srijeda, 07.01.2009.

Nema.

Da, brzo je vrijeme prošlo, jako brzo. 2008. je bila više-manje lijepa godina, nije sve uvijek bilo bajno, a ni ružno. Pišem ovaj post tako da se ne čita onaj posljednji koji sam pisala kada sam bila jaaako ljuta. Više nisam, valjda.. -.-... Ah.. Bilo je stvarno događaja za pamćenje i onih koje bih željela da se opet dogode i opet i opet i opet... a.. neke bih izbrisala, ali neću žaliti. Neda mi se pisati post o prošloj godini, to je već dosadno. Prigodni post za prigodni blagdan?? - a ne, baš ću nešto drugo [ iako ne znam što, haha... ] . Moje "drago" računalo me počinje živcirati, ma ne da počinje, nego sam već poludjela. Nešto ga muči, a valjda neki poluštetni virusi, ne znam.. A neda mi se zvati D.-a da ga popravi [ što mu uvijek pođe za rukom, tj. doma dođe kao nov] Ne bi me toliko komp živcirao da ne buči, grozan zvuk proizvodi, već nekoliko dana [ da bar nešto pjeva ]. A baš mi i nije raspoložen.. Baš sve ovisi o nama. Eh, gdje sam bila prije 7 godina da to skužim, bzvz. Sad kad je kasno, što mi to vrijedi što i to znam. Ma, nije sve tako sivo.. nije, al' je trenutno crno s groznim rozim crtama, a ne znam što je gore. Možda ipak odabarem crno. A izlaza uvijek ima, laže onaj tko kaže da nema, taj se predao i kukavica je [ ili ga ni bog neće, a u paklu je gužva - uvijek ]. I nema veze što je nova godina počela jer se događaji iz prošlosti ne mogu izbrisati niti će ikad biti. Ne, neće. Možeš se samo pitati kako je moglo biti [što bi bilo kad bi bilo, blablabla..-.- ]. Svaki dan je novi početak, a ne svaka nova godina. Velika je zabluda kad se misli da novom godinom se može početi iznova, može se samo nastaviti i poboljšati sitaciju ili barem pokušati. Ah.. bljak, grozno.. Nema tu života. I jesam pesimistična nekad.. evo baš sada, ali to ne znači da nisam sretna, samo shvaćam život i pokušam biti u koraku s njim, nekada ispred.


23:16 | Komentari (3) | Print | ^ | Da/Ne |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.