Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Čitaj i saznaj.

Blog je nastao 26.12.2009.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


About me

Samo još jedna nebitna osoba.
Puna ljubavi koju ne zna pokazati.
Uživa u samoći, glazbi, knjigama, jednostavnom gledanju.
Japanka u duši.
Sanjar.
Jednostavno ja.
I sretna sam.












Memory Museum

''A sve je spavalo. I ja sama. Samo sam šaptala u snu: Sve je u redu, zar ne znaš? Sve je upravo onako kako treba biti. I onda sam ponovno čekala - znala sam: doći će. Baš kao što je došao i prvi put.'' - Viktoria Faust

"Svijet je pozornica, a život dolazak na nju: dođeš, vidiš, odeš." - Demokrit

''Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno. To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti'' - Albert Einstein

''Mnogo je lakše razabrati zabludu nego otkriti istinu. Zabluda leži na površini i s njom ćemo lako izaći nakraj. Istina počiva u dubini. Tragati za njom nije svačija stvar.'' - J.W. Goethe


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits

ScreamDesign help:xx

...Smrt...
subota, 23.01.2010. - 23:49

Znaš li dragi moj čemu sve ovo? Želiš da ti odgovorim? Zar stvarno želiš? Dobro, odgovorit ću ti. Moj odgovor je: Ne znam ni sama.
Živim. Smijem se. Plačem. Razmišljam. Ali čemu sve to? Stvarno ne znam i to me izluđuje. Živim kao i svi drugi ljudi, ali nisam čovjek. Nisam ni anđeo. Nisam ni demon. Tko sam ja? Ja sam predvodnik smrt. Da. Jesam. Ne čudi se. To nije smiješno. Uopće nije.
Rodiš se. Radiš obične stvar. I onda na kraju smrt. Začarani krug. Jedina razlika je to što ljudi postaju gluplji. U duhovnom smislu, ne znanstvenom. Njihova znanost je zadivljujuća, ali čemu sve to, kada se sva znanost protivi prastarim zakonima prirode?
Dragi moj, privlači te moje razmišljanje. Moja tajanstvenost. Zar ne? Da, želiš me. U očima ti vidim. Po drhtaju tvojih usana. Vidim. Znam. Dođi. Dođi da ti dam dio sebe. Dođi…Dođi da ti pokažem…Smrt!
Krv. Ta divna, slasna krv.

Zbogom, dragi. Rekoh ti da sam predvodnik smrti.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Zanima me, kako vi gledate na smrt? Smatrate li da postoji život poslije smrti? Jeste li se ikada pitali da je ovo smrt po nekim odrednicama reinkarnacija, da je ovo kazna za nas?

Hamano

Image and video hosting by TinyPic