Ubijena dosada danassmokin

O ćemu da vam danas pričam.....namcor..... Malo o današnjem danu..... Danas sam bio na svojoj parceli na roštilju sa frendom i našim starcima. Bilo je zanimljivo dok je bilo još hrane na stolunjami. Jedino mi je falila još jedna piva pa da si malo zalijem.party,ali sam prehlađen malo pa nije majka dalaburninmad. A bit će boljesmijeh. Trebao sam i sutra ići na roštilj, u fužine sa frendovima, ali mi se neda do gore na jedan danzujo.
Šta još.....
Jedva čekam maturalnu..... Idemo u Prag..... Čuo sam da je jeftino pivoyes, ali i da su zgodne curesmijeh, iako su i u razredu sve skoro zgodnenaughty(nadam se da će koja ovo pročitati)kiss

E jučer vam nisam rekao da sam se ošišaocool. Izgledam kao da imam šparoge na glavi,(za moje društvo, išao sam ošišati kosu s jedne strane na runsko slovo Z ali to ne lići baš na to).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ste čuli da će naš bijeli prijatelj Micheal Jackson,, najvjerojatnije bankrotirati zbog suda i svog neverlanda.rofl.

To je sve za danas ljudi.
Pozz i neka vas bog čuva moj narode

09.04.2007. u 22:27 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

NAPOMENA
Counter samo raste, a komentari u istom broju, molim ako posjećujete blog da ostavite i kakav komentar, makar i samo pozz,HVALA

Counters







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dolazim iz Lovrana, sviram gitaru u jednom budućem poznatom benduhrvatska, inače slušam RAC, a u zadnje vrijeme sam počeo slušati i metal, posebno pagan, ako vas zanima nešto više o toj muzici, možete skinuti albume na hrcotovom linku ispod. Hmm, šta još da vam kažem. Družim se uglavnom sa ćelavcimaparty i to je sve pozitivno što mogu reći o sebismijeh ako je to pozitivnosmijeh. Ostalo doznajte čitajuć ove postove, i to je to. LOL

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi velikana

Jure s dugom kosom:D
Hrcoooo the srcolomac=D
Peter, onaj koji zna najviše:D
Evo mog druga Damra


Moj blog
blue.aco@hotmail.

Malo smijeha

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dođe mali Ivica kući poslije škole i s vrata vikne:
- Mama, što to smrdi? Mama? Mamaaaa!
smijeh
Klin klinom židov plinom.
rofl
Što radi dijete narkomana u kutu?
Igla se!
nut
Mama, mama što je to pička?
- Šuti sine, to je nešto strašno.
Tada sin ugleda djeda u fotelji, prišulja mu se i vikne:
- Pičkaaa!
wink
Igra Haso poker sa prijateljima, pa će u jednom trenutku:
- Ženo, kuvaj kavu. Dobio sam te nazad!
party