< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ok blogec...
AK NEKO MISLI SRATI PO BLOGU ILI PO MENI NEK SE POTPIŠE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIP-HOPEC 4ever.....
OSTALA MJUZA 4NEVER
vaša Emmmmmmmmmmmmma





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
bLoGeCi KoJe CiTaM:

Maja
Lana
Una
Anja
Moja mama
Luka
Andreychi
MACA
MARE-CARICA

Volim i mrzim

Volim: Amerakisscerek
HiP hOp::Llyod Banks,G-unit,cerekcerek
The Game,50 Cent....Young Buck,cerekcereknutnut
Tony Yayo...Dr.Dre,NWA.....bangpartypartynjaminut
NBA...West Coastzujozujopartysmijeheekwinknut
Compton,L.A. NYC...greedycereknutnut
Bronx from NYC and from Varaždinnutgreedythumbupthumbupthumbup
BEYONCE-lol cerek cerek cerek cerek
thumbup thumbup thumbupthumbup
hrvatska hrvatska hrvatskahrvatska
winkwinkwinkwink
lud ludludlud
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangheadbanggreedyburninmaddeadgreedymadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo
MRZIM:rizi-bizi,mahuneburninmadblablapuknucuheadbangmad
kad se ljudi guraju nekome u guzicu......burninmadpuknucuheadbangmad
i niš posebno.......smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin
AJDE BOK........mahwavesmokinthumbupthumbupthumbupthumbuphrvatskaludmahparty

AMER......AMER....i nekaj od unice............lol....i neke stvari s tuba...

KAKO SMO SE LEPO DRUŽILI....
HVALA TI STVARNOcerekcerek
GLE JA SAM SE TOČNO U TEBE 1 I 2 mjeseca..........
BAR DA SE DOPISIVAMO PREK MAILA.......
PLEASE..............................
AK NISI ZBRISAL MOJU SLIKU UBIJEM TE......cerekbangcerek































































petak, 13.07.2007.

HOME SWEET HOME

Bok ljudi!!!!!!!!! Evo mene u Varazdinu.....wave wave wave wave
Evo ja sam vam jucer iz Luzerna dosla doma...u 21 h....
NAPOKON...U Njemackoj je bila jako velika guzva...kolone su bile po 24 kilometra....burninmad headbang
Kad smo prelazili slovensku granicu i kretali prema hrvatskoj hrvatska granici...bilo je sve napetije...
PRESLI SMO JU........E KOJE JE TO BILO VESELJE..... party party thumbup zujo zujozujozujozujoyes yeswinkrolleyes
Dosli smo i u Varazdin..... Krenula sam u Bronx i videla sam Maju i Baksajicu... Baksajica me je skuzila i pocela je bezati prema meni pocela je vristati..Maja je gledala kaj joj je...kad me ugledala ona pa se isto deracila ko luda EEEEMMMMMMMMMMMAAAAA.... thumbup COOL HA?
lol.....Pitale su me sve zivo....cak su mi napravile spomenik s mojim imenom na kojem su se molile da dojdem zdrava i ziva doma?!
MISLIM............
POSLE smo otisle u kiwi....cula sam da mi frendica hoda s... bang bang ma nije bitno
Dosle su Una i Lana pa su se i one derale EMMMMAAAAAAAA...bilo je super
Eto ovaj post je malo manji......moram se raspakirati.........
Pooooooozzzz Teji i Nikoli s kojim je Maja OPET..i koji su na moru s Bodaleckom!!!!!!!mislim ono......wave lud lud



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.