Upoznajmo jedni druge .... (hahaha naslov obećava, jelda?)

Evo ovako- na satu vjeronauka nam je profač dao dosta pitanja o nama samima...
Pa evo kako je to izgledalo kod mene....

-Ja sam tu izdvojila samo neka pitanja i moje odgovore..jer me nije volja sve sad pisat (ima 45 pitanja) nono

1. Jako sam sretna kad... NISAM TUŽNA. wink

2. Kad gledam sebe, ja....SE VIDIM. :) eek

3. Najljepši trenutak u mom životu bio je...ODLAZAK U ŠKOLU. :D bang

4. Neugodno mi je kada...ME KRIVO SHVATE. mad

5. Jednog dana, ja....ĆU VALJDA POSTIĆI ONO ŠTO ŽELIM. headbang

6. Kad sam sama, ja.....NISAM SA DRUŠTVOM. thumbup

7. Najviše me boli kad....IZGUBIM BLISKU OSOBU. no

8. Sramim se kad....MI JE NEUGODNO. zijev

9. Htjela bi znati....SVE. :)) lud

10. Moj najveći problem je....GIMNAZIJA. headbang

11. Nikad nikome nisam rekla da....ĆU STUDIRAT KEMIJU. smijeh

12. Bojim se da...NEĆU STUDIRAT KEMIJU. namcor

13. U školi....JA APSOLUTNO UŽIVAM. party

14. Bila bih sretna kad....BI STUDIRALA KEMIJU. dead

15. Za mene, sport...NE POSTOJI. greedy

16. Za mene, vjera....JE RELIGIOZNA. yes

17. Da imam 6 godina, ja....BI BILA MALA. rofl

18. Najdraži mi je predmet....KEMIJA. wink

19. Najviše mi je potrebno/potrebna...ŠKOLA. cerek

20. Za mene, čitati....NE POSTOJI. eek

21. Kad sam u nekoj skupini, ja....SE DRUŽIM. thumbup

22. Uvijek sam željela....STUDIRATI KEMIJU. smokin

23. Ne mogu gledati kad....ZATVORIM OČI. cool

24. Kad sam bila mala....BILA SAM MLAĐA NEGO SAD. bang

25. Najgori predmet u školi mi je...POVIJEST.

26. Jako bih voljela....STUDIRATI KEMIJU. rofl

27. Bojim se kad....ME STRAH. rolleyes

28. Za mene, droga....NIJE BAŠ OK. smokin

29. Jako sam....SMOTANA. nononaughtynut

30. Mislim da bih mogla...BITI PAMETNIJA. smijeh


..iiiiiiiiiiii- to je to! ;)


Image Hosted by ImageShack.us


Ae BooooooooooooooooooooooooK :D

18.07.2006. u 22:57 | 44 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

aaaa..Sad Bi Ja Tu KaO TreBaLa oPiSaT bLoG..... ;D

...ma šta da opisujem, ma mrsh... wink
Ma bLoG jE PrVa LiGa, ČoEčE... NaJžEšĆi =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----->SMRT<--- KLIKNI NA SLIKU DA VIDIŠ KAKO SVIJETLiiiiiiiiiiiiiiiii


Image Hosted by ImageShack.us

---> ahahahhahaha..SVI SU ONI ISTI..vidite? dead

eKe, BaCiTe OkO i Na OvE bLoGiChe........

...DiNoOooOo..
-jedan super, simpatičan i otkačen tip.. član benda Limunova Pita (cure, navalite) :) (bok Dino) bang

...JeNny...
-frendica koja uvijek nađe nešto zanimljivo za pisat... voli ples itd... jako je simpa.. pa aj i nju klikni (bok, Jenny) thumbup

....MoJa LuDa ZrMaaaa...
-joj šta reć o ovoj tu...a ta je nešto posebno, e... ahahaha... šašava zrmana... čitaj i nju :o) (bok Tina) headbang


....sienev...SiMpA CuRA...

-piše zanimljive priče...super cura... :)
yes


... jedna gimnazijalka...JEZICHARKA...

-eo mi podrške... naša jezičarka (iliti iz jezične gimn) :D..ae klikni ju... šta čekaš??!!!! smijeh


....sHaDoWMaN...


-super dečko, naš vatreni navijač koji voli pisat duuuge postove (ako imate vremena čitati- kliknite..:)))
smokin

....shpuc...


-ma luđak :D (klikni i uvjeri se) party

....bebee...


-ma jedna mala smota :x eheh cerek

....iggy...


nEšTo MaLo O MeNI:

IME: Elena
NADIMAK: ah, svakako:)...
ROĐENA: 05.04.1988.
VOLIM: ---sve što vole mladi--- loolll;) volim mamu, tatu, brata..hehe... svoju rulju :)) e da..da ne zaboravim....volim KEMIJU (to moj razred najbolje zna)... smijeh
NE VOLIM: ---sve što ne vole mladi--- ..ma sve ja volim...recimo... eto, ne volim licemjerje, umišljene lažljive kuje, ogovaranja, svađe..i sve što spada u to
VRLINE: ma ja to nemam :)) (dobra frendica, ae)
MANE: uuuuhuhuhu..brzopletost najviše...a mah!
ŠKOLA: Gimnazija Pula headbang
HOBI: zajebavat se okolo :)
MOJA NAJDRAŽA IZREKA: Ljudi često unište cijeli svoj život da bi nešto imali, umjesto da mnogo truda ulože- da bi nešto bili....
..a ostale: Živi svaki svoj dan ko da ti je zadnji... itd..blabla..:)





..možete mi se javit i na zelene_oke_88@net.hr .... ili anakonda19888@net.hr ...

Image Hosted by ImageShack.us
-ah, ta jubaf.. :x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ovo sam vam JA :)


Image Hosted by ImageShack.us

...a vidi... majeno chupavo... cakano :D


Image Hosted by ImageShack.us

..GrRrRrrRRRRrrrr ;o)

Image Hosted by ImageShack.us

.... mrnjauu :)) lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...e, sa ovom macom nebi htjela imat posla... :I wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...BoLJe ŠeSt SaTi u šKoLi NegO Ne sPaVaTi uOpĆE... zijev

(P.S. Anja i Ććć.. ne se ljutit zbog slike- nisam ja:P)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..naša Pokemonica ;) mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!..a vidi ih...........
..a nek mi neko kupiiiiii maltezerićaaaaaaaaaa :x smijeh
(btw, pogle gore kad mi je rodj....imaš vremena skupit lovu i kupit mi tog cjatkog peseka) ..ehhehe