By: ..×..Lucija..))
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (22)
Srpanj 2007 (16)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (18)
Travanj 2007 (25)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~OPIS BLOGA~

Žnj...MY LIFE...

~O CARICI~
Ime:Tina
Škola:Trgovacka
Razred:3
Godine17
Datum rođenja:01.10.1990.
~Hiperaktivna
~Voli se Smijati
~Prirodni dredloksi
~Plave oči
~Ljubičasto & boja vanilije
~Tehno & cajke & komercijala(sve)
~CARICA VOLI~:
~Prijatelje,izlaske,moju nokiu,muziku
~80'te
~Orbit zelene,Dorina keks,Pringles
~Avrilcerek
~Cascadu (L)
~Your Guardian Angel
~Take on me
~I miss you (Blink182)
~Ljeto
~Crna olovka
~Msn
~Culto,Apollo,Time,Toro,Mirage,Song..
~Moju Sinisu =D
~CARA(sad ga nea,lol)
~CARICA NE VOLI~:
~Umišljene,agresivne i bezovljne ljude
~Praksu(tko je ima razumjet će me)
~Gusti sok
~Kad me netko utijava na msnu
Moj MSN:blueeye_kuja@hotmail.com
*// Blog nastao 24.02.2007 u 12:10 //*
/*Molim Ne Vrijeđati Blog*/
/*Moj blog,moja pravila,kome se ne sviđa,nek odjebe(ovo sam pokušala na lijep način reći,ali čini se ne uspijeva =D*/
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Site Counters
Get a Free Site Counters


Profile Cursors

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...Ja i Petra...fino
...Ja i Aryan...nut
...Iiivaaanaaa...Moj rođorofl
...Kajooon...Super frendicakiss
...Đibi(Cejeee)...Drama lik,maji Đibirofl
...Ninaaa...Mala iz Vinišća
...Skihić...Volim se svađa s njimerofl
...Lorena & Ivana...Lora,drugašica trgovačkesmijeh
...Aryan...Mala..obožavam je!
...Crnjakuša...Đekiiiiiiiiiinjami
...Deni...LegenDaarofl
...Tameeee...Lijepa mala
...Snoop-Doggić...MOj repperkiss
...MiMi...Ispaljenuša teeeškaroflkiss
...Rudi...Sk8er
...Leaaaa...Moja susjeda(najluđa)rofl
...Peka...Full Kull Ženska
...Verdandi...Frendica iz osnovne
...Zorana...Divaljaka
...Zvone...Tigrica
...Neonela...Lutkica
...Pomorci...Legendeeerofl




*...Wont you be my bad boy?Be my bad boy,be my man,be my weekend lover,but dont be my friend,you can be my bad boy,but understand,that i dont need you in my life again...*

EEiiiii!!!!smijeh
Ewo neda mi se ništa pisat,sutra donosi matkuzalivenzaliven
Ljubim vas Sveeeeeee!!!!!Pogotovo:
PEPE&ANELA&PAPRE&ĆOSO&PRIPUČALICA&MARE&MALA
Ewo da se malo smijete:

Rješila Ciganka da joj je dosta djece i otišla kod doktora.
- Doktore, imam dece deset, dosta je bilo deca, šta da radim?
- Evo ti ovaj recept, idi u apoteku i više ne brini.
Ode ona u ljekarnu, gdje su joj dali neke pilule, a ona pita:
- Šta da radim sa ovo?
- Imaš uputstvo pa pročitaj.
Došla Ciganka kući, naravno nepismena ne zna pročitati tekst,
pa zovne muža.
- Neće više dece da imamo, evo pročitaj šta ovde piše...
Uzo Ciga papir, okretao ga, obrtao, čitao, sricao i najzad shvatio
što se treba uraditi. Okrene on to veče pucati Ciganku u dupe.
Ona kuka i pita:
- Šta to radiš?
- Pa kao što piše u knjiga: KRKA NOVO MESTO!


Došli učenici u školu i učiteljica im kaže:
- Danas svatko od vas priča po jedan doživljaj.
Tako se učenici redali i dođe vrijeme na Ivicu koji ispriča:
- Idem ja jučer kroz park kad se dvoje, u parku na klupi, jebu.
- Nemoj se Ivice tako izražavati! Reci imaju intimne odnose.
- Dobro. Idem ja jučer kroz park kad dvoje na klupi imaju intimne odnose, ja malo bolje pogledam, kad ono, oni se jebu

*za Sulja*-rofl
Idu Mujo i Suljo kući, s posla.. I pita Mujo:
- Bolan Suljo, što ćes prvo da uradiš, kad dodjes kući ?
- Prvo ću da strgnem i pocijepam ženine gaćice !
- Što, toliko si napaljen ??
- Ma jok, žuljaju me !!

.Pita baba skupinu dice na ulici:
-Dico!Sta to radite?
-Drogiramo se bako!
-A dobro!Samo se vi drogirajte,ali nemojte sidit na ladnom betonu!

Mali Ivica prvi put podje s roditeljima na nudisticku plazu. Tamo, nakon pola
sata igranja u pijesku dode tati i kaze: "Tata, tata! kako to da neki muskarci
imaju onu stvar duzu a neki kracu?"
Tata odgovori: "Ahm... Pa to ti je sine, na neki nacin vezano s inteligencijom,
tj. oni muskarci kojima je ta stvar nesto iznad mjere, u pravilu su gluplji..."
Sin zadovoljan odgovorom, ode se dalje igrati. Nakon nekog vremena dolazi
tati: "Tata, tata! Eno, tamo jedan prica s mamom i sve je gluplji i gluplji i gluplji.......


Ivica u skoli ispravljao matematiku za 2 .Uciteljica mu je rekla pa sto je ovo,
opet nista ne znas. Ali ako ovaj cavao zabijes nazad u zid dat cu ti 2. On je
to i uradio i dobio 2. Ali nakon nekog vremena cavao je opet ispao. Pa sto je to
sad, pita uciteljica . Kaze Ivica:,,Ma nista ,to moj brat ispravlja zemljopis u
susjednom razredu"


Dosao Ivica u skolu s kurtonom na glavi... I pita ga uciteljica pa dobro
Ivice cemu to?! veli Ivica valjda sam i ja neki ku*ac u ovoj skoli...

Image Hosted by ImageShack.us


|četvrtak, 17.05.2007. , 15:10|

| Komentari (55) | Da/Ne| Print| ^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.