ma koji naslov...ajd briši...ne treba meni to :P

...ellooouuuuuuu..eo vam neke slikice...

_kissa_kiss



Image Hosted by ImageShack.us
..aj me nađi...ahhaha ne možeš...!! kuku-treeee!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

...uf, kako me izmorio onaj j....... miš ¨!!!! blabla



Image Hosted by ImageShack.us
..ogledalce, ogledalce..reci mi- ko je najljepši ?!!! aaaaa!!! greedy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a daaaaj...nemoj bit takav..ajde..daj mi jednu žvakaćuuuu, a daaajjj... dead


Image Hosted by ImageShack.us

....ma vrajže fumati ... rolleyes


Image Hosted by ImageShack.us
...e ljudi moji....vani je bilo fakat super ... ludilo!! zijev

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....uuu, da me stara sad vidi, kompa moj....ma ja riknem... Ej, ti tamo, daj još jednu bocu...živili!!!! party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..čekala je savršenog muškarca ... huh... (načekala se;)) burninmad


Image Hosted by ImageShack.us
...muhahahah, ej..koji si ti majmun!!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
...luuuuuuuuuudilo, brale !!!! smokin


Image Hosted by ImageShack.us
..pa rekli su mi da moram jesti miševe...al ovo mi nije baš leglo, pljuk greedy


Image Hosted by ImageShack.us
..piš-pauza greedy

03.07.2006. u 18:45 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

aaaa..Sad Bi Ja Tu KaO TreBaLa oPiSaT bLoG..... ;D

...ma šta da opisujem, ma mrsh... wink
Ma bLoG jE PrVa LiGa, ČoEčE... NaJžEšĆi =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----->SMRT<--- KLIKNI NA SLIKU DA VIDIŠ KAKO SVIJETLiiiiiiiiiiiiiiiii


Image Hosted by ImageShack.us

---> ahahahhahaha..SVI SU ONI ISTI..vidite? dead

eKe, BaCiTe OkO i Na OvE bLoGiChe........

...DiNoOooOo..
-jedan super, simpatičan i otkačen tip.. član benda Limunova Pita (cure, navalite) :) (bok Dino) bang

...JeNny...
-frendica koja uvijek nađe nešto zanimljivo za pisat... voli ples itd... jako je simpa.. pa aj i nju klikni (bok, Jenny) thumbup

....MoJa LuDa ZrMaaaa...
-joj šta reć o ovoj tu...a ta je nešto posebno, e... ahahaha... šašava zrmana... čitaj i nju :o) (bok Tina) headbang


....sienev...SiMpA CuRA...

-piše zanimljive priče...super cura... :)
yes


... jedna gimnazijalka...JEZICHARKA...

-eo mi podrške... naša jezičarka (iliti iz jezične gimn) :D..ae klikni ju... šta čekaš??!!!! smijeh


....sHaDoWMaN...


-super dečko, naš vatreni navijač koji voli pisat duuuge postove (ako imate vremena čitati- kliknite..:)))
smokin

....shpuc...


-ma luđak :D (klikni i uvjeri se) party

....bebee...


-ma jedna mala smota :x eheh cerek

....iggy...


nEšTo MaLo O MeNI:

IME: Elena
NADIMAK: ah, svakako:)...
ROĐENA: 05.04.1988.
VOLIM: ---sve što vole mladi--- loolll;) volim mamu, tatu, brata..hehe... svoju rulju :)) e da..da ne zaboravim....volim KEMIJU (to moj razred najbolje zna)... smijeh
NE VOLIM: ---sve što ne vole mladi--- ..ma sve ja volim...recimo... eto, ne volim licemjerje, umišljene lažljive kuje, ogovaranja, svađe..i sve što spada u to
VRLINE: ma ja to nemam :)) (dobra frendica, ae)
MANE: uuuuhuhuhu..brzopletost najviše...a mah!
ŠKOLA: Gimnazija Pula headbang
HOBI: zajebavat se okolo :)
MOJA NAJDRAŽA IZREKA: Ljudi često unište cijeli svoj život da bi nešto imali, umjesto da mnogo truda ulože- da bi nešto bili....
..a ostale: Živi svaki svoj dan ko da ti je zadnji... itd..blabla..:)





..možete mi se javit i na zelene_oke_88@net.hr .... ili anakonda19888@net.hr ...

Image Hosted by ImageShack.us
-ah, ta jubaf.. :x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ovo sam vam JA :)


Image Hosted by ImageShack.us

...a vidi... majeno chupavo... cakano :D


Image Hosted by ImageShack.us

..GrRrRrrRRRRrrrr ;o)

Image Hosted by ImageShack.us

.... mrnjauu :)) lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...e, sa ovom macom nebi htjela imat posla... :I wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...BoLJe ŠeSt SaTi u šKoLi NegO Ne sPaVaTi uOpĆE... zijev

(P.S. Anja i Ććć.. ne se ljutit zbog slike- nisam ja:P)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..naša Pokemonica ;) mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!..a vidi ih...........
..a nek mi neko kupiiiiii maltezerićaaaaaaaaaa :x smijeh
(btw, pogle gore kad mi je rodj....imaš vremena skupit lovu i kupit mi tog cjatkog peseka) ..ehhehe