4ever green day

01.08.2007., srijeda

moje misljenje o green day-u....

prije ih uopce nisam slusala jer sam mislila da je taj bend bezveze, ali sada ih obozavam!!! Zato sto su otkaceni, zabavni, imaju super pjesme i nisu tak umisljeni kao druge zvijezde...Moja najveca zelja i mislim drugima obozavateljima green day-a, da imaju koncert u zagrebu
i ih napokon vidim u uzivo...
I sada mi je zao sto ih nisam prije slusala...


Billie Joe Armstrong je tako sladak i takoo zgodan, otkacen, ima super pjesme....

najbolje pjesme su:

1.Holiday

2.American Idiot

3.Jesus Of Suburbia

4.Boulevard Of Broken Dreams

5.Give Me Novacaine

6.Wake Me Up When September Ends
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 17:50 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
pisat cu o mome najdrazem bandu koji se zove green day, i malo o drugim rock bandovima (ako mi se bude dalo), mozda malo o sebi

Click here to get avatars like this!

Zovem se: Iva
Prezivam:*****
Skola: trgovackaheadbang
Imam 17 godina
zivim u zagrebu; tj. kvart kustosija
Volim: fast food, colu, roditelje,decke, i druziti s frendicama, i izlaziti van, ici u soping, glupirati i zajebavati s drustvom, slusati glazbu, najbolji bendovi su: My Chemical Romance,Green day,Fall out boys, Panic At The Disco, The Red Hot Chili Peppers, Simple plan, The fray, Guns N' Roses, Nickelback, The All-American Rejects, Nirvana... itd
Zelim si staviti tetovazu,nauciti gitaru svirati...
Ne Volim: ići u skolu, učiti, mrzim dvolicne ljude...





Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get images like this!