Vratio se

Evo vratio sam se nakon 8 dana, super provoda. Mogu reći samo da je bilo preeeejebeno.thumbup
I nekako mi je full žao što sam došao doma, neznam, ovdje mi nešto fali. Htio bi ovo još jednom preživjeti. Trebali bi se kao razred još jednom dogovoriti za 2. putovanje, a ne za zabavu, zabavu možemo i sami organizirati. A ovo je neopisivo i vjerujem da će htjeti nakon ovoga još jednom i to u Prag opet.
smokinNekoliko prijedloga ako za maturalno idete ovako:
Budimpešta: tu sam previše partijanao u sobama pa nismo bili vani baš, išli smo 1. večer van, ali je bilo bezveze, u tom kafiću barem, ali sam čuo od nekih cura koje su sljedeću večer išle van da je bilo super na otvorenom, di se pušta razna muzika pored jednog mosta, inače nije baš neki grad za izlaske.
Prag: e tu obavezno, svaku večer izlazite, vjerujte mi.
1.posjetite obavezno kada izađete navečer Disco na 4 kata(karlovi lazni), to je mjesto koje je preeedobro, hip hop 1.kat, 2.kat techno, 3. kat 70. 80. god muzika, 4. kat pop mislim, ili isto hip hop, bo..... uglavnom super, ja sam bio na 2. katu, najviše.
2.Ako idete na kavu idite u cafe cafe, super je.
3.Ako idete samo pit pivo, idite u 1. pivnicu koju nađete, skoro sve pivnice su jeftine.party
4.imate i disco Double trouble, isto super stvar.
Beč:tu smo bili samo jedan dan, ali smo na kraju išli u lunapark,
Tu obavezno posjetite slobodan pad(admiral), preeedobro e, a kuće strave nemojte, to je prejadno, ništa se ne usereš a pljuneš 5 €, ja se barem nisam, mislim da ni drugi nisu baš, osim dvije cure koje su samnom išle, malo su poskakivalesmijeh.
Uglavnom, ja vam preporučujem ovakvo putovanje, nije skupo, provod je preedobar, meni se plače što sam došao doma opetnosmijeh.
Nešto mi full fali, nadam se da će me proćikissthumbup
U detalje ja nebi baš, pošto mogu reć sve i svašta, ja sam barem imao sreće i sa razredom i sa agencijom, sve super organizirano, osim što su mi zadnji dan u hotel dovukli nekog crnju, muslića i debila. Sa crncem sam se skoro pokačio ali oklud. Fora je bilo, samo pazite na torbice, puno kradu, nećete ni skužiti već ćete izgubiti nešto, ako već negdje nešto nosite, nemojte to svugdje ostavljati. Ako vas netko pita za drogu dali ćete, samo recite Ne..... I to je to ljudi moji, ja se nadam da ću opet gore ići, s istim društvom.cerekwavethumbupsmokinpartysmijehcerek
Pusa

07.07.2007. u 09:38 | 27 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

NAPOMENA
Counter samo raste, a komentari u istom broju, molim ako posjećujete blog da ostavite i kakav komentar, makar i samo pozz,HVALA

Counters







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dolazim iz Lovrana, sviram gitaru u jednom budućem poznatom benduhrvatska, inače slušam RAC, a u zadnje vrijeme sam počeo slušati i metal, posebno pagan, ako vas zanima nešto više o toj muzici, možete skinuti albume na hrcotovom linku ispod. Hmm, šta još da vam kažem. Družim se uglavnom sa ćelavcimaparty i to je sve pozitivno što mogu reći o sebismijeh ako je to pozitivnosmijeh. Ostalo doznajte čitajuć ove postove, i to je to. LOL

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi velikana

Jure s dugom kosom:D
Hrcoooo the srcolomac=D
Peter, onaj koji zna najviše:D
Evo mog druga Damra


Moj blog
blue.aco@hotmail.

Malo smijeha

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dođe mali Ivica kući poslije škole i s vrata vikne:
- Mama, što to smrdi? Mama? Mamaaaa!
smijeh
Klin klinom židov plinom.
rofl
Što radi dijete narkomana u kutu?
Igla se!
nut
Mama, mama što je to pička?
- Šuti sine, to je nešto strašno.
Tada sin ugleda djeda u fotelji, prišulja mu se i vikne:
- Pičkaaa!
wink
Igra Haso poker sa prijateljima, pa će u jednom trenutku:
- Ženo, kuvaj kavu. Dobio sam te nazad!
party