utorak, 01.01.2008.

SRETNA NOVA 2008.

evo ljudi vidim kaj i JA konačno moram nekaj napisati..sretan kao prvo svima bi čestitao NOVU GODINU i puno sega dobroga i kak već to ide,kaj se vam se želje ostvare .....thumbup kaj se tiče ovo za dizajn,pa mislil sam nekaj promijeniti,al vidim da baš i nema nekog izbora,tak da sam stavil natrag ovoga staroga pošt me ovaj već za oči peče dok ga poglednemsmokinfino
zatim kaj se tiče ovog prijašnjeg posta,e tu nemam opravdanja,i nesam ja došel na tu ideju nego lucija..naughtyda,videl sam da su neki ozbiljno pomislili kaj smo se kupali,nema straha,još smo ne tak ludi..nut
i tak ja vam uživam u praznicima,a vjerujem i da vi ostali..partynjami
jučer(odnosno danas) smo malo proslavili Novu godinu i tak bilo je baš dobro,kaj se moglo i očekivati..partypartysljedeće subote se opet slavi,naime bediću je rođendannjamisretan i to šesnaesti..thumbup
i tak to bi bilo to,pošto ja baš i ne pišem duge poste to se moglo i očekivati..pjeva
sljede pozdravismijeh:evo pozdravljam moje drugove koji su jučer bili s menom na dočeku,dinčija koji je ne bil(neznam kaj je z njim),onda ljude koji posječuju ovaj blog,i ostale koje sam ne(a znaju me ili neznaju)yes
no i to bi bilo to,naravno i jedna pjesmayes
ajde budite pozdravljeni i uživajte u praznicima..pa-pawave

STAŠKA

Staška je bila gotovo dijete
Veselih sedamnaest
Svjesna da izgleda dobro
Trošila se mnogo
A bila je poželjna
Govorili su mi da sam lud kad je
Želim vezat uz sebe
Al vrijedilo je probati barem
Bez obzira na priče
Imala je nešto

Što je bilo bilo je
Ne govorite mi
Ništa protiv nje
Što je bilo bilo je
Ne želim ništa
Ne želim ništa da znam

Bila je moja trideset dana
Moja i ničija više
A ako i lažem sam sebe
Što se to vas tiče
Ne kvarite mi uspomene

Što je bilo bilo je
Ne govorite mi
Ništa protiv nje
Što je bilo bilo je
Ne želim ništa
Ne želim ništa da znam....

- 18:14 - komentari (68) - print - SRETNA NOVA 2008. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.