utorak, 14.08.2007.

Navijačka groznica

eyy... ljudi,evo imam i ja blog.. onak pošto imam dosta dosadnih trenutaka u životu,pa neznam kaj bi sa sobom,pa mislih možda mi ovo pomogne..smijeh

evo sada malo i o naslovu posta.. pa tak oni kaj me poznaju znaju kaj sam ja veliki fan dinama...cerek pa tak se i ja(kao i dinamovi igrači) pripremam za sutrašnju tekmu...thumbup već sam izvadio moj plavi dres iz ormara i jedva čekam da ga odjenem i da počne ta tekma,u kojoj čemo razbiti švabe(može i nerješeno,pošto sam tak igral na kladionici)greedy ali ko jebe kladionicu,samo da plavi dečki pobjediju...smijeh
i tak sutra bu se tekma gledala tu negde u šenkovcu,pa ak ste blizu navratite(bute nas negde našli)smijehparty

i to bi bilo sve za prvi put...smijeh

uh skoro zaboravih,pozdraviti svoje naj alkićepartynut(ruda,beba,ačo,luigi)
i normalno sve ostale koje zaboravih..(nemojte se ljutitsmijeh)
ajde pozz..wave

i jedna pjesmica:



i malo smijeha:

- 21:40 - komentari (36) - print - Navijačka groznica -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.