Flying elephants.

01.03.2009., nedjelja

Spacetravel.

Mijenjam učenje Internetom. Opet. Nije to baš osobito dobra ideja s obzirom na nemali broj testova sljedeći tjedan, no što se može. Lagala bih kad bih rekla da je moja lijenost uzrokovana samo lijepim vremenom ovog vikenda. Ona je više kronična. Zanimljivo je koliko sam više volje i motivacije imala prošlo polugodište. To se negdje u međuvremenu izgubilo. Ne znam tko je za to kriv, ali mislim da se sve ipak svodi na mene. Istina je, međutim, da se zaista trudim otjerati lijenost sa svojih leđa. Pomisao na još samo malo više od tri mjeseca škole mi podosta u tome pomaže.

Pijem sok od borovnice. Slušam Coldplay. Razmišljam o ljetu. Razmišljam o idućem vikendu. Razmišljam o tome koliko volim spavati. Razmišljam i o učenju.

Image and video hosting by TinyPic

Just because I'm losing doesn't mean I'm lost.
Every river that I've tried to cross
And every door I ever tried was locked.

Najviše od svega raduje me 20. 6. ove godine. Veselim mu se kao malo dijete Djedu Božićnjaku. Čak više od toga. Jedva mogu i povjerovati da se takve stvari mogu dogoditi meni. I smiješnim mi se čini svo to uzbuđenje i iščekivanje. Svejedno me zanima zašto neke osobe gotovo uvijek prolaze bolje od mene. Polako si skupljam džeparac, peni po peni. Tko zna, možda jednom kad odem, odem na duže vrijeme... Ah, London...

Gledaju me udžbenici iz psihologije, sociologije, povijesti i fizike. Gledaju me s mog radnog stola. Gledaju, smijulje se i prkose.

Još 110 dana.

Marilyn&hearts

- 17:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Baby.

baby, baby, baby.

Image and video hosting by TinyPic

However far away
I will always love you
However long I stay
I will always love you
Whatever words I say
I will always love you


***

london cappuccino ljeto jesen vanilija čokolada the doctor the smiths u2 hp cvijeće parfemi biseri breskve borovnice naranče sladoled snijeg sunce zagrljaj poljubac zaljubljenost snovi romantika putovanja


Life is too important to be taken seriously. -Oscar Wilde

Next door neighbours.

"Give her hell from us, Peeves."
And Peeves, whom Harry had never seen take an order from a student before, swept his belled hat from his head and sprang to a salute as Fred and George wheeled about to tumultuous applause from the students below and sped out of the open front doors into the glorious sunset.

&hearts

Bananas.

Rose: My mother's cooking.
The Doctor: Good. Put her on a slow heat and let her simmer.

Image and video hosting by TinyPic

I'm burning up a sun just to say goodbye.