R.J.E.Č.N.I.K. S.T.R.A.N.I.H. R.I.J.E.Č.I



---------------> Veiki internetski rječnik stranih i manje poznatih riječi <-----------------


AEROBIK= bik koji leti
ALOJA= kreten koji sam sebe zove na telefon
ANTIKVAR= sredstvo protiv kvarova
BALEGA= ples narcisoidnih tipova
BARAKUDA= izgubljena Zagorka
BARBARIGA= upozoriti da stric povraća
BELFAST= brzo zvono
BERMUDA= medvjeđa jaja
BEZBOLAN= zabranjeno govoriti bosanskim naglaskom
BRESKVA= srpska patka
ČIZMICA= mala mačka koja jede sir
DATULJE= nekome podijeliti ulje
DIJETALAC= pitati gdje je talac
DOGRADITI= natjerati psa na posao
DONACIJA= sjediti u društvu nacista
ĐŽIBUTI= opsovati Zlatana Stipišića Gibonnija
FUKARA= seksualno ugrožena papiga
GAZELA= Primorka koja otima tuđe muževe
GORILA= Los Angeles u plamenu
HERPES= zagorski gospodin pas
IDEJA= najaviti vlastiti dolazak
JAMAJKA= priznati majčinstvo
JAPAN= proglasiti se bogom šume
KAJDANKE= Zagorac koji ne razumije njemački
KATRAN= mačka u bijegu
KENIJA= autobiografski roman lutke Barbie

KOPITA= pitati tko pita
KOSTI= pitati nekoga za identitet
KRETEN= skupina od deset žaba
KUBA= žena na treću potenciju
LAKOST= nije težak istok
LICEMJERI= estetski kirurzi
MAMUTI= nekome opsovati majku
MINE= jedan od odgovora podržavate li neki prijedlog
MIŠEVI= grupni seks
MULETE= krave koje lete
NEMATI= otac
OBALA = la i la
OPIJANJE= narediti da se janje dovede u alkoholizirano stanje
ORIGAMI= žaliti se na mučninu neke bliske osobe
PARIZ= izgleda kao slovo Z
PARTIJA= nas dvoje u paru
PESIMISTIČAN= tajanstveni zagorski pas
PETAK= ak ak ak ak ak
PIGMENT= svinja s okusom mentola
PITONI= narediti Toniju da pije
PONIŽENI= darovati supruzi malog konja
PRESTATI= mjesto u Istri bez lopova
REPATICA= ptica koja pjeva Eminema
ROMANTIK= pripadnik romskog naroda koji proučava starine
ROTKVA= crvena patka
SARAJEVO= nazvati Saru volom
SIDNEY= dalmatinska naredba za sjesti
SOMALIJA= tisuću lisica
SVISOKA= odgovor klinaca u vrtiću na pitanje što bi pili
ŠUMARIJA= povik kojim svaki drugi Istrijan požuruje svoju suprugu
TONALITETI= zamoliti nekoga da tetki nalije piće
TRANSPARENT= tvrtka za prijevoz roditelja
TRIJUMF= tri djevice
UDAV= pseći penis
USTANOVA= liposukcija, plastična operacija usana
VIZA= pitati tko podržava neki prijedlog
ZAGORJE= Zagorovo javljanje na telefon
ZAMETAK= spreman za odstrel
ŽALOSTAN= stambena jedinica na šljunčanoj obali
ŽARGON= ugasla (otišla) žeravica



Eke vam..to je to..ako vam koja riječ nije jasna=> ZNAČI DA STE GLUPI KO K.....
-DRUGIM RIJEČIMA- debilčine... al neka... samo pitajte- pojasnit ću (hahah baš).... :D dead
=> OVO SIVIM SLOVIMA SAM JA PODEBLJALA NEKE BOLJE FORE :o)

Ae budite praviiii (KO I DOSAD) rofl

Image Hosted by ImageShack.us

__byeeeee____ smokinsmokinsmokinsmokin (ne fuman ja, ne) smokin

26.07.2006. u 22:13 | 79 Komentara | Print | # | ^

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

aaaa..Sad Bi Ja Tu KaO TreBaLa oPiSaT bLoG..... ;D

...ma šta da opisujem, ma mrsh... wink
Ma bLoG jE PrVa LiGa, ČoEčE... NaJžEšĆi =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----->SMRT<--- KLIKNI NA SLIKU DA VIDIŠ KAKO SVIJETLiiiiiiiiiiiiiiiii


Image Hosted by ImageShack.us

---> ahahahhahaha..SVI SU ONI ISTI..vidite? dead

eKe, BaCiTe OkO i Na OvE bLoGiChe........

...DiNoOooOo..
-jedan super, simpatičan i otkačen tip.. član benda Limunova Pita (cure, navalite) :) (bok Dino) bang

...JeNny...
-frendica koja uvijek nađe nešto zanimljivo za pisat... voli ples itd... jako je simpa.. pa aj i nju klikni (bok, Jenny) thumbup

....MoJa LuDa ZrMaaaa...
-joj šta reć o ovoj tu...a ta je nešto posebno, e... ahahaha... šašava zrmana... čitaj i nju :o) (bok Tina) headbang


....sienev...SiMpA CuRA...

-piše zanimljive priče...super cura... :)
yes


... jedna gimnazijalka...JEZICHARKA...

-eo mi podrške... naša jezičarka (iliti iz jezične gimn) :D..ae klikni ju... šta čekaš??!!!! smijeh


....sHaDoWMaN...


-super dečko, naš vatreni navijač koji voli pisat duuuge postove (ako imate vremena čitati- kliknite..:)))
smokin

....shpuc...


-ma luđak :D (klikni i uvjeri se) party

....bebee...


-ma jedna mala smota :x eheh cerek

....iggy...


nEšTo MaLo O MeNI:

IME: Elena
NADIMAK: ah, svakako:)...
ROĐENA: 05.04.1988.
VOLIM: ---sve što vole mladi--- loolll;) volim mamu, tatu, brata..hehe... svoju rulju :)) e da..da ne zaboravim....volim KEMIJU (to moj razred najbolje zna)... smijeh
NE VOLIM: ---sve što ne vole mladi--- ..ma sve ja volim...recimo... eto, ne volim licemjerje, umišljene lažljive kuje, ogovaranja, svađe..i sve što spada u to
VRLINE: ma ja to nemam :)) (dobra frendica, ae)
MANE: uuuuhuhuhu..brzopletost najviše...a mah!
ŠKOLA: Gimnazija Pula headbang
HOBI: zajebavat se okolo :)
MOJA NAJDRAŽA IZREKA: Ljudi često unište cijeli svoj život da bi nešto imali, umjesto da mnogo truda ulože- da bi nešto bili....
..a ostale: Živi svaki svoj dan ko da ti je zadnji... itd..blabla..:)





..možete mi se javit i na zelene_oke_88@net.hr .... ili anakonda19888@net.hr ...

Image Hosted by ImageShack.us
-ah, ta jubaf.. :x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ovo sam vam JA :)


Image Hosted by ImageShack.us

...a vidi... majeno chupavo... cakano :D


Image Hosted by ImageShack.us

..GrRrRrrRRRRrrrr ;o)

Image Hosted by ImageShack.us

.... mrnjauu :)) lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...e, sa ovom macom nebi htjela imat posla... :I wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...BoLJe ŠeSt SaTi u šKoLi NegO Ne sPaVaTi uOpĆE... zijev

(P.S. Anja i Ććć.. ne se ljutit zbog slike- nisam ja:P)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..naša Pokemonica ;) mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!..a vidi ih...........
..a nek mi neko kupiiiiii maltezerićaaaaaaaaaa :x smijeh
(btw, pogle gore kad mi je rodj....imaš vremena skupit lovu i kupit mi tog cjatkog peseka) ..ehhehe