< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ok blogec...
AK NEKO MISLI SRATI PO BLOGU ILI PO MENI NEK SE POTPIŠE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIP-HOPEC 4ever.....
OSTALA MJUZA 4NEVER
vaša Emmmmmmmmmmmmma





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
bLoGeCi KoJe CiTaM:

Maja
Lana
Una
Anja
Moja mama
Luka
Andreychi
MACA
MARE-CARICA

Volim i mrzim

Volim: Amerakisscerek
HiP hOp::Llyod Banks,G-unit,cerekcerek
The Game,50 Cent....Young Buck,cerekcereknutnut
Tony Yayo...Dr.Dre,NWA.....bangpartypartynjaminut
NBA...West Coastzujozujopartysmijeheekwinknut
Compton,L.A. NYC...greedycereknutnut
Bronx from NYC and from Varaždinnutgreedythumbupthumbupthumbup
BEYONCE-lol cerek cerek cerek cerek
thumbup thumbup thumbupthumbup
hrvatska hrvatska hrvatskahrvatska
winkwinkwinkwink
lud ludludlud
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangheadbanggreedyburninmaddeadgreedymadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo
MRZIM:rizi-bizi,mahuneburninmadblablapuknucuheadbangmad
kad se ljudi guraju nekome u guzicu......burninmadpuknucuheadbangmad
i niš posebno.......smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin
AJDE BOK........mahwavesmokinthumbupthumbupthumbupthumbuphrvatskaludmahparty

AMER......AMER....i nekaj od unice............lol....i neke stvari s tuba...

KAKO SMO SE LEPO DRUŽILI....
HVALA TI STVARNOcerekcerek
GLE JA SAM SE TOČNO U TEBE 1 I 2 mjeseca..........
BAR DA SE DOPISIVAMO PREK MAILA.......
PLEASE..............................
AK NISI ZBRISAL MOJU SLIKU UBIJEM TE......cerekbangcerek































































ponedjeljak, 13.08.2007.

Hy ljudi.............

Kad sam već po blogovima vrijeme je da napišem novi post.....thumbupthumbup
Sanji i Andrei Borovčak preporučujem da ne dolaze u Bronx zato kaj mi one nebudu srale da su mi najbolje frendice a iza leđa malome Marcu pričaju kak ja govorim da ja još hodam s njim.....
A ti Marac vjeruješ svakome mislim imam ti ja pametnijeg posla nego pričati da hodam s tobom......
No nema veze...Amer mi se još nije javil otkako je otišel u Arizonu...bebač.....ali kaj bum....
Ispričala bum vam moj zadnji dan s njim...smijehsmijehsmijehsmijehthumbupthumbupthumbupsmijeh
Došel je k nama i bil je neki veseli....z menom se spominal ono normalno!!!!
meni je to bilo jako čudno jer se nikad baš tak nismo mogli spominati....ali mi nije smetalo......
Ja sam ležala u sobi na maminom krevetu i odjemput sam se zdigla on je bil iza ormara.....ja sam počela vrištati jer sam se tak splašila........užasno........
Onda je htel moju sliku........naganjal me po stanu ali mi ju nije htel zbrisati i onda si ju je kopiral na celi aparat....odnosno po celom aparatu....
pa sam mu ja zela papuče....i 50$ ali nema veze....on je meni uzeo mobitel.....pa sam ja po cijeloj zgradi trčala za njim da mi ga vrati.....e kad mi ga je vratio....onda smo se normalno razgovarali sve dok niije slomio moj ormar.........
I onda je otišel s Lukom i Jakacom negde van.......winkwinkyesyesyessmijehsmijehthumbupthumbup
E i ja sam k sebi doma pozvala Teju,Maju i Bakšajicu.......
Gledale smo *Titanic*.......i tak....
i došel je taj dan nonononononorofl....
on je otišel za Arizonu...........

ah a dobro.......inače sam ja u njega već 1.godinu i 3.mj.

ajde bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
komentirajte...ljudi ali nejte srati..........



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.