Flying elephants.

19.08.2009., srijeda

Yellow.

Živim dan po dan. Svaki dan gotovo identičan prethodnom. I lijepo je ponekad. Ljeto je pri kraju. Vruće je i narančasto. Moje ljeto je uvijek narančasto i zeleno. I žuto. I plavo.

Čitam knjige koje sam već pročitala i slušam glazbu koja u meni budi čudne osjećaje. Osjećaj zaljubljenosti i čežnja za nečim što nemam. Nostalgija i sjeta. Osjećam toplinu.

Pijem sok od naranče i sjedim pored otvorenog prozora. Lišće drhturi na vjetru. Hladno je. I pišem kratke rečenice i uživam u njima. I svaku započinjem samoglasnikom i. I sviđa mi se to. Podsjeća me na jednu pjesmu. I lije na uglu petrolejska lampa... Poezija je lijepa.

I pitam se razumije li itko moje kratke rečenica. Shvaćam da mi to nije važno. Nikad nisam bila osobito rječita. Opravdavam samu sebe jer ne znam s riječima. Uvijek je više osjećaja nego dobrih riječi koje bi ih mogle opisati. I uvijek se izgubim i zapetljam i više ne znam što sam htjela reći. A on kaže da voli kad govorim "pobogu" jer je to slatko. I ja mislim "slatko je".

Razmišljam o stvarima koje nisam dugo radila. Razmišljam o sitnicama koje mi nedostaju.

Image and video hosting by TinyPic
*CaterpillarOfAngst

I have climbed the highest mountains
I have run through the fields
Only to be with you



I lijepo je. Veselim se putovanju u Italiju, ali ne i školi. Upala sam u ljetnu rutinu i udobno je. Ne želim je kvariti. Spavam, sanjarim i dišem. I ništa mi drugo ne treba. Bježim od stvarnosti. I to je lijepo. Jer stvarnost je siva.

Zidovi moje sobe su prije bili sivi. Sad su zeleni. Zelena boja odmara oči.
Padaju mi na pamet čudne asocijacije. Smiješno je.

Ne razmišljam o gramatici i pravopisu. Ne znam koji je danas datum ni koji je dan. Bojim se da ću zaboraviti otići na upise. I kasnim s vračanjem knjige najmanje tjedan dana. Jer sam lijena.

Ne sviđa mi se dizajn mog bloga ni boxevi. I ne mogu naći savršenu sliku. I ne mogu smislit dobar naslov za ovaj post.

Marilyn.
- 21:31 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Baby.

baby, baby, baby.

Image and video hosting by TinyPic

However far away
I will always love you
However long I stay
I will always love you
Whatever words I say
I will always love you


***

london cappuccino ljeto jesen vanilija čokolada the doctor the smiths u2 hp cvijeće parfemi biseri breskve borovnice naranče sladoled snijeg sunce zagrljaj poljubac zaljubljenost snovi romantika putovanja


Life is too important to be taken seriously. -Oscar Wilde

Next door neighbours.

"Give her hell from us, Peeves."
And Peeves, whom Harry had never seen take an order from a student before, swept his belled hat from his head and sprang to a salute as Fred and George wheeled about to tumultuous applause from the students below and sped out of the open front doors into the glorious sunset.

&hearts

Bananas.

Rose: My mother's cooking.
The Doctor: Good. Put her on a slow heat and let her simmer.

Image and video hosting by TinyPic

I'm burning up a sun just to say goodbye.