(bermudski) trokut
mogu lako najebat
al stvar je u tom
što ja volim neku 2.osobu
koja mi je daleko
i kojoj pomalo više nije stalo
al znam
da imam strpljenja
čekati na ljubav
čekati na ljubav?
DA!
definitivno!
za ljubav sve
mada smatram
da ljubav nije jedina prelijepa pojava
na ovom svijetu
u znanju je spas!
kako želim otići
istažiti & pogledati
sve skrivene tajne prirode
priroda je moja 1. ljubav
volim drvo
volim Taraxacum officinale
volim konje
prelijepi su, zar ne?
rizik je jedino bol guzice
al nema veze
imati strpljenja je 1 jako dobra vrlina
hvala Ti
što imam tu vrlinu
imam i naočale(sunčane)
baš su mi cool
......
možda je vrijeme da odem
obavim sve
& na ručak
pa saznati što se događa
joj
kako mi se ljubi...
ma
idem
bokić svima
:)

<< Arhiva >>