I opet u kurcu

Dali ste ikada osjetili da ste saznali nešto što uopće niste htijeli saznati.....
Heheh, lijep start. Ajmo upropastiti.
Danas sam saznao, tj. upravo sada sam saznao od bivše, da je nešto učinila u prošlosti dok smo još bili sretni parcerekbang.
Cura me prevarila. Mislim, zaboli me sad to, ali nije mi jasno zašto onda nije samnom prekinula, već dalje hodalalud.
I sada vi meni recite da je ok kada cura prevari dečka, ili obrnuto.
Jeote nisam toliko đubre(ljube pustio sam ti link, pa znam da čitaš ovo, pa ostavi i koment sadamah).
Nisam nikada prevario curu ni ne namjeravam, hvala bogu, barem sam tu okkiss.
Neam volje za pisati više, malo sam poblatio sebe i "dragu".
Pusa svima pa i tebi ljube

02.06.2007. u 00:24 | 45 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

NAPOMENA
Counter samo raste, a komentari u istom broju, molim ako posjećujete blog da ostavite i kakav komentar, makar i samo pozz,HVALA

Counters







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dolazim iz Lovrana, sviram gitaru u jednom budućem poznatom benduhrvatska, inače slušam RAC, a u zadnje vrijeme sam počeo slušati i metal, posebno pagan, ako vas zanima nešto više o toj muzici, možete skinuti albume na hrcotovom linku ispod. Hmm, šta još da vam kažem. Družim se uglavnom sa ćelavcimaparty i to je sve pozitivno što mogu reći o sebismijeh ako je to pozitivnosmijeh. Ostalo doznajte čitajuć ove postove, i to je to. LOL

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi velikana

Jure s dugom kosom:D
Hrcoooo the srcolomac=D
Peter, onaj koji zna najviše:D
Evo mog druga Damra


Moj blog
blue.aco@hotmail.

Malo smijeha

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dođe mali Ivica kući poslije škole i s vrata vikne:
- Mama, što to smrdi? Mama? Mamaaaa!
smijeh
Klin klinom židov plinom.
rofl
Što radi dijete narkomana u kutu?
Igla se!
nut
Mama, mama što je to pička?
- Šuti sine, to je nešto strašno.
Tada sin ugleda djeda u fotelji, prišulja mu se i vikne:
- Pičkaaa!
wink
Igra Haso poker sa prijateljima, pa će u jednom trenutku:
- Ženo, kuvaj kavu. Dobio sam te nazad!
party