05.04.2005., utorak

O JEDNOM TRAMVAJU

Čudno kako se ponekada sjetim nekakve sitnice iz prošlosti a koja je zapravo bila smiješna u svom vremenu..možda i u ovom sada. još za studentskih dana, jer ipak kao sada sam ozbiljna odrasla cura, bijah još u Zagrebu u srpnju i tako na onoj vrelini od kojih 35 C vozim se ja u četvorci. Lagano preko gl. kolodvora pa u Draškovićevu. I tamo gdje je još bila stanica uz Sheraton uđe u tramvaj jedna bakica. U zimskoj bundi, neekološkoj naravno. S velikom šubarom od životinje čiji je rep ponosno klizao niz bablji vrat u nepoznato. Uz sve to štapina dostojna broja 1 i namrgođen gargamelovski pogled. A tramvaj prazan..nigdje nikoga ..osim mene...nažalost. I dođe baba do mene i kaže: "To je moje mjesto! Sjediš na mom mjestu!"..Ja se osvrnem a ono mjesta ko u priči.Ispred mene, iza mene, do mene, a ona HOĆE baš MOJE MJESTO. Razmišljam si ja u ono malo milisekunda što ih imah..vrijedi li mi se s njom sada natezat, i gledam u taj njen štap. Ma neee...Dignem se i s osmijehom joj predam njen tron. A ona će ponosno sjesti...ali ne bez završnice..Ustane i pozatvara sve prozore od tramvaja jer "ubit će je vjetar". I tako ja do kraja rute, na +45 u tramvajskom paklu, s babom iz sama pakla....
Nikada se ne ponovilo.
- 16:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Za sve one koji se u morskom svijetu osjećaju kao u svom zbiljskom tijelu i duhu..