< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

fuuuuuunnnnn

Image Hosted by ImageShack.us




Na ovom blogu mozete naći sve o
Chad Maichel Murray-u,
Rihanni,Avril Lavigne i o Timbalandu


...x...moja umijetnička dijela..... =) ....x


MySpace LED Scroller

LiNkOvI

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

eVo DoBrIh bLoGoVa
Lara =)
Ivana-Ija
Otkachena & Napaljena
Ivana 2
Ana-banana
Ana - "Trešnjica"
Ana- banana drugi blog
Zvjerka
Letva =) =) =)
aNcHy & iJa

To ću još s vremenom nadopunjavati...Don't worry be happy thumbupthumbup

Koliko vas je trenutačno na blogu





Make an Online Now Count



koliko vas je bilo od 11.9


Profile Hit Counter
Free MySpace Page Counter provided by ModMyProfile.com




ZAPAMTI

1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebe!

2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki način

3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!

4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole!

5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi

6.nekome si čitav svijet

7.da nema tebe netko sada nebi živio

8.ti si poseban/na i jedinstven/na

9.voli te netko za koga ne znaš da postoji

10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga!

11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbe!

12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćes se osjećati kad ta osoba zna!

13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar!!


--------------------

BROJEVI NA REGISTRACIJI

000-spoj
111-voli te
222-vidjet ćeš ga
333-srest ćeš ga
444-vara te
555-ostavit će te
666-vraća ti se
777-poruka
888-duga ljubav
999-iznenađenje


------------------------------
kada ti je dosadno u Konzumu(ili u nekoj drugoj trgovini):

1.stavi kondome u kolica ili kosare drugih ljudi.
2.proli trag fante do WC-a.
3.otidi kod prodavaca i reci mu sa ozbiljnom facom:"imamo code 303 kod kase 2" i cekaj sta ce se dogodit.
4.kada te prodavac pita jel´ti moze pomoc izderi se na njega:"zasto me sljedite!!??"
5.igraj se nervozno s nozem dok pitas prodavaca gdje stoji "Anti-Depressiva"
6.suljaj se sumnjivo sa rukom u dzepu po trgovini i pjevuskaj temu od james bonda ili mission impossible.
7.kada neko nes izjavi preko zvucnika drzi se za glavu i vristi:"ti glasovi.opet ti glasovi.opet ih cujem!!!"
8.zadrzi se duze vrijeme u presvlacionici i onda vristi:"di je ovdje toaletni papier?!?"
9.otidi kod jednog ljubavnog para i izderi se na njega/nju:"svinjo/vjestice jedna!!!ma moras svku/svkog uvuc u krevet!!" stos je jos efektivniji ako je "meta" isto spolovilo.

----------------------------------

AAmorous
NNew
AAwkward
MMisunderstood
AAppealing
RRelaxed
IIdeal
JJoyful
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


-------------------------

Avril Lavigne - Complicated Uh Huh

Life's like this
Uh Huh
Uh Huh
That's the way it is

Cause life's like this
Uh Huh
Uh Huh
That's the way it is

Chill out
What you yellin for?
Lay back
It's all been done before
And if you could only let it be
You will see

I like you the way you are
When we're drivin in your car
And you're talkin to me one-on-one
But you become

Somebody else
Round everyone else
Your watchin your back
Like you can't relax
You tryin to be cool
You look like a fool to me
Tell me

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're actin like you're somebody else
Gets me frustrated
Life's like this you
You fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn into
Honesty and promise me
I'm never gonna find you fake it
No no no

You come over unannounced
Dressed up like you're somethin else
Where you are and where it's at you see
You're makin me
Laugh out
When you strike a pose
Take off
All your preppy clothes
You know
You're not foolin anyone
When you become

Somebody else
Round everyone else
Your watchin your back
Like you can't relax
You tryin to be cool
You look like a fool to me
Tell me

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're actin like you're somebody else
Gets me frustrated
Life's like this you
You fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn into
Honesty and promise me
I'm never gonna find you fake it
No no no
(no no no)
No no
(no no no)
No no
(no no no)
No no

Chill out
What you yellin for?
Lay back
It's all been done before
And if you could only let it be
You will see

Somebody else
Round everyone else
Your watchin your back
Like you can't relax
You tryin to be cool
You look like a fool to me
Tell me

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're actin like you're somebody else
Gets me frustrated
Life's like this you
You fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn into
Honesty and promise me
I'm never gonna find you fake it
No no

-----------------------------------

Malo slikica za zabavu i malo čitanja


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Evo da vas upoznam s mojim životinjama (virtualnim)
Meni su baš fora a tek njihova imena...ludlud

Šta god vi mislili....



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!


I kaj mislite hehehehe....'baš su slatki....!!'
Ostavite mi komentare....tamo kod zadnjeg posta...bye-bye....partypartyparty

x...i jos slikica...x


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Create your own message at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!






Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Create your own message at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Free Widgets



Grunge Angel at bigoo.ws



Tombstone Generator



Love Card Generators




myspace icon

myspace icon



myspace icon

myspace icon



cute myspace layouts

cute myspace layouts



myspace

myspace



myspace

myspace




provided by: www.bigoo.ws




www.bigoo.ws



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Tombstone Generator



Photo Frame Maker

Ja sam Anamarija...
poznata kao...Ancy,Anamauraj...
Živim u okolici Umaga
Imam jaaaatooo prijateljaaaa...
Ali kao normalno ljudsko biće imam
i naj frendicee kao što su Marina,Gea i
ona čudakinja od ivane tj, poznate kao
Ija...nutnut
Slušam SvE osim NaRoDnJaKa jer je
meni To TaKo GrOzNo!!!!Bez uvrede
Ali ipak izdvajam neke...
Green Day,RHCP,Public Enemy,Timbaland,G'N'R...
I neponovljiva AvRiL LaViGnE!!!

-------------------------

Dajte ... komajte ljudi ... !!



bwaahahhahahahhaha
-I don't get it-

srijeda, 20.02.2008.

.... Funn,more funniest,the most funniest ...

Hello my people ! dugo se nismo culi,ha ?! ... yes

EH TA SKOLA ,----- ! sve ti upropasti !! headbangheadbang
Pa sta ste mi vi radili ove dane ... ? ja bila na msn-u,bila vani,ucila i tako...
Pa da vam se odmah pohvalim imam novi komp =) =) napokon finofinož
Pa tako ... u Ned mi je bio bithday .... majne 13.... DA DA jos ja biti mlado derište....bwahaahahah

E ako nisam na blogu mozete me i kontaktirati na msnu : anchy_theblond1995@msn.com

Tako da znate sretan



Create your own Mood-Meter

Neznam sta da vam pišem ... kada mi dođe inspiracije bum vam napisala nešto ! zubo
Sada idem ja !
ajdwe papa !

<< Arhiva >>