-Ma NeMa nAsLoFa-

.. bljeee..eke me....

danas ću napisat nekoliko PESMICA :) ..jer ne znam o čemu drugom da vam pišem.. dani bez škole prolaze... a meni je tako teško bez te naše divne žute zgrade.. osjećam se tako prazno, neispunjeno bez škole... ah no

-ahahaha, OK.ajmo sada malo ozbiljno. . . . UŽIIIVAMMMM U LJETU thumbup . . .

::ZOV::

Rasplanulo srce, osjećaj tišine, jeka u samoći
doziva mi ime.
Suze same klize, traže trag srca, obris lica.
Meka duša plače, tužne suze lete,
u sjeni nepoznatih ptica..
Trčim u nepoznato, moj cilj nema kraja,
krik prelama prazninu, tuga se sa srcem spaja.
Od usana vrelih ostao je samo dah.
Pokrivam se lišćem i pretvaram u prah.
Ne, ja ne plačem!
To samo krupne kapi kiše meni vlaže lice,
A zov se još uvijek čuje
i oštar krik
nepoznate ptice.



::NE TRAŽI::

Ne traži da te ljubim.
Moje su usne vjetar.

Ne traži da te grlim.
Moje su ruke magla.

Ne traži da te volim.
Moja je ljubav rijeka.

Ne lovi moju dušu.
Ona je leptir.

Gle!
Odletjela je!



::VORREI::

Vorrei essere importante per te.
Vorrei essere la luce dei tuoi occhi,
come tu lo sei per me...
Vorrei essere l'aria che respiri,
il cielo che vedi.
Vorrei essere il tuo amore...
Vorrei essere una rondine,
per annunciarti la primavera.
Vorrei che questa fosse.... una storia vera.



..eo, to bi bilo to šta se tiče PESMICA.. yes
ee ovako sad...
kao što ste mogli primijetit, ja sma PLJAVUŠA (ali ofarbana, e!!!) yes..

pa ću sad napisat nekoliko šala o plavušama...malo na moj račun smokin

*Kako plavuša ubije pticu?
-Baci je kroz prozor!

*Zašto plavuše pokopavaju u trokustastim lijesovima?
-Zato jer im ne mogu skupiti noge! (ovo je bilo bezobrazno, hnjeh) cool

*Kako se zove plavuša sa pola mozga?
-Nadarena!

*Kakva je razlika između plavuše i Porschea?
-Porsche se daje samo najboljim prijateljima!

*Kakva je razlika između plavuše i tetrisa?
-Tetris ima pauzu!

*Zašto neke plavuše imaju male rupice na licu?
-Jele su sa viljuškom!

*Kako se zove plavuša sa dvije moždane ćelije?
-Trudnica!

*Kako da zaposliš plavušu?
-Ubaciš je u okruglu sobu i kažeš joj da sjedne u kut!
-Daš joj papirić na kojem si s obje strane napisao: OKRENI!

*Zašto je tako malo plavuša gimnastičarki?
-Čim naprave špagu se zalijepe za pod!
..
a sad malo i o drugima;


*Koji sportaš najbolje zna hrvatsku himnu?
-Anja Paerson!

*Kada će opet cigan u Hrvatskoj osvojit milijun kuna?
-Kad skupi 2 milijuna boca!

*Kako se zove najkraća bajka?
-Žak i 3 prašćića!

*Kako se zove cigan koji 3 mj nije kopao po smeću?
-Hamdija!


itd..itd..samo da se razumijemo- nemam ja niš protiv cigana i tako to.. e...

Ae..čitajte me i dalje (KAO FOL- dosad ste me čitali :D)
..idem sad... budite dobri, uživajtee mi...


;;;POZDRAVITE CVIJEĆE, ZALIJTE MAMU;;;

Eo vam opet mačići... a kad ih obožavammmm cerek
-cakaniiii...


Image Hosted by ImageShack.us

Mah-Mah... kissa kiss

P.S. smokin ..a looll

19.06.2006. u 13:20 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

aaaa..Sad Bi Ja Tu KaO TreBaLa oPiSaT bLoG..... ;D

...ma šta da opisujem, ma mrsh... wink
Ma bLoG jE PrVa LiGa, ČoEčE... NaJžEšĆi =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----->SMRT<--- KLIKNI NA SLIKU DA VIDIŠ KAKO SVIJETLiiiiiiiiiiiiiiiii


Image Hosted by ImageShack.us

---> ahahahhahaha..SVI SU ONI ISTI..vidite? dead

eKe, BaCiTe OkO i Na OvE bLoGiChe........

...DiNoOooOo..
-jedan super, simpatičan i otkačen tip.. član benda Limunova Pita (cure, navalite) :) (bok Dino) bang

...JeNny...
-frendica koja uvijek nađe nešto zanimljivo za pisat... voli ples itd... jako je simpa.. pa aj i nju klikni (bok, Jenny) thumbup

....MoJa LuDa ZrMaaaa...
-joj šta reć o ovoj tu...a ta je nešto posebno, e... ahahaha... šašava zrmana... čitaj i nju :o) (bok Tina) headbang


....sienev...SiMpA CuRA...

-piše zanimljive priče...super cura... :)
yes


... jedna gimnazijalka...JEZICHARKA...

-eo mi podrške... naša jezičarka (iliti iz jezične gimn) :D..ae klikni ju... šta čekaš??!!!! smijeh


....sHaDoWMaN...


-super dečko, naš vatreni navijač koji voli pisat duuuge postove (ako imate vremena čitati- kliknite..:)))
smokin

....shpuc...


-ma luđak :D (klikni i uvjeri se) party

....bebee...


-ma jedna mala smota :x eheh cerek

....iggy...


nEšTo MaLo O MeNI:

IME: Elena
NADIMAK: ah, svakako:)...
ROĐENA: 05.04.1988.
VOLIM: ---sve što vole mladi--- loolll;) volim mamu, tatu, brata..hehe... svoju rulju :)) e da..da ne zaboravim....volim KEMIJU (to moj razred najbolje zna)... smijeh
NE VOLIM: ---sve što ne vole mladi--- ..ma sve ja volim...recimo... eto, ne volim licemjerje, umišljene lažljive kuje, ogovaranja, svađe..i sve što spada u to
VRLINE: ma ja to nemam :)) (dobra frendica, ae)
MANE: uuuuhuhuhu..brzopletost najviše...a mah!
ŠKOLA: Gimnazija Pula headbang
HOBI: zajebavat se okolo :)
MOJA NAJDRAŽA IZREKA: Ljudi često unište cijeli svoj život da bi nešto imali, umjesto da mnogo truda ulože- da bi nešto bili....
..a ostale: Živi svaki svoj dan ko da ti je zadnji... itd..blabla..:)





..možete mi se javit i na zelene_oke_88@net.hr .... ili anakonda19888@net.hr ...

Image Hosted by ImageShack.us
-ah, ta jubaf.. :x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ovo sam vam JA :)


Image Hosted by ImageShack.us

...a vidi... majeno chupavo... cakano :D


Image Hosted by ImageShack.us

..GrRrRrrRRRRrrrr ;o)

Image Hosted by ImageShack.us

.... mrnjauu :)) lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...e, sa ovom macom nebi htjela imat posla... :I wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...BoLJe ŠeSt SaTi u šKoLi NegO Ne sPaVaTi uOpĆE... zijev

(P.S. Anja i Ććć.. ne se ljutit zbog slike- nisam ja:P)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..naša Pokemonica ;) mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!..a vidi ih...........
..a nek mi neko kupiiiiii maltezerićaaaaaaaaaa :x smijeh
(btw, pogle gore kad mi je rodj....imaš vremena skupit lovu i kupit mi tog cjatkog peseka) ..ehhehe