petak, 07.09.2007.

prvo razmisli,onda reci

evo novi post..
nesam znal o čemu da pišem pa bum kaj mi prvo padne na pamet..lud
da,prošli tjedan sam se posvadil s ačijom zbog nekše gluposti na koju sam pre burno reagiral..bang znam kaj je to bilo glupo od mene i ovim putem se ispričavam ačiju i sim ostalima koji su tam bili.. nadam se kaj bu mi oprošteno i kaj bumo dalje frendovi,a ačiju bum se osobno ispričal dok ga prvi put vidim..
idemo ve malo na vedrije teme..sretan
prošel je prvi tjedan školethumbup,meni je onak se isto kak i dok sam bil na praznikaj...možda jedino koju put moram napisati zadaću..smokin
dobil sam nekoje nove profesore i za ve se činiju bolji nego ovi kaj sam prije mel..thumbup
ve već neznam kaj da pišem pošto nemam već inspiracije,a i nesam neki baš za tekstove,pa bum stavil jednu pjesmicu i to bi bilo to..partythumbup
pozdrav dečkima iz šenkovca (radeku,luigiju,ačiju,bediću,dinčiju...),mojim likovima iz razreda,bivšemu razredu itd...sretan,sorry ak sam nekoga pozabil,al osječajte se pozdravljenima...wave

slijedi pjesma:

VALENTINO-VOLIM TE JOŠ

Noćima ja proklinjem
telefon što me
ne budi
danima ja mrzim
zvono što ne zvoni

Sanjam te na vratima
koferi u rukama
graciozan hod
ulaziš sa riječima
volim te još kao prije
mislim na nas kao prije
voli te još kao prije
mislim na nas

Gadne riječi si po prvi
put govorila
iscjepala slike,poklone
i moja pisma
i prije si umjela da
nestaneš na dva tri dana
vraćala si se s kajanjem
na usnama
volim te još kao prije
mislim na nas kao prije
volim te još kao prije
mislim na nas

Telefon je pozvonio
rodila se nova nada
korak dva i ja sam tu
reci,dušo,šta ti treba

Čuj,stari,noćas
odlazim iz ovog grada
ne vjeruj u mene
jer više nikad nećeš
čuti volim te još
kao prije
mislim na nas kao prije
volim te još kao prije
mislim na nas


- 23:48 - komentari (27) - print - prvo razmisli,onda reci -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.