Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Čitaj i saznaj.

Blog je nastao 26.12.2009.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


About me

Samo još jedna nebitna osoba.
Puna ljubavi koju ne zna pokazati.
Uživa u samoći, glazbi, knjigama, jednostavnom gledanju.
Japanka u duši.
Sanjar.
Jednostavno ja.
I sretna sam.












Memory Museum

''A sve je spavalo. I ja sama. Samo sam šaptala u snu: Sve je u redu, zar ne znaš? Sve je upravo onako kako treba biti. I onda sam ponovno čekala - znala sam: doći će. Baš kao što je došao i prvi put.'' - Viktoria Faust

"Svijet je pozornica, a život dolazak na nju: dođeš, vidiš, odeš." - Demokrit

''Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno. To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti'' - Albert Einstein

''Mnogo je lakše razabrati zabludu nego otkriti istinu. Zabluda leži na površini i s njom ćemo lako izaći nakraj. Istina počiva u dubini. Tragati za njom nije svačija stvar.'' - J.W. Goethe


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits

ScreamDesign help:xx

Imala sam anđela, koji će jednom opet doći...
subota, 16.01.2010. - 16:47

Često si dolazio kod mene i pronalazio me u mraku u kutu te razrušene sobe. Rukama bih zagrlila svoje noge i plakala. Nikada nisi ispitivao tko i kako me rasplakao. Znao si da ti neću odgovoriti. Samo bi me zagrlio i rekao da se nadaš da ćeš me uskoro vidjeti kako se smijem, ali smijem iz srca.
Svaki put bih prestala plakati kada bi to rekao. Smatrala sam to smiješnim, nemogućim, tako dalekim. Dalekim kao plavo nebo koje je visoko iznad nas. Vjerovala sam da mi nije suđeno smijati se.
I došao je taj dan. Znala sam da će jednom doći, jer bili su svjesni da si opasan za njih. Dolazio si kod mene, da mi pokloniš još jedan zagrljaj, jer osjetio si da sam tužna, da plačem, da te trebam.
Zatim sam i ja osjetila. Miris tvoje krvi. Krv koja me opijala više nego vino. S vremenom je počela nestajati, dok je jednog dana više nisam osjetila. Tada sam se sjetila riječi koje bi uvijek izgovarao s tim nježnim smiješkom punim tuge: ''Znaš da ću se vratiti, zar ne?''
Sada, zbog tebe, a i zbog sebe uživat ću i smijati se. Smijat ću se svim srcem jer to zaslužuješ ti. To zaslužujem ja. Taj divan osjećaj. A, kada se vratiš, iako znam da neće biti skoro, smijat ćemo se zajedno. Jer znam da ćeš se jednom vratiti.


Sretna sam. Da, napokon sam sretna. Napokon se smijem iz sveg srca i uživam. Bez da sam i shvatila, pustila sam to. U jednom trenu sam se osjećala tako drugačijom. Sada znam, da unatoč svim usponima i padovima što će s vremenom doći, ja to mogu, dok god se smijem iz sveg srca.

Hamano

Image and video hosting by TinyPic