srijeda, 13.06.2007.

MATURALAC

Nakon dugo vremena opet pišem ovog puta je to o MATURALCUnut.
Bilo je prejebeno osim zadnje noći kad si se svi dečki napiliparty
trojica su završili u bolnici.A ja sam pio al nisam se napio makar sve profe
misle da jesam lud.Bili smo u Splitu,Brodarici,Zadru,Šibeniku,slapovima Krke,
Kornatima i Trogiru.Najbolje je bilo drugi dan bili smo na Kornatima i brodu
a kad smo došliu brodarice bile su karaoke.Bio sam u žiriu iako sam htio pjevat,
pobjedili su Tin i Dino sa pjesmom Tamara.Treći dan smo išli u Split
ne sjećam se baš ničeg posebnog.Svi smo jedva dočekali povratak.
Nakon toga je bilo natjecanje u najluđoj frizuri,ja sam nastupio sa frizurom
nosorag koju mi je napravila Ana thumbup bio sam 4(sliku ćete moć vidjet u
slide-u).Ali ni maturalac nije mogo bit savršen nešto ga je moralo
pokvarit ovog puta je to bio alkohol.Ne želim baš puno pričat o tome
a kamoli pisat.Za kraj vam ostavljam ovaj slide i pozdravljam jednu curu
u koju sam se zaljubiocerekcerekto nisam nikad očekivo
U ovom slide-u su moji best frendovi oprostite svi kaj vas nema na slikama

- 14:50 - komentari (60) - print - MATURALAC -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.