< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ok blogec...
AK NEKO MISLI SRATI PO BLOGU ILI PO MENI NEK SE POTPIŠE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIP-HOPEC 4ever.....
OSTALA MJUZA 4NEVER
vaša Emmmmmmmmmmmmma





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
bLoGeCi KoJe CiTaM:

Maja
Lana
Una
Anja
Moja mama
Luka
Andreychi
MACA
MARE-CARICA

Volim i mrzim

Volim: Amerakisscerek
HiP hOp::Llyod Banks,G-unit,cerekcerek
The Game,50 Cent....Young Buck,cerekcereknutnut
Tony Yayo...Dr.Dre,NWA.....bangpartypartynjaminut
NBA...West Coastzujozujopartysmijeheekwinknut
Compton,L.A. NYC...greedycereknutnut
Bronx from NYC and from Varaždinnutgreedythumbupthumbupthumbup
BEYONCE-lol cerek cerek cerek cerek
thumbup thumbup thumbupthumbup
hrvatska hrvatska hrvatskahrvatska
winkwinkwinkwink
lud ludludlud
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangheadbanggreedyburninmaddeadgreedymadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo
MRZIM:rizi-bizi,mahuneburninmadblablapuknucuheadbangmad
kad se ljudi guraju nekome u guzicu......burninmadpuknucuheadbangmad
i niš posebno.......smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin
AJDE BOK........mahwavesmokinthumbupthumbupthumbupthumbuphrvatskaludmahparty

AMER......AMER....i nekaj od unice............lol....i neke stvari s tuba...

KAKO SMO SE LEPO DRUŽILI....
HVALA TI STVARNOcerekcerek
GLE JA SAM SE TOČNO U TEBE 1 I 2 mjeseca..........
BAR DA SE DOPISIVAMO PREK MAILA.......
PLEASE..............................
AK NISI ZBRISAL MOJU SLIKU UBIJEM TE......cerekbangcerek































































ponedjeljak, 23.07.2007.

Hy ljudi.............

Tužan je dan 23.07.2007 godine...........nonono
maja uranić se seli........svi kažu da bi me bar to trebalo oraspoložiti ali su ljudi glupi pa ih žalim...mislim kaj su tak glupi.............................
meni je bad zato kaj nju su svi:odbacivali,gađali z vodenim balonima,srali po njoj,pljuskali ju,tukli....
tak da ne govorim..........uvijek je bila kriva za sve kaj je neko drugi napravil.....
žal mi ju je jer bu ostala bez brata i sestre...joža ide u majerje,jelena ostaje tu,a ona ide nekam kod kauflanda....
mislim socijalna joj je podijelila obitelj onak.....
gadi mi se taj posao....nek razdvajaju svoju djecu pa onda tuđe...
e i maju i njih sve ovim putem pozzam....
danas smo se svi tak plakali kaj sam skoro umrla....
a jbg život je lijep na kratko vrijeme.....
ona bude zadnju noć sa bratom i sestrom doma....
i ja neznam kak bi ja ali ona to naj naj podnosi kao i joža i jelena....bangbang
baš mi ih je žal....................



REKLA SAM MAJI I JELENI DA ME NAZOVU AK JEDNA HOČE VIDETI DRUGU PA DA IM POMOGNEMO DA SE NAĐU....ZATO AK STE ZAINTERESIRANI JA VAS MOLIM DA MI IH POMOGNETE SPOJITI NA NEKO VREME DA IMAJU JAČI KONTAKT


IDEM JA SAD AJDE BOK.......bangbangnonononononononono



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.