Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Čitaj i saznaj.

Blog je nastao 26.12.2009.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


About me

Samo još jedna nebitna osoba.
Puna ljubavi koju ne zna pokazati.
Uživa u samoći, glazbi, knjigama, jednostavnom gledanju.
Japanka u duši.
Sanjar.
Jednostavno ja.
I sretna sam.












Memory Museum

''A sve je spavalo. I ja sama. Samo sam šaptala u snu: Sve je u redu, zar ne znaš? Sve je upravo onako kako treba biti. I onda sam ponovno čekala - znala sam: doći će. Baš kao što je došao i prvi put.'' - Viktoria Faust

"Svijet je pozornica, a život dolazak na nju: dođeš, vidiš, odeš." - Demokrit

''Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno. To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti'' - Albert Einstein

''Mnogo je lakše razabrati zabludu nego otkriti istinu. Zabluda leži na površini i s njom ćemo lako izaći nakraj. Istina počiva u dubini. Tragati za njom nije svačija stvar.'' - J.W. Goethe


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits

ScreamDesign help:xx

Do you wanna play with me?
četvrtak, 04.02.2010. - 10:26

Da, igram se. Skačem na zvukove positive rocka i ne marim.
Zašto?
Jer znam da ti neće uspijeti, a znaš i ti.
Lijepo je igrati se tuđim umovima.
Zasigurno najlijepša igra, koja donosi najveću nagradu, ali i najgori gubitak.
Mene, tebe, njih.
Ali svejedno se igramo.
Zabavno je, zar ne?
Pleši, skači, pjevaj.
Zatvori oči i primi me za ruku.
Neka krv poteće.
Zaigrajmo našu igru.

Evo nešto malo za povratak. Vraćam se bloganju jer se komp posvađao sa trojancem. Nego neću duljiti već se baciti na komanje vaših novih postova.

Šaljem veliki pozdrav.

Image and video hosting by TinyPic