nedjelja, 19.08.2007.

Novi post

Evo novi post iako mi se neda napisat ću.Inače meni je super pokušavam iskoristit
praznike kolko god mogu.Ne želim mislit o školi al evo je za majne od 3 tjedna.
Dans sam išo na igralište mislili smo bit će nas malo a tam se okupila ova starija ekipa
pa smo odmah krenuli igrat.Ja sam prvi bio na golu zato kaj su me noge bolile
ali nakon 5 min me je jedan tip napuco u nogu i mene je počelo bolit koljeno(s
njim imam od prije problema zbog veslanja).Nakon toga više nisam mogo stajat
na desnoj nozi pa sam izašo a pošto se i Tin nabio u glavu otišli smo doma.
Došo sam doma i noga me malo prestala bolit al onda sam se otišo tuširat
I pao sam dok sam izlazio pa sad se više uopće ne mogu oslonit na desnu nogu.
To je to za sad pokušat ću češće pisat posteve za kraj evo 2 prejebene pjesme
i pozdravljam sve a posebno Rabu koj mi je napravio ovaj dizajn i jednu curucerek



- 22:15 - komentari (96) - print - Novi post -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.