*****...FuNnY sMs, pOsLoVicE iTd... *****



*Sreća je jedini udarac koji me uvijek promaši !! headbang

*Lep si k'o slika, treba te objesiti! dead

*Otiš'o si, e pa nek' si, nisi bio Bog zna sexy, svaka ti je nešto dala, a ja sma te zajebala!
Sunce sje i bez tebe, prema tome KO TE JEBE !!!! smijeh

*Da nije našla muškarca, žena bi pripitomila neku drugu životinju.. njami

*Umri mlad i budi lijep leš.. lud

*Što prije umreš, to ćeš duže biti mrtav... greedy

*Čovjek se rodi umoran i živi da bi se odmorio !! smijeh

*Kad vidiš nekoga da se odmara- pomozi mu. cool

*Punk nije mrtav. Samo tako smrdi. wink

*Oprezan je onaj koji prije grmljavine opere kosu šamponom od koprive.. thumbup


---POZDRAVI I PORUKE---

*Dragim neprijateljima želimo sretan prelazak preko minskog polja uz pjesmu "UČINI BAR JEDAN POGREŠAN KORAK" .. zujo

*U spomen na moju tetu Milicu koja je u domovinskom ratu izgorjela zajedno sa kućom pjesma "SVE JOŠ MIRIŠE NA NJU" .. puknucu

*Za moga susjeda Zdenka koji je u ratu izgubio obje noge pjesma "LUPI PETAMA" ... naughty


...

*Lijepa plavuša dobrih proporcija traži mladog, lijepog mladića koji ima novca..da mu proda 10 kubika bukovih drva. cool

*Seks je revolucija u kojoj samo nevini prolijevaju krv.. dead

*Više nisam uobražen, sad sam savršen. smokin

*Svi mi griješimo, neki više, neki stalno. nono

*Imaš noge kao srna- duge, vitke i dlakave !! wink

*GRAFIT NA CRKVI: Uđite slobodno, gazda je razapet !!!!! greedy

*Skromnost je krasna vrlina za one koji nemaju drugih. rofl

*Smrt mrtvima !!! greedy

*Uvijek me uhvate dok pišem po zi........ smokin

*Ne ostavljajte ništa nedovr......... thumbup

*Luda sam što sam glupa pa uvijek ispadnem blesava. headbang

*Milijun puta sma vam rekao da ne pretjerujete. naughty

*Izgubljen je crni doberman. Ako ga netko vidi, neka BJEŽI !!! wave

*Prodajem 3 mačke. Dvije različite i jednu istu. yes


*MUŠKARAC PRI SEKSU UTROŠI 1200 KALORIJA... 100 PRI SEKSU, A 1100 IDUĆI DAN KAD SE HVALI !!!!!! cerek


*Zašto su muškarci poput snježne oluje? Jer nikad ne znate kada će doći, koliko će biti centimetara i koliko će trajati. greedy

*Zašto je bolje imati Simpu nego dečka? Jer Simpu napuniš i zoveš, a dečko tebe napuni i više ne zove. mad

04.07.2006. u 22:21 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

aaaa..Sad Bi Ja Tu KaO TreBaLa oPiSaT bLoG..... ;D

...ma šta da opisujem, ma mrsh... wink
Ma bLoG jE PrVa LiGa, ČoEčE... NaJžEšĆi =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----->SMRT<--- KLIKNI NA SLIKU DA VIDIŠ KAKO SVIJETLiiiiiiiiiiiiiiiii


Image Hosted by ImageShack.us

---> ahahahhahaha..SVI SU ONI ISTI..vidite? dead

eKe, BaCiTe OkO i Na OvE bLoGiChe........

...DiNoOooOo..
-jedan super, simpatičan i otkačen tip.. član benda Limunova Pita (cure, navalite) :) (bok Dino) bang

...JeNny...
-frendica koja uvijek nađe nešto zanimljivo za pisat... voli ples itd... jako je simpa.. pa aj i nju klikni (bok, Jenny) thumbup

....MoJa LuDa ZrMaaaa...
-joj šta reć o ovoj tu...a ta je nešto posebno, e... ahahaha... šašava zrmana... čitaj i nju :o) (bok Tina) headbang


....sienev...SiMpA CuRA...

-piše zanimljive priče...super cura... :)
yes


... jedna gimnazijalka...JEZICHARKA...

-eo mi podrške... naša jezičarka (iliti iz jezične gimn) :D..ae klikni ju... šta čekaš??!!!! smijeh


....sHaDoWMaN...


-super dečko, naš vatreni navijač koji voli pisat duuuge postove (ako imate vremena čitati- kliknite..:)))
smokin

....shpuc...


-ma luđak :D (klikni i uvjeri se) party

....bebee...


-ma jedna mala smota :x eheh cerek

....iggy...


nEšTo MaLo O MeNI:

IME: Elena
NADIMAK: ah, svakako:)...
ROĐENA: 05.04.1988.
VOLIM: ---sve što vole mladi--- loolll;) volim mamu, tatu, brata..hehe... svoju rulju :)) e da..da ne zaboravim....volim KEMIJU (to moj razred najbolje zna)... smijeh
NE VOLIM: ---sve što ne vole mladi--- ..ma sve ja volim...recimo... eto, ne volim licemjerje, umišljene lažljive kuje, ogovaranja, svađe..i sve što spada u to
VRLINE: ma ja to nemam :)) (dobra frendica, ae)
MANE: uuuuhuhuhu..brzopletost najviše...a mah!
ŠKOLA: Gimnazija Pula headbang
HOBI: zajebavat se okolo :)
MOJA NAJDRAŽA IZREKA: Ljudi često unište cijeli svoj život da bi nešto imali, umjesto da mnogo truda ulože- da bi nešto bili....
..a ostale: Živi svaki svoj dan ko da ti je zadnji... itd..blabla..:)





..možete mi se javit i na zelene_oke_88@net.hr .... ili anakonda19888@net.hr ...

Image Hosted by ImageShack.us
-ah, ta jubaf.. :x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ovo sam vam JA :)


Image Hosted by ImageShack.us

...a vidi... majeno chupavo... cakano :D


Image Hosted by ImageShack.us

..GrRrRrrRRRRrrrr ;o)

Image Hosted by ImageShack.us

.... mrnjauu :)) lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...e, sa ovom macom nebi htjela imat posla... :I wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...BoLJe ŠeSt SaTi u šKoLi NegO Ne sPaVaTi uOpĆE... zijev

(P.S. Anja i Ććć.. ne se ljutit zbog slike- nisam ja:P)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..naša Pokemonica ;) mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!..a vidi ih...........
..a nek mi neko kupiiiiii maltezerićaaaaaaaaaa :x smijeh
(btw, pogle gore kad mi je rodj....imaš vremena skupit lovu i kupit mi tog cjatkog peseka) ..ehhehe