ScHoLL iS OvEr.. iF YoU wAnT iT...scHoLL Is OvEr..NoW... (wuu-huuu)

ciao, ljude! thumbup
ŠKOLA JE GOTOVA...ČO'EČE!!!
ajmooooo feštat.... ueeee...
škola je gotova pa sad mogu slobodno srat po njoj, po profesorima.. yes


eo, najprije- ovako..znate da idem u Gimnaziju... headbang

eee, pa..evo vam definicije te zgrade;
(ovako je to napisala Ivana)


=> Uđes zdrav u Đimnejzija i odmah bum, tras, traume i amnezija...
-TO JE LEGALNI KONC. LOGOR BESKRUPULOZNIH PROFESORA U KOJEM MUČE I IZRABLJUJU JEFTINU INTELEKTUALNU SNAGU NEVINIH (M)UČENIKA
....STOGA MORAMO RADIKALNO DJELOVATI I SPASITI BUDUĆE NARAŠTAJE ŠIREĆI PAROLE O OVOJ VRAŽJOJ USTANOVI !
smokin

ok.ajmo dalje.... rolleyes

---moj
remix reklame KARLOVAČKOG...tj pjesme -Moj dom je Hrvatska-
čuj ti ovo...

MOJ DOM GIMNAZIJAAAAA....
JA DIŽEM PROSJEKA.... DO NEBAAAAAAAAA....
-JEL MOGU SAD DOBIT 2, AMIGO? ;)
nut
..

i...još jedna verzija;

MOJ DOM GIMNAZIJAAAAAA...
JA IZ MATIŠA 'OĆU 2, SAMO 2, DOVRAGAAAAAAAAA !!! blabla
...


šibaj dalje....

e, ovako;

Tijekom stručnog istraživanja provedenog 05.04.2006.god u Puli,
dokazano je, u suglasju sa vještim
istražiteljicama- M.A. (17) i E.S.(18), da je 65% učenika/učenica III.f razreda stupilo u spolni odnos, a čak 23% imaju stalni spolni odnos.
-"Ovo su zbilja potresni podaci" - izjavila je E.S.(18) na jučerašnjoj konferenciji za novinare.
Više u nedjeljnom izdanju Jutarnjeg
.



..aa, šta kažete na to? opaki, smo opaki party


ALI NI TO NIJE SVE (naravno) ...

--ovo je napisala moja frendica Nataša;

NAŠ RJEČNIK;
dežurni= Sleeping Beauty
bježanje sa satova (markiranje) = Gone in 60 seconds
....OCJENE;
1 = My Number One
2 = Enough
3 = Stuck In The Middle
4 = Almoust Famous
5 = I Feel Good

dnevnik = Jungle Book
ocjenjivanje = Signed, Sealed, Delivered
testovi = Friday 13
varanje na testovima (prepisivanje) = Mission Impossible (hahadead)
sjednica = 101 Dalmatians
ravnatelj = I've Got The Power
automat = Candy Shop
praznici = La Vita e Bella
sat tjelesnog odgoja- TZK = The Fast & Furious
kemija
= Hocus-Pocus
zaključivanje ocjena = Dillema
informacije = Why'd You Lie To Me
strani jezici = Lost In Translation
popravni = Survivor
geografija = Around the World in 80 Days
čistačica = Cindarella

....i sad malo mojih pjesmica; (remix "poznatih" pjesama)



Nitko nema kemiju 2,
pa nemam ni ja...
neću zbog tog tugovati,
dva su (roka) popravna !!! wink

Godinama.... padala sam ja..
znam kad i skim i kako vatreno,
pogledaj me, zadnji put, bar to-
nek' bude 2, nek' bude iskreno !!! headbang

Ma ajde svojim putem idi dalje,
ne trebam ja tvoje ispravke,
pa da poslije pričaš-
MALA JE PALA..
nije to šala, nije to šala.... mad

Neka, neka, nek' se zna...
-kemičar sam samo ja....
a ti si se poigrala,
nikad kemiju nisi znala...
neka, neka, nek' se zna !!!! thumbup

'Ko mi tebe uze, kemijo...
prodala si konstante drugima..
noćima ja sanjam tvoje reakcije...
kuda idu izgubljene redukcije... zaliven



-MATIŠ- cool

Ovaj sat će proći
i profa iz matiša će doći..
Svoje lice će pokazat nama
i tada ne smije biti galama.
Stotinka sekunde nama za tišinu treba,
i tada će ona da ispite preda!
Kad ispit mi da
-to je za me propast svijeta!
Ali Martina će mi riješit sve,
a i Ććć je tu-
dileme nema=> dobit ću dvojku! wink
Kad zvono zazvoni,
biz ću tužna ja- i nema više smijeha!
Tada će galamdžija doći
-i nju slušajući zadnji sat će nam proći.


*GALAMDŽIJA= profa iz likovnog


---- FIZIKA JE NAUKA,
FIZIKA JE MOĆ,
'KO NE UČI FIZIKU TAJ NE MOŽE PROĆ !!
(tako nam je rekla profa) yes

..ALI...ja imam svoju verziju;



FIZIKA JE NAUKA,
FIZIKA JE MOĆ,
NAPISAT ĆU ŠALABAHTER
I LAKŠE PROĆ !!


...Zahvaljujemo svim našim sponzorima;
DECILITER d.o.o, Optika Ćaćić, Marija-Grgo (tvrtka za Teslina istraživanja),
MA KESKESE?! (Darling International)..
i dr. rolleyes



..eke..to bi bilo sve za danas... bio je malo duži post..ali jebiga, kad je škola u pitanju- mora se baljezgat.. thumbup



LJUDI MOJI, UŽIVAJTE NA PRAZNICIMA I U DUGOM TOPLOM LJETU...
kupajte se, topite jedni druge,
-oni koji imaju popravni nek' to riješe na prvom roku- PUNO SREĆE IM ŽELIM !!!! bang


-cmokaaaaaaaa.... bljuc, pljuc.... kiss

štucccc party... smokin

i, za kraj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

15.06.2006. u 23:24 | 6 Komentara | Print | # | ^

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

aaaa..Sad Bi Ja Tu KaO TreBaLa oPiSaT bLoG..... ;D

...ma šta da opisujem, ma mrsh... wink
Ma bLoG jE PrVa LiGa, ČoEčE... NaJžEšĆi =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----->SMRT<--- KLIKNI NA SLIKU DA VIDIŠ KAKO SVIJETLiiiiiiiiiiiiiiiii


Image Hosted by ImageShack.us

---> ahahahhahaha..SVI SU ONI ISTI..vidite? dead

eKe, BaCiTe OkO i Na OvE bLoGiChe........

...DiNoOooOo..
-jedan super, simpatičan i otkačen tip.. član benda Limunova Pita (cure, navalite) :) (bok Dino) bang

...JeNny...
-frendica koja uvijek nađe nešto zanimljivo za pisat... voli ples itd... jako je simpa.. pa aj i nju klikni (bok, Jenny) thumbup

....MoJa LuDa ZrMaaaa...

-joj šta reć o ovoj tu...a ta je nešto posebno, e... ahahaha... šašava zrmana... čitaj i nju :o) (bok Tina) headbang


....sienev...SiMpA CuRA...

-piše zanimljive priče...super cura... :)
yes


... jedna gimnazijalka...JEZICHARKA...

-eo mi podrške... naša jezičarka (iliti iz jezične gimn) :D..ae klikni ju... šta čekaš??!!!! smijeh


....sHaDoWMaN...


-super dečko, naš vatreni navijač koji voli pisat duuuge postove (ako imate vremena čitati- kliknite..:)))
smokin

....shpuc...


-ma luđak :D (klikni i uvjeri se) party

....bebee...


-ma jedna mala smota :x eheh cerek

....iggy...


nEšTo MaLo O MeNI:

IME: Elena
NADIMAK: ah, svakako:)...
ROĐENA: 05.04.1988.
VOLIM: ---sve što vole mladi--- loolll;) volim mamu, tatu, brata..hehe... svoju rulju :)) e da..da ne zaboravim....volim KEMIJU (to moj razred najbolje zna)... smijeh
NE VOLIM: ---sve što ne vole mladi--- ..ma sve ja volim...recimo... eto, ne volim licemjerje, umišljene lažljive kuje, ogovaranja, svađe..i sve što spada u to
VRLINE: ma ja to nemam :)) (dobra frendica, ae)
MANE: uuuuhuhuhu..brzopletost najviše...a mah!
ŠKOLA: Gimnazija Pula headbang
HOBI: zajebavat se okolo :)
MOJA NAJDRAŽA IZREKA: Ljudi često unište cijeli svoj život da bi nešto imali, umjesto da mnogo truda ulože- da bi nešto bili....
..a ostale: Živi svaki svoj dan ko da ti je zadnji... itd..blabla..:)





..možete mi se javit i na zelene_oke_88@net.hr .... ili anakonda19888@net.hr ...

Image Hosted by ImageShack.us
-ah, ta jubaf.. :x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ovo sam vam JA :)


Image Hosted by ImageShack.us

...a vidi... majeno chupavo... cakano :D


Image Hosted by ImageShack.us

..GrRrRrrRRRRrrrr ;o)

Image Hosted by ImageShack.us

.... mrnjauu :)) lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...e, sa ovom macom nebi htjela imat posla... :I wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...BoLJe ŠeSt SaTi u šKoLi NegO Ne sPaVaTi uOpĆE... zijev

(P.S. Anja i Ććć.. ne se ljutit zbog slike- nisam ja:P)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..naša Pokemonica ;) mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!..a vidi ih...........
..a nek mi neko kupiiiiii maltezerićaaaaaaaaaa :x smijeh
(btw, pogle gore kad mi je rodj....imaš vremena skupit lovu i kupit mi tog cjatkog peseka) ..ehhehe