Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Čitaj i saznaj.

Blog je nastao 26.12.2009.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


About me

Samo još jedna nebitna osoba.
Puna ljubavi koju ne zna pokazati.
Uživa u samoći, glazbi, knjigama, jednostavnom gledanju.
Japanka u duši.
Sanjar.
Jednostavno ja.
I sretna sam.












Memory Museum

''A sve je spavalo. I ja sama. Samo sam šaptala u snu: Sve je u redu, zar ne znaš? Sve je upravo onako kako treba biti. I onda sam ponovno čekala - znala sam: doći će. Baš kao što je došao i prvi put.'' - Viktoria Faust

"Svijet je pozornica, a život dolazak na nju: dođeš, vidiš, odeš." - Demokrit

''Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno. To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti'' - Albert Einstein

''Mnogo je lakše razabrati zabludu nego otkriti istinu. Zabluda leži na površini i s njom ćemo lako izaći nakraj. Istina počiva u dubini. Tragati za njom nije svačija stvar.'' - J.W. Goethe


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits

ScreamDesign help:xx

Free? Always.
subota, 30.01.2010. - 20:51

Eto samo da javim da neko vrijeme neću posjećivati vaše blogove jer mi je komp stekao novog prijatelja(divni trojanac).
Tu i tamo ću otići na nečiji blog i komentirati, ali sve zapravo ovisi o mom bratu hoće li mi dopustiti da dođem na njegov komp kao sada. Anyway koliko god da želim čitati vaše postove ovo smatram i pozitivnom stvari jer ću se opet više posvetiti sebi i dređenim stvarima. Nažalost ne mogu pisati tako da će te morati sačekati i da objavim drugo poglavlje, iako je već napisano. Eto to bi bilo to. Ako imate vremena svratite i na moj blog gdje objavljujem svoju knjigu(po ovome gore možete zaključiti da je objavljeno samo prvo poglavlje) Miyako Naoyuki
I samo da još nešto nadodam. Nije li pomalo smiješno da čim se u priči spomene škola i malo misteriozniji učenik odmah vuće na sumrak?(ono ajd da i njihov odnos liči na sumrak) Stvarno ne shvaćam tu opsjednutost. Ja bih prije pomislila na Harrya Pottera. xD

Ajde uživajte.