< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ok blogec...
AK NEKO MISLI SRATI PO BLOGU ILI PO MENI NEK SE POTPIŠE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIP-HOPEC 4ever.....
OSTALA MJUZA 4NEVER
vaša Emmmmmmmmmmmmma





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
bLoGeCi KoJe CiTaM:

Maja
Lana
Una
Anja
Moja mama
Luka
Andreychi
MACA
MARE-CARICA

Volim i mrzim

Volim: Amerakisscerek
HiP hOp::Llyod Banks,G-unit,cerekcerek
The Game,50 Cent....Young Buck,cerekcereknutnut
Tony Yayo...Dr.Dre,NWA.....bangpartypartynjaminut
NBA...West Coastzujozujopartysmijeheekwinknut
Compton,L.A. NYC...greedycereknutnut
Bronx from NYC and from Varaždinnutgreedythumbupthumbupthumbup
BEYONCE-lol cerek cerek cerek cerek
thumbup thumbup thumbupthumbup
hrvatska hrvatska hrvatskahrvatska
winkwinkwinkwink
lud ludludlud
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangheadbanggreedyburninmaddeadgreedymadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo
MRZIM:rizi-bizi,mahuneburninmadblablapuknucuheadbangmad
kad se ljudi guraju nekome u guzicu......burninmadpuknucuheadbangmad
i niš posebno.......smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin
AJDE BOK........mahwavesmokinthumbupthumbupthumbupthumbuphrvatskaludmahparty

AMER......AMER....i nekaj od unice............lol....i neke stvari s tuba...

KAKO SMO SE LEPO DRUŽILI....
HVALA TI STVARNOcerekcerek
GLE JA SAM SE TOČNO U TEBE 1 I 2 mjeseca..........
BAR DA SE DOPISIVAMO PREK MAILA.......
PLEASE..............................
AK NISI ZBRISAL MOJU SLIKU UBIJEM TE......cerekbangcerek































































petak, 20.07.2007.

HIP-HOP 4ever nigga...i am gangsta...neznam koji mi je.... DUBROVNIK 4ever.....amer ženske te čekaju...iz DUBROVNIKA.......

Kako u naslovu piše neznam koji mi je....
rekla bum vam....amer je otišel burninmadburninmad....baš kad smo se onak malo više počeli družiti i jelena mi je pomogla napisati pjesmu o tome....yesno
baš mi je žal i tak mi je vreme brzo ¸*prošlo* dok je bil tu
za amera: and i love you
i want you
i wanna talk with you
i wanna be with you

by:KELLY FAMILY
e a naša tejica se vrnula....s...mora....
i gledali smo snimke na fotiću....kak su se zabavljali.,.....
thumbupthumbupthumbupthumbuphrvatskahrvatskahrvatska
danas idemo u mc*donalds....
napravila sam si msn....
moj msn:emma.milos@hotmail.com


E I JEDNA BIG NEWS: ja vas sve pozivam na tekmu

BRONX vs kiwi-a(dobra boja ha?)
U 19 U BRONX-u.... TAM JE PUNO BOLJI TEREN....NAMA SE NE ZDIŽE PRAŠINA NEK JE LEPA TRAVICA....

DOĐITE I GLEDAJTE POBJEDU BRONX-a!!!!

Jučer su se kiwići osramotili sa svojom igrom....
benček je sral.....nekaj......ma zdigel mi je živce....burninmadburninmad
navečer smo bežali prek dva nadvožnjaka....pa smo vidli vrbu....
pa sam ja bila žedna pa smo ja i maaja tračale bakšajicu i bodalecku a teja je mislila da nekaj govorimo o njoj pa se malo zamislila....ajoj....nononononononono
ali nismo niš za nju govorili.........
z njom se neću svaditi...............................................................................




BRONX 4LIFE
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupyesyesyeswinkwinkwinkwinkwavewave

AJDE BOK



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.