Flying elephants.

13.03.2009., petak

Stuck in a moment.

Prošli petak namjeravala sam napisati post. Započela sam s pisanjem. Post nisam objavila. Nisam ga ni dovršila. Bio je glup.

Moj post od prošlog petka započeo je veselim obznanjivanjem moje petice iz kemije. To je prva petica iz kemije u moje tri godine gimnazijskog školovanja. Ne, druga je :D Uglavnom, bila sam iznenađena/oduševljena/presretna itd. Onda sam se pohvalila uspješno preskočenim kozlićem. Da, nespretna sam i nesposobna za bilo kakve fizičke aktivnosti.

U drugom dijelu posta govorila sam o tome koliko sam perfekcionistica, koliko je to loše, koliko mi je život dosadan i slično. Nekoliko desetaka rečenica samosažaljenja.

To su sve gluposti.

Image and video hosting by TinyPic
*denisolivier
You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment
And now you can't get out of it
Don't say that later will be better
Now you're stuck in a moment
And you can't get out of it


Zašto pišem ovaj blog?
Zato jer se želim sjećati svog života. Želim znati kako sam ga provela. Želim kliknuti na određeni datum i prisjetiti se. Ne želim zaboraviti. Zato pišem blog.

Istina je da bih sada mogla napisati hrpu rečenica punih samo sažaljenja, i da se ovaj post ne bi previše razlikovao od onog prošlotjednog kojeg, na sreću, nisam objavila. Odnosno, ovaj blog bi se pretvorio u isti onaj kojeg sam odlučila zatvoriti, pun negativnih misli ili odglumljene sreće. To je loše, zar ne? Jer moj se život ni u kojem slučaju ne sastoji od tih stvari. Baš suprotno.

Ne znam. Čudno je to. Trudim se biti vesela. Trudim se radovati sitnicama. Trudim se biti entuzijastična. Trudim se voljeti. Trudim se vjerovati da me netko voli. Trudim se zavoljeti sam sebe. Trudim se uspostaviti normalan kontakt s ljudima koji me okružuju. Trudim se sprijateljiti. Trudim se ne izgubiti onu nekolicinu prijatelja koje imam. Trudim se, samo uzalud. Ne uspijeva mi. Kao da sam zapela u jednom trenutku i ne mogu dalje. Kao da me nešto koči, vuče me natrag, no ne znam što. Ili možda čak znam samo si to ne žalim priznati. Možda sam jednostavno prezahtjevna. Možda očekujem previše. Možda težim neostvarivom. Možda, možda. Tko zna. Ja ne.

Nisam nesretna, samo sam izgubljena. Ponavljam to cijelo vrijeme. Nije moj život bezvrijedan, samo ga ne znam dobro iskoristiti, ali naučit ću. I to se može. Nisam ja loša osoba, samo nitko do sada nije uspio upoznati pravu mene. Kad bi, zavoljeli bi me. Takve stvari si govorim.

I'm just trying to find
A decent melody
A song that I can sing
In my own company

A onda jedan dan bude sunčano i sve se čini tako savršenim. I ništa nije važno i svije je lijep. I ja sam lijepa. I ja mogu sve što poželim. I očekuje me najljepše ljeto. I mogu sama jer ne treba mi nitko. Ali ipak znam da sam okružena prekrasnim ljudima.

I tako se to vrti u krug.

Još 98 dana.

Marilyn&hearts


- 21:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Baby.

baby, baby, baby.

Image and video hosting by TinyPic

However far away
I will always love you
However long I stay
I will always love you
Whatever words I say
I will always love you


***

london cappuccino ljeto jesen vanilija čokolada the doctor the smiths u2 hp cvijeće parfemi biseri breskve borovnice naranče sladoled snijeg sunce zagrljaj poljubac zaljubljenost snovi romantika putovanja


Life is too important to be taken seriously. -Oscar Wilde

Next door neighbours.

"Give her hell from us, Peeves."
And Peeves, whom Harry had never seen take an order from a student before, swept his belled hat from his head and sprang to a salute as Fred and George wheeled about to tumultuous applause from the students below and sped out of the open front doors into the glorious sunset.

&hearts

Bananas.

Rose: My mother's cooking.
The Doctor: Good. Put her on a slow heat and let her simmer.

Image and video hosting by TinyPic

I'm burning up a sun just to say goodbye.